Значи личните авто замърсяват повече където се карат най много 2пъти на ден по 30мин или спедиторския бус който кара цял ден 10 часа
В България 46% от домакинствата имат кола. В богатите държави в Европа почти всяко домакинство има кола, като половината имат по повече от една. Едни умници предлагат да намалим колите в света като забраним автомобилите в България.
От още много неща трябва да се откажат човеците, но вече е невъзможно, просто са прекалено много, но тя природата ще си свърши работата
Леле леле леле ... утре ще кажат, че не бива и да ядат британците! А корабоплаването? А въздухоплаването? А животновъдството?!? А изсичането на гори, вместо залесяването? Но нищо де ... Британци, сър!
Автомобилът в България дава свобода на придвижването. Без автомобил си закотвен на едно място. Отдавна мина времето, когато препълвахме влакове и автобуси. Във Великобритания, Франция, Германия и т.н е съвсем друго.
Великобритания има добър обществен транспорт за разлика от България. Там могат да си позволят да използват обществения транспорт вместо личния автомобил. В България БДЖ е на път да бъде фалираха от демократите. Градският транспорт за нищо не става. Като поостарееш без кола си за никъде - още след 50 годишна възраст трябва само вкъщи да си стоиш.
Бензиновите и дизеловите автомобили и камиони трябва да се забранят в Европа от 2020 година . Да се разреши вноса от Китай на ел автомобили и камиони . Ако видите Алибаба какви оферти има ще ви падне шапката - ама са забранени за внос в Европа .Екологични и Евтини .
Това не е важно за ***, за него е важно да хейтва Англия, че излиза от ЕС и виждаш ли едва ли не ще фалират и голям глад и мизерия ги чака
Общественият транспорт да се модернизира и да има контрол не толкова за билетите, а за хигиената, която е трагична засега. При висока хигиена и табели по спирките и във всеки трамвай, бтролей, рейс и т.н., че не се допускат мръсни и вонящи багажи и пътници може да се надяваме за нов етап в транспорта. И шофьорите да не пушат вътре.Но засега няма грам контрол относно хигиената в обществения транспорт. Всичко мирише. Като развалена риба.
За България, вкл. и за София, колите не са проблем за замърсяването *** въздуха. Проблем има в богатите държави, където колите изминават 10-20 пъти повече километри на човек от населението и 40-60 пъти повече на квадратен километър.
Тези, които искат само маломощни коли в градовете, дават ли си сметка, че искат хората да имат поне по две коли - една малка за градът и една нормална за извън града или за да я товари в градът? Къде ще ги денем тези две коли?
Мисленето е голям фактор, главният. Някои си представят светлото бъдеще с процъфтяване ти на всички мечти на простака.Което няма да стане, де. Въпреки всякаквите напъни.
Малки коли за в града 1.1 68 коня толкова или електричка за в града не е нужно Ферари в12.Тва да не е Трак дейс на Силвърстоун.Проато грандоманията трябва да бъде изселена.
Служебни обемни возила могат да обслужват персонала до работните места и след работно време до вкъщи, а не всеки поединично да бръмчи с личен автомобил.Въобще много начини могат да се намерят за чист въздух в един град.Но без драстични мерки няма да мине. Стига да има кой да ги предприеме. Проблемът са политиците, защото те винаги правят тънки сметки кой ще гласува, а не кой гладува.
Ама как кифлата ще се качи на колели ,като и на дава крака трудно пази равновесие ,а и кой ли ще я забележи ,ако не е в лъскавата барака !!!
Проучване: Отказ от личните автомобили ще спаси природата