Повечето коментари са стил: Аз си карам - вие не ми пречите.И това действително е така.Някои хора имат всичкото време на света - никога не закъсняват, всичката им работа свършена и се возят айляк по пътищата.Един такъв кютук със 70 за междуградско и със 90 на магистрала е много, ама много опасен. Такъв тип изнервя поне 5 човека на километър - и тези после заминават напред и го отнася някой невинен., а охлюва се кефи: Гледай ги па тия. И грам не се усеща за вина!Работим по пътя, не е разходка
Прав е доцентът. Аз проблеми с каращи бързо съм имал, но по-опасни за мен са влачещите се, които създават опашки от по 5-10 автомобила след себе си. Нека някой от разбирачите по-долу, които се били научили да изпреварват, да ми обясни как се изпреварва безопасно такава флегма в натоварен трафик и насрещно движение! То се изпреварва, но рисково. А флегмата, захапал здраво волана, си се влачи с 60.
На прав път където има видимост е най-добре по-бързия да изпревари по-бавния и да отпраши напред - така се разрежда трафика, колите след това карат на по-голяма дистанция, образуват се по-малки колони. Иначе става едно изнервящо каране на къса дистанция, с ниска скорост, постоянно коригиране на скоростта със спирачката...
Хората са го измислили ама ние на Балкански синдром.Ще доказваме,че можем да мислим...Ама с такива мислители като тоя доцент на туи дередже сме.А пък като видиш какво е измислил толкова Бай ***-май само чушкопека.Я взимай и преписвай.Навремето така са преписали хората цялата Конституция на Белгия и БГ-то много бързо е дръпнала икономически и политически.
Всеки има претенции, но за регулирането им има Закон. Щом автомобила и шофьора имат допуск, да се намират законно на пътя, могат да шофират с скорост която приемат за безопасна, съобразно условията. И няма значение млад, стар или модела и годините на колата. Останалите, които искат да са по бързи, да ги изпреварват съобразно същия закон.Отделно понякога има такива ситуации, че по скоро колеги имат нужда от помощ, или са в затруднение, а останалите участници допълнително изнервят с претенции.
Има знаци за задължителна скорост-сини.Има и за максимална-червени,тоя като е доцент не ги ли знае?
В ЗАКОНА не пише, че максимално разрешената скорост е ЗАДЪЛЖИТЕЛНА.Не си длъжен да караш със 140 км/ч на магистрала или с 90 км/ч на шосе. При ограничение 80 км/ч никъде не пише, че си длъжен да караш с 80.Знакът за ЗАДЪЛЖИТЕЛНА минимална скорост е със СИН цвят, ако някой не знае Закона.Всеки сам преценява разумната за него скорост според състоянието на пътя, на МПС-то му, на натоварването на пътя, възможностите на водача.Нерваците шофьори са опасни винаги, не само при някой по-бавен.
До г-н. Доцента в НСА:Браво,г-н.Илиев открихте я...причината.Ама сега хайде вземете всичките си дипломи и си избършете с тях з......ка или не, по-добре да ги изядете!А,бе Балкански доценте, Вие ли дадохте меродавното си мнение,бе? Съветвам Ви преди да плещите неща на който ще Ви се смеят малките деца и в Конго и в Папуа,просто вземете и препишете един Закон за движението,Правилник от някоя бяла Европейска държава.30 години го пишете този Закон и преписвате,резултата е плачевен. Закривай!
ония ден на един такъв дето се мъкнеше с 70 на ограничение 90 като го изпреварвах след 20 минути чакане да намалее насрещното му шибнах в колата през отворения прозорец една отворена кола от 1 литър.
Навсякъде карам с 90 независимо дали е второстепене път или магистрала. Само в населените места карам с 50 км. С тази скорост съм свикнал от бай Тошово време когато карах Жигулата. До ден днешен а това са 40 години нямам нито едно произшествие. С 90 км винаги съм реагирал адекватно при най различни ситуации. Въпреки че на жигулата и четирите колела бяха с барабанни спирачки които нямат нищо общо с дисковите съм съумявал да спирам при авариина ситуация. Защото 90 км е напълно безопасна скорост.
Факт , бавно движещите се са също толкова опасни, колкото и летящите ниско.... Караш с 120 км/ч след като си изпреварил някой който се движи с 100 по магистралата в лява лента долита един от прелитащите ниско 140+, влизаш в дясната лента както пише в дебелите книги и там някой който кара с 70-80 км/ч и ситуацията е готова.
Заради големите разлики във възрастта и техническите показатели на колите има големи разлики в скоростта на пътя. Баровеца жули в лява лента със 180-190, в дясната пъпли някаква изгнила вектричка на газ със 100-110, която изпреварват дори и тировете.
До ПроСоТоМного си уверен, повечето хора ако погледнеш със какви гуми са ще ти се втриса. Нема лошо да караш бързо ама ако некой те цапне си труп със 60 и да се удариш ще се натъртиш нещо ще си счупиш ама ще оцелееш. Тия дето фъркат обикновенно ги вадят изпод тировете.
До Анонименсигурно...И точно тия,дето карат с 50 изпотрошват в челен сблъсък крайпътните дървета,а не тия,които фъркат с 20-30 над ограничението..
тапите ги правят тия дето карат бързо като идат на кръстовището искат не искат ще чакат а отзаде пристигат все повече бързащи за някъде и от много бързане седят у тапите по-добре карай бавно стигни жив
Тъпо и глупаво изказване от доцент.Да вземе да научи правилника и тогава да коментира.Това е максимална разрешена скорост.Не всички са длъжни да карат с тази скорост.Има млади и неопитни шофьори,има натоварени коли и т.н.Важното е толеранс на пътя.Нищо не бърка,ако някой закъснее с 10 мин.Важно да се преберем живи и здрави
ограничението не е задължение!На скоростните магистрали е просто престъпление да караш с..80,примерно,но в градски условия и второстепенни пътища ограничението не е задължение!
Каращите бавнo също създават проблеми на пътя