56

SS

преди 4 години

Страшен ***. Тия ролбари зад седалката неможеха ли да ги дигнат още малко та да си закачат га щи те.Прилича ми на някаква индийска суперкола.

55

Анонимен

преди 4 години

До сфАз идеално те разбрах, и не мислех че ги съпоставяш. Просто електричката с тоя въртящ момент рано рано, тиха и безплатна си е явно предимство пред "звяра". То М5цата си е друга кола, за други условия. Кефа от нея в градски условия не може да се види.

54

Анонимен

преди 4 години

В ПРЕДНИЦАТА ПРИЛИЧА НА СУРАТЯ НА НИКОЛАЙ МЛАДЕНОВ.

53

сф

преди 4 години

До Анонимен 58Карал съм почти всякакви коли с ДВГ. Малко некоректно съпоставих М5. Става въпрос за това, че за градско ел.колата е значително по-приятна и удобна за ползване. Не съм карал висок клас ел.кола. Ако опитам вероятно ще установя, че е по-готина от М5.

52

Аз

преди 4 години

няма ли да се цвъкат насекомите по очилата ти без предно стъкло :)

51

Може би са

преди 4 години

понаучили колите, ама с българския са "гола вода"!Това "ПроектА порастна" на сцената направо избива рибата - изключително несериозно на фона на големите претенции!

50

Анонимен

преди 4 години

До сфЕ, то оставаше тая М5ца да я предпочиташ в градския трафик :)))))

49

Анонимен

преди 4 години

До SHEFAФормата на предните фарове и предната "решетка" (без разделението по средата) е като на БМВ Х5, задницата от Астън Мартин Вантидж и др

48

сф

преди 4 години

Каквото и да си говорим , бъдещето е на ел. автомобилите. Личния ми автомобил е BMV M5, служебния Рено ZOE. С ръка на сърцето Ви казвам, че за градско кормуване предпочитам реното. Много леко за управление, тихо с уникално ускорение ...не без значение, че не мисля за сини и зелени зони, за сега за ел коли са безплатни.

47

Анонимен

преди 4 години

Прототипа не е автомобил бе баламурници копировачи по цял ден на Текстове от интернет , а модел как ще изглежда после като се почне производството ако има такова въобщеВ БМВ и Мерцедес си имат Тестпилоти които тестват Прототипите по цял ден , реално експериментират както си искат , с нормална кола носи рискове

46

Бижо

преди 4 години

Става за агент о7....Дайте нещо по земно- за джобчето на обикновенния ***.....

45

Анонимен

преди 4 години

Нямаше нужда да се казва, че е българска, то си личи подяланата с брадва форма

44

смях

преди 4 години

Наистина бутикова кола. Има ли покрив или е само за лежерното време в Калифорния ? Дай - Боже им потръгне. М/у другото не прочетох цената каква и е.

43

до 49

преди 4 години

Колата е спортна, т.е. играчка за големи и би трябвало да се кара основно на писта. Такива ускорения са неприятни за непривикнали с екстремни усещания. За любителите на комфорта има лимузини.

42

Анонимен

преди 4 години

Аз едно не мога да разбера, 2,7 секунди им били малко за ускорение от 0 до 100 км/ч. Какво се иска още, телепортация ли. под милисекунда ли, що ли. Нещо се прекалява май с простотиите.

41

Анонимен

преди 4 години

Добре е. С едно зареждане минава 130 км., при скорост до 120 км/ч.

40

Анонимен

преди 4 години

До Анонимен 44Фолксаваген е кола за масовия потребител.Тази кола не е предназначена за масовия потребител.

39

Анонимен

преди 4 години

Супер е колата

38

Анонимен

преди 4 години

"предният спойлер" ?!?! хахаххахахаххахахаМоля жертви на некрофилия да не се обаждат!!!

37

Анонимен

преди 4 години

Браво на момчетата, но трябва да си преосмислят дизайна. Предният спойлер почти докосва земята. Количката е по-скоро бутикова, отколкото функционална.