22

Анонимен

преди 4 години

Това е от старите дизеляци.

21

Т.Шак

преди 4 години

Нали няма да вдигате врява ако спрат от движение всички коли, които не покриват еко нормите? Става дума за 80% от автопарка. Ах, какво съвпадение!

20

Коментиращ

преди 4 години

Решение:1. Излезте и протестирайте срещу управляващата мафия и цялото статукво!2. Когато мафията падне от всички важни постове на държавата, поставете умни, с опит и милеещи за държавата ни бъдещи политици!3. Когато моделът се промени, сигурността в държавата ще нарасне и чуждите инвестиции ще дойдат!4. Като дойдат, ги разпределете из цялата страна и тогава провинциалистите сами ще се върнат по родните места!5. Въздуха ще се подобри, също и икономиката в страната ни, към по-добро!

19

Чист въздух

преди 4 години

Преди време работех на адрес бул.Възкресение 1.Излизайки от метрото на К.Величков трябваше да премина покрай т.нар. Баталова воденица, повЕрвайте ми там не се дишаше от пушек.

18

Ефективна мярка

преди 4 години

Да направят билета 3.6 сигурно ще има ефект.

17

Гробокопач

преди 4 години

Европейското развитие изповядвано от софиянци иска жертви!

16

Анонимен

преди 4 години

Тъпата учителка по руски направи така, че на хората им е по-евтино да се возят в коли по един.

15

Gas

преди 4 години

Гъзарите и тарикатите в София дишат въздух като от задния двор на някой китайски завод за гума.Дишайте, наслаждавайте се на всеки мг NO2.

14

Анонимен

преди 4 години

Европейската версия на Калкута.

13

Анонимен

преди 4 години

Я си имам две печки самоделки на отработено масло и една на въглища от гуми!

12

Анонимен

преди 4 години

Автомобилите не са най-големия проблем, а мръсотията по улиците и пушека от комините на хилядите "столичани",които се греят с каквото им падне!

11

Петров

преди 4 години

БокУ каза че въздуха е чист, всичко останало е измислицца на комунистите.

10

Анонимен

преди 4 години

Вървете на село като не ви кефи.

9

Анонимен

преди 4 години

Сметнете колко пари събират паркинги и гаражи от зелена и синя зона само за ден и ще ви стане ясно защо не се прави нищо по въпроса. Тия пари отиват нагоре към джобовете на ''правилните хора''.

8

Анонимен

преди 4 години

Бус ленти има във всички бели държави, не се оправдавайте с това. В 1 автобус се возят 40-50 души в час пик, а всички други в автомобилите са по 1-2-*** вътре.Фандъкова да вземе някакви мерки, нали имаше зелен билет, какво чакат?Не се справят с този проблем, да поискат помощ от някъде, въздухът е мръсен и лично аз го усещам дори с перманентно запушения ми нос.

7

Анонимен

преди 4 години

А какво прави г-жа Фандъкова за облекчаване на трафика. Къде са големите паркинги, къде остана безплатното пътуване по метрото. Само със зони и зонички за лесно изкарани пари, проблема не се решава.

6

EGR

преди 4 години

Софиянци масово са със затапени EGR , изрязани катализатори и DPF. Контрол няма. Куче влачи рейс. Успокоява ме малко само факта че и депутатите го дишат това.

5

Анонимен

преди 4 години

При високи температури азотът от въздуха гори, като образува азотни оксиди. За това има егр клапан, който намалява кислорода в цилиндъра (при определени режими), като вкарва изгорели газове. Това понижава температурата на горене и намалява азотните окиси.

4

До 5

преди 4 години

Реално изграждането на бус лентите представлява геноцид от полово зависимите към хетеросексуалните, тъй като последните карат автомобили, а агресорите - тротинетки.Затапват движението с Джус ленти, повишават се токсините и се тровят нормалните!

3

Анонимен

преди 4 години

Ами забранете пушещите дизели бе! Аз карам на газ - азот не отделям.