158

Анонимен

преди 4 години

Заплатата на обикновения чиновник скача на 3749 турски лири (1182 лв.), а пенсията му на 2844 лири (897 лв.).Един турски учител ще получава 4701 турски лири (1483 лв.), а след пенсия - 2924 лири (922 лв.). Увеличеното възнаграждение на главен комисар в полицията става 6106 турски лири (1926 лв.), докато редовият полицай ще взима 5339 лири (1684 лв.).

157

Анонимен

преди 4 години

Също така минималната работна заплата там вече е около 300 Евро заради срива на лирата..Доста стара информация.че заплатата на генерален директор в държавния сектор ще бъде 11 630 турски лири (3667 лв.), а на пенсионер, заемал същата длъжност - 7576 лири (2389 лв.). Началник отдел, който има диплома за завършено висше образование, ще взима 6109 турски лири (1927 лв.), а след като излезе в пенсия - 2844 турски лири (897 лв.). Заплатата на обикновения чиновник скача на 3749 турски лири (1182

156

Анонимен

преди 4 години

До икономист За мед. сестрите си прав. И въобще не ги съжалявам. Искали 2 минимални заплати. Смях ! Това е 1120 лв бруто или около 880 чисто. В същото време, чета че някакви с трети клас, искали 2 000 лв чисто да сервират бира и шкембе чорба по морето.Като сам се оценяваш ниско, и другите ще те оценяват така.

155

Конспиратор

преди 4 години

Билделбергския клуб миналата седмица е решил на Турция да бъдат наложени санкции..Така че завода ще дойде в България .. И това е най-малкото .. Дори тези заводи за автомобили които са в Турция ще се изнесат в България..

154

Анонимен

преди 4 години

Турците от юг имат война и ислямисти, а от север европейска мизерия и направо хуманитарна криза. Срам за ЕС е това.

153

икономист

преди 4 години

До Анонимен 154Може да харчат и по 3000, ако от чужбина някой им праща пари... Не си гледал май протестите на медицинските сестри? Ако взимаха по 2000 лева едва ли щяха да протестират. Потреблението също се увеличава, именно заради инвестициите на нашенци, които пращат пари за издръжката на своите близки и роднини. Не малка част от тези пари отиват и за поддържане на наследствените им имоти в България, където един ден вероятно ще се завърнат за да прекарат старините си.

152

Хаха

преди 4 години

В Украйна, сериозно ??? Там може да инвестира някой производител на водка, но на автомобили... айде стига вицове. За съжаление съм песимист за България и завода вече го виждам в Измир. Виждам и наакaният Роско, как ще обяснява че Радев е "прецакал" сделката. Турция губи F-35, но ще спечели WW. България ще си остане с лайnaта на сороsоидите...

151

привет от Германия

преди 4 години

Турците все плюят по Европа и по хрисияните , но ако ги няма европейците , турците от глад ще изпукат , единственото им производство ще е плодове и зеленчуци ! Благодарение на запада Турция произвежда бяла техника ! С четене на Корана не може да се развива висока технология , това става с помощтта на *** / християните !

150

V

преди 4 години

Лично аз се съмнявам че там ще идат. Ако ще правят шкода ,там няма да имат продажби .Според мен шкода има силно изразен славянски дизайн .А това е от решаващо значение.Според мен много по добре би било да инвестират в Украйна .Ама не знам кви са политическите отношения и митата там .Като цяло в съвременният свят много лесно може да се противодейства на германците .Като най скъпата част от колата се прави от вечни и много здрави материали ,а останалото на всеки местен пазар.Така германците са аут

149

Анонимен

преди 4 години

До икономистАко заплатите бяха по 500 лв, по улиците щеше да има разлагащи се трупове.Всички "бачкат за 700 лв" и харчат по 2 000 лв. Това е истината за България

148

Анонимен

преди 4 години

Дано да стане изненада и да изберат България

147

икономист

преди 4 години

До Анонимен 149Моите наблюдения са други. Работодателите масово предлагат заплати в рамките на 500-600/700 лева, а същевременно искат да си супер квалифициран(едва ли не да поемаш функциите на двама или трима души). Масово не се спазва роботното време, а извънредния труд не се заплаща! Много често искат за тези смешни пари, да се работи и по време на почивни дни и празници. Много често в България се работи при вредни и тежки условия на труд.

146

Waffen SS

преди 4 години

""На тоя биби изобщо не му върви. Няма Шенген, няма ? , няма Фолксваген, защо ли го държим още.""Ами загадка или по-точно защото е удобен като стара обувка.Някога Тони Блеар го наричаха пудела на Буш, е нашият го надмина в пъти .Той на кого не е пудел ,на Меркел,на Макрон,на Обама и на цяла тумба американски сенатори ,а най-накрая и на посолството на САЩ

145

икономист

преди 4 години

До Анонимен 142Едва ли може да се каже, че азиатския пазар е неограничен, защото най-голямата държава там - Китай, вече започна да си произвежда собствени марки ниско-бюджетни автомобили, и след време може и да няма място за автомобили от Европа. Икономиката на Индия също расте с бързи темпове, така че перспективите в дългосрочен план, за сектор автомобилостроене не са добри. Големите гиганти ще намалят маржовете на печалбите си, и ще се наложи да съкратят голяма част от персонала си.

144

Анонимен

преди 4 години

Няма да дойдат, защото българския работник е най-лошия в цяла Европа и не само.Масово хората са без никаква квалификация, но за сметка на това с големи претенции.Идва 20 годишен, без никакви умения и вика : ' Искам работа от 08.00 до 17.00, без събота и неделя, без нощни смени, без тежък физически труд, без да се изкисват някакви специални умения. За под 2 000 лева, няма да работя.Всеки иска да ходи на работа, колкото да отбие номера, но да взима много пари.

143

Анонимен

преди 4 години

"А по отношение на производителността, продължителността на работното време и отсъствията поради болест предимствата били категорично на страната на Турция."Нафацкаха ли го на *** с фалшивите болнични? Хахахахах. Мързеливо племе сме и това е то! Никой нормален няма да дойде да прави завод тука и ще си мрем в мизерията :)))

142

Анонимен

преди 4 години

Ние по-добре да се ангажираме да им дадем 100 милиона отколкото обучение работници + 1г. да не плащат осигуровки

141

Анонимен

преди 4 години

Българското правителството също дава някаде към 100 милиона - а това обучението на работниците и осигуровките за 1г.

140

Waffen SS

преди 4 години

"Коли за бедняци...""Ние защото сме мно-о-о-го богати,та затова сме се превърнали в дизелова държава,защото нашите фукльовци отидат до Германия ,за да докарат някоя по-лъскава дизеларка,защото там масово ги ограничават и спират,а тук може да се поперчи и да се мисли за значим.А освен това не виждам,кой ще ни измести от последното място по доходи в ЕС, освен ,ако не пропаднем още по надолу.За нас важи ,поговорката "Той *** няма,гайда иска"

139

Анонимен

преди 4 години

На тоя биби изобщо не му върви. Няма Шенген, няма ? , няма Фолксваген, защо ли го държим още.