Целият град да стане зелена зона! Семейства на строителни работници в кварталите с по 4-5 коли за 1000 лева. Паркира по местоживеене да стане 1500 лева. 50 процента от пушещите и бълващи отрова кошари ще изчезнат моментално. 18-годишни безработни naчaвpecu и koчoвe моментално биват оборудвани с щайга за 1000 лева. Да бълва помuя във въздуха и да задръства по тротоарите и градинките!!!
До 50Може би въпросът с повишена трудност ще е дали броя на автомобилите, паркирани из близките сокаци от собственика на въпросната гарсониера и неговата фамилия, е едноцифрено или двуцифрено число? В каква прогресия ще се увеличават те и как това ще повлияе на възможностите за преминаване по уличките в квартала днес или по булевардите утре? И в каква прогресия ще
В Барселона е било същото положението но от 1975г. хората активно разширяват и подобряват инфраструктурата. Само в България може някой да е толкова нагъл и да обвинява потърпевшия - селянин/гражданин, всички собственици на жилища плащаме данъци, които благодарение на презастрояването не са малко. Където има хора има и пари, така че проблема не са хората, а некомпетентните кратуни, които като нямат решение лансират опорката за граждани срещу селяни. Без хората, София би била един ***
В София реално живеят доста под 1 милион човека. Няма как да са повече. От 7 милиона български граждани, 2,5-3 милиона са в чужбина и в България сме 4-4,5 милиона. Да се твърди, че в София сме над 2 милиона, означава, че половината живеещи в България са в София, което е очевидно невярно. Около 1/5 от хората са в София, т.е под 1 милион.
"Софиянец"То е истина ама защо не бие шутовете и да се предбират по родните места Кръстев не е роден ШОПФастЪкова е САМОКОВКА от САМОКОСКАТА МАФИЯ НА САМОКОВЕЦА!!!!!
до 45не знаеш колко си прав във всеки провинциален град навремето имаше заводи и предприятия имаше работа за всеки сега сичко се набута в София а другото е пустош
Твърди се, че в София по постоянен или настоящ адрес има около 1,25 милиона човека, но по никакъв начин не се отчита колко от тях са за постоянно в чужбина. Около мен е пълно с хора с роднини в чужбина, най-често децата им, но всички те продължават да се водят, че живеят в София. Колко са те, един бог знае. Може би са 500-600 хиляди човека, т.е. София е със значително по-малко население от официалната статистика.
Тия за 10 г, направиха ПОЛОВИН ПАРКИНГ,а сега щели ТЕПЪРВА да работели за още паркинги!!!БУН.А.ЦИ СТЕ,"СОФИЯНЦИ",буна.ци!!Също като ПЕРНИЧАНИ!!!
Много ми харесва изречението "ще правим ОЩЕ паркинги". Колко паркинги направихте изобщо? Защото аз не виждам нито 1 нов, построен паркинг. Тук таме има някакви мънички кални парцели, без обозначение чии са, които събират по 20тина коли. Това ли са ви паркингите? Или паркинг е увеличаването на зелената зона. Реално не сте построили НИТО ЕДИН ПАРКИНГ! За 10 години управление. Пълен абсурд е управлението на София. Сега и Перник съсипахте, който на практика е предградие на София.
Този лъже и маже като типичен гepбepacт. София може и да е проектирана за три пъти по-малко хора в някакъв момент от време, но София се разширява. Едно, че се направиха нови квартали като Младост, Люлин, Дружба, Надежда, Левски В и Г и т.н още преди 1989 година, второ, че към София се присъединиха поредните села и трето след 1989 продължи застрояването на празно място с нови квартали, т.е. териториално застроената част на София е 5-6 пъти по-голяма от онова проектиране.
Всеки образован човек, който може да чете да отиде в библиотеката и да види данните за София. Проектирана е за 500 000 души , а сега гоним 2 000 000 човека. Как мислите за това. Например живееш в гарсониера , а имаш две деца женени с по още две деца и как ще се чувствате .
Доста нагла манипулация правят в България с броя на автомобилите на 1000 човека население, за да изкарат, че автомобилите са много. За всеки областен град в България, взимат броя на всички автомобили в областта и ги делят на броя на жителите на областния град и така градовете в България са с най-много автомобили на 1000 човека в света. Отделно, че в другите държави броят само така наречените passеnger cars (пътнически автомобили), а не всички автомобили. Така във Видин, колите са 910 на 1000 чов
До 31в статията май не се споменава големината, а се набляга на факта, че градът е проектиран и строен за три пъти по-малко население и трафик. Така че, цитираните факти относно изминаваните километри на автомобил на квадратен километър средно на ден (последният да затвори вратата!) идват някак си малко не на място.
Това, което дърпа хората към София са инфраструктурата и работните места. Ако се направи инфраструктура другаде, ще се нормализират нещата, но докато мафията управялва и управниците повече крадат отколкото работят за България няма да се променят нещата.
Защо София е пренаселена?Ами защото цялата останала част е съсипана!Стремежът всяка една голяма фирма да се докара в София(за да е удобно на корумпираните чиновници) унищожава страната!Може би най-добре е столицата да се премести някъде другаде,не на това прокълнато място,ама и доста други неща трябва да се променят радикално...
Това са калинки, а не чиновници. Няма никой е черепната кутия. Пример: бул "Константин Величков"
От къде са ти тия данни? Имаш ли представа от реалната бройка лични автомобили в София, и колко пъти е над тази глупост която си написал?
Зам.-кмет: Хората да се научат, че София е пренаселена