96

Купувайте

преди 4 години

Майката мо е от лизинг в лизинг и ръст на продажбите на нови другото е ала бала .

95

избирател

преди 4 години

Както казва ''Стар Софиянец'',няколко големи града в Европа /най вече в Германия/,ограничиха дизела и то най ДЪРТИЯ такъв!!!Ние нали сме по светци от Папата,защо да не ограничим всичко?Да няма лошо в тая идея,но тогава,какво.кой ще кара коли имайки предвид покупателната способност на населението?Само ''ЧЕСТНИТЕ'' хора от правителство и парламент ли ще останат на пътя?!

94

Иван

преди 4 години

Не Евро 3, а всичко под Евро5 да спре да се внася!

93

+++

преди 4 години

Навсякъде по света, където са въвеждали забрани на вноса на стари автомобили, автопарка е остарявал още повече по лесно обясними причини, но .... опитите продължават, сега и в България.

92

Стар Софиянец

преди 4 години

Лесно обяснимо е защщо в България няма значимо замърсяване с тези азотно оксиди, които мъчат центровете на най-голямите градове в западна Европа. Там на квадратен километър площ, автомобилите изминават над 100 пъти повече километри, в сравнение със София. В София автомобилите изглеждат много, а реално са малко. Много изглеждат заради ниската скорост на движение и липсата на закрити паркинги.

91

Мен

преди 4 години

Хехе всички мизерници с полуизгнили премиуми са ми нацъкали минуси. Пичове, нормалните технически прегледи, по-малкото и по-нови коли по улиците е плюс за всички, имате глави на раменете поразмърдайте я малко тая кухина между ушите.

90

Стар Софиянец

преди 4 години

До 85 СофиянецаСтранно е само за незапознатите хора.Не е половин Европа, както ни лъжат медиите, а само в няколко града и то само за няколко улици в центъра. Там се борят със замърсяването с азотни оксиди, заради могото коли и голямото им използване, а в България няма такъв проблем, има изследвания, има измервателни станции, всеки може ако се поинтересува да види какво е и какво е било замърсяването в София например. Лесно обяснимо е защо в България няма значимо замърсяване заради колите - мал

89

Да

преди 4 години

До МатематикаЯвно и германците се мъчат!

88

+++

преди 4 години

След 2020 година, старите автомобили внасяне във България и без забрани ще са поне с Евро 4, като много малко ще са с Евро 4, примерно около 1-2% от внасяните стари автомобили, а болшинството ще са с Евро 5 и 6, при които нормите за замърсяване с фини прахови частици са едни и същи, което води до същия въпрос - защо дизеловите, а не бензиновите, които замърсяват с въглероден двуокс с 40-50% повече от дизелвоите.

87

Математика

преди 4 години

продажби в Германия на нови коли 2019 до май включително:Всичко - 1523769 колиот тях електрички - 25999 А в Германия се движат 100 милиона автомобила. След колко години ще си подменят парка ако си закупуват по 2 милиона на година нови ..

86

Анонимен

преди 4 години

До СофиянецаЕ нали знаеш, че българина винаги знае по-добре от останалия свят?

85

Анонимен

преди 4 години

Аз карам Евро 6 оправяйте се.

84

Софиянеца

преди 4 години

Не е ли малко странно, че в Германия (и половин Европа изобщо) борят мръсния въздух като ограничават автомобилите, а тук ни обясняват, че те изобщо нямали ефект върху качесвтото на това, което дишаме?

83

Анонимен

преди 4 години

Винаги съм си мечтал за БМВенце нов внос от Швейцария за 150 000км за 2000 леа карано от баба само в неделя!

82

+++

преди 4 години

Евро 3 е от 2000-2001 годинаЕвро 4 е от 2005-2006 годинаЕвро 5 е от 2009-2010 годинаКакво значи да се забрани вноса на дизелови автомобили преди Евро 3 от 2020 година? Това са автомобили на възраст над 20 години? Не мисля, че в България се внасят стари автомобили на над 15 години, даже над 12 години са малко, т.е. даже и сега рядко се внася автомобил под Евро 4.Защо точно дизеловите, остава неясно, защото като цяло бензиновите замърсяват повече от дизеловите с изключение на азотните оксиди.

81

Софиянеца

преди 4 години

Евро 4 стандарта е от 2005-та година, през 2021-ва година това ще означава. че 15-16+ годишните дизели са подходящи за околната среда, така ли?

80

Анонимен

преди 4 години

УжасТ!

79

+++

преди 4 години

В България единственото наднормено замърсяване е с фини пархови частици през зимата заради отоплението с твърдо гориво. За да имитира борба с това замърсяване, Фандъкова решава да ограничи дизеловите автомобили, които имат дял в наднорменото замърсяване по-малко от половин процент!!! Някои на това му викат Браво!!!Най-важнбото замърсяване е това с въглероден двуокис, при което бензиновите автомобили са по-големият замърсител, но като цяло дела на автомобилите е около 10% в това замърсяване.

78

+++

преди 4 години

Видяла жабата, че подковават коня и тя вдигнала крак.В България никъде няма наднормено замърсяване от автомобилите, вкл. и в София. Рядко някое от замърсяванията заради автомобилите достига до 10% от максимално допустимите норми, а обикновено замърсяванията от автомобилите са 1-2% от нормите.За арзлика от България, в Западна Европа има градове с много интензивно движение и затова там имат проблем със замърсяването с азотни оксиди. В София интензитета на движението е под 1/10 от техният интензи

77

Мен

преди 4 години

Допълнително най-накрая да се реши проблема с фиктивните и половинчати технически прегледи. Повече от очевидно е колко коли има по улиците, които няма никакъв шанс да преминат нормален технически преглед. Вдигане на данъците на старит и на мощните коли и всичко ще си дойде на мястото.