Българското образование нищо не става от него! Няма контрол, ред, дисциплина и не учи децата на ценности, а сухи знания! Проблемът е на всички нива от детските градини, училища и университети! Навсякъде персоналът е партийно назначен и никой не му държи сметка за резултатите или липсата на такива! Живеем в пародия на държава!
До Lan 114Виж ако приемаш за "агресия" това, учителят да иска дисциплина и старание в час, тогава наистина имаш проблем и ти, и детето ти!Ако дисциплината се осъществява по български тертип наистина имам проблем! Виждам че Дислексията е поразила много българи което не е хич добре!
113, иначе да - в системата вече има от тези изкласилите полуграмотни и полувъзпитани. Те стават всякакви И учители! :) Тръгнали сме по наклонената спирала надолу...
113, само че на "учителската агресия" може много лесно да се противопостави родителят! Може да пише оплакване до Директора, до МОН, до медиите, може спокойно да си премести детето в друга паралелка или училище. Разбира се ако въобще се интересува от това, какво се случва с детето му. Виж ако приемаш за "агресия" това, учителят да иска дисциплина и старание в час, тогава наистина имаш проблем и ти, и детето ти!
До Lan 112Докато има противопоставяне, неверие, агресия и открито осмиване на учителите - ми няма как да стане!......Учителската агресия и липса на респект към личността на детето е също толкова пагубна колкото и другата! Българският учител хич не е цвете за мирисане, нито от преди камо ли сега! Изключенията са недостатъчни! Лесно е да се обвинява само едната страна, това е типично за повечето българи!
Та, родители, колкото и да се напъва министърът, каквито и нови програми и учебници да се изпонапишат, кашата само ще се задълбочи! Докато не се осъзне простият факт, че родители и учители са един отбор - те са учители и възпитатели на детето. Докато има противопоставяне, неверие, агресия и открито осмиване на учителите - ми няма как да стане! Докато детето Ви го възпитават телевизорът, компютърът и телефонът - НЯМА как да стане! Това е...часните уроци бяха само патерица, скоро и тя ще се счупи.
JACK OF ALL TRADES AND MASTER OF NONE.....Така сме обучавани в Българиа, да сме всестранно развити ама по-скоро - задръстени!
Сестра ми не се върна в България / в Норвегия е/, защото племенника ми не може да се адаптира към нашата учебна система, ще го обявят за бавноразвиващ се, защото:1. там един ден /мисля ,че беше сряда/ не учат , имат занимания на открито, спорт 2.нямат оценки 3.учат материала много опростено по забавен начин 4.нямат домашни всеки ден и всичко се пише в училище, никой не пише вкъщи домашни 5. напр. до 4 кл е нормално да се сричкува ,таблицата се учи в 4кл и т.н.А аз си побърках детето от учене?!!!
До АнонименНикога не си знаел колко сме били зле преди, защото си живял в херметичеси затворен съд, отвсякъде затворен и духовно и физически , и ти се е втълпявало всеки ден ,че остава един миг и ще погребем капитализма!!!Агент Дуейн Харпър!ЦРУ!!!
До Анонимен 103"Колкото и лош да беше соца, никога не сме били толкова зле като народ по всички важни показатели. И не сме били в такава пълна зависимост от СССР, каквато сме сега от Запада. Нито сме имали такава пропаганда. Западняците имат опит с колониите, прецакаха ни. Дано да оцелеем този път"Зависимостта от СССР беше почти пълна откъм тежка индустрия - едно плиткоумно решение на българо-руските "другари"! Пропагандата беше 1000 пъти повече от днес!
В нормалните страни наблягат на важни неща. В седми клас започват да учат базова геометрия, алгебра се учи бегло след 10 клас, както и физика и химия, а не както тук в 6 клас да учиш вече Питагоровата теорема!Има много знания които се преподават в нашите училища, но масата от хората никога не ги ползват през живота си!Просто програмата трябва да се промени кардинално, да се наблегне на развитието на критичното и аналитично мислене,а не на безкрайното зубрене на неща които са нужни на специалисти
Докато в училище е по важно да назубриш учебника, а не да се развива логическото мислене и разбиране на материала ще е така. Малкото деца които учат сега, просто зубрят и след 5 дена не помнят нищо от назубреното! Там е проблема, че не се преподава с цел да се научиш да мислиш, но програмата е такава защото политиците не искат да има поколения възпитани в критично мислене или дори самостоятелно, логиката е изкоренена, инициативата е ампутирана и всичко хубаво в човека системата го премахва!
До евроатлантизъм"Проф. Иван Ангелов: Ние сме икономически и социално опустошена държава!"За съжаление е така.Колкото и лош да беше соца, никога не сме били толкова зле като народ по всички важни показатели. И не сме били в такава пълна зависимост от СССР, каквато сме сега от Запада. Нито сме имали такава пропаганда. Западняците имат опит с колониите, прецакаха ни. Дано да оцелеем този път
Трябва да се продава алкохол в училищните лавки/столове! Така ще се каляват утрешните млади депутати!
Каквото и да правят вече - не можем да излезем от този омагьосан кръг. Българите спряха да раждат, познайте кои масово раждат... А за тях знаем, че не подлежат на интеграция просто защото не желаят да учат. И ако сега този етнос е половината от новородените, то с всяка следваща изминала година ще става все по-голям процент от новородените деца. С две думи - няма мърдане! Сами сме си виновни... :)
До човек"виновен комунизма, защото още тогава ни учеха, че интелигенцията била "буржоазна прослойка". Тоест, водеща роля трябва да имат работниците и земеделските производители (ceляните)"Не, тогава ни учеха, че интелигенцията е прослойка на работническата класа, не на буржоазията. Буржоазия при социализма изобщо няма. Интелигенция имаше, в Русия особено
До Анонимен 97В България кадърността е повече илюзия отколкото реалност. Който учител е специализирал в точно тази област и е наистина добър, отдавна не е на българска земя, повярвай ми!
След слабите резултати на PISA: Тест за всички в 10-ти клас