22

Анонимен

преди 5 години

А някой замислял ли се е за вредата от енергоспестяващите крушки?! Но най-странно ми е защо се забранява използването на крушките с нагреваема жичка...или не е чак толкова интересно? Що се отнася до електромобилите, те носят полза единствено на притежателите си.

21

Анонимен

преди 5 години

То се видя, че ще се върви пеша или с колела. Друго няма.

20

Роб на влаЗта

преди 5 години

Има много безработни възрастни да се насочат натам ,където е отровно имаме затворница...батериите да се събират и преработват ...и зареждането да става само с вятърна ,водна,соларна енергия-и готово....Но-няма да могат експолататорите в африка да се гушат ,да продават скъпи батерии и ток нашите ненаситници ...

19

Анонимен

преди 5 години

Наистина електрическите автомобили са много опасни за нашия бивш приятел а днес лют враг Русия. Защото приходите от нефт рязко ще спаднат а това ще е катастрофа за хора които не могат нищо друго да изнасят.

18

Ясъмкон

преди 5 години

Бъдещето е водородни хибриди. Тойота и хонда вече ги правят. Много пари струват но ще поевтинеят. Чакаме ги в бг след 30-40г нов внос от швейцария с подозрителен белег от лепенка много приличаща на буквата "i"

17

Анонимен

преди 5 години

Няма как да се случи развитие на електрическите коли, камиони и рейсове -- просто няма откъде да дойде толко ток. А и електроенергията основно идва от въглища, както се изказаха други коментиращи. Така че масата ще чакаме по-хитри енергийни източници, другите си купувайте махиндри.

16

дедо

преди 5 години

Ел коли са кисели като гроздето,затова са толкова опасни. Дручко си е сигурността на Опелчето 95-ти набор нали?

15

Анонимен

преди 5 години

Как ловко въртят и сучат, само и само да не кажат че 75%-80% от тока в световен мащаб се прави от ... въглища, газ и мазут. Сиреч караш уж на ток, ама някъде нещо дими яко за да го произведе същия тоя ток. А ел колата била "еко", хахаха.

14

Анонимен

преди 5 години

Които не може да си го предстви що е то електромобил да пита дядовците си как на времето в големите соц заводи вътрешния транспорт в халетата и терена се състоеше само от електрокари т.е. от електромобили.Имаше и такава професия електрокарист.Даже и сега мисля че има един завод,които произвежда електровъзли за такива мобилни колички повдигачи.Мисля че се казваше Капрони(бивша фабрика за самолетипреди 9-ти септември 44 година.)А и градския транспорт в София ще е на електробуси вече.Та има хляб.

13

wqw

преди 5 години

откровено глупава статия. описаните индустрии да не са се родили с основаването на тесла?

12

Анонимен

преди 5 години

В заглавието липсва буква в думата "електрическите". открийте коя ;)

11

ГАСЕТЕ ФАРОВЕТЕ

преди 5 години

Нагли престъпници на власт принудиха стотици милиони водачи да увреждат тежко земята с включени бели режещи скенери денем и нощем/ най вредни са лазерни,лед ,ксенонови и халогенни скенери.Проучвам тежки увреждания на биосферата в БЪлгария УЖАС. огромни тунели пробити от скенери фарове и холограмни оръжия на предни стъкла Тежко увредените обеми пълни с мръсен токсичен смог

10

Анонимен

преди 5 години

"Как си представяте огромни камиони и междуградски автобуси, движещи се на акумулатори."Жо..жорко..гошко..виждам, че ти не си го представяш...хората, които си ГО ПРЕДСТАВЯТ..го правят.

9

Ха ха

преди 5 години

... а най ми харесва снимката на това усмихнато патенце дето държи кабела за зареждане все едно е маркуча на белзиноколонката докато другия край стои намотан в ръката й без да е включен някъде .

8

Жо

преди 5 години

КОГАТО СЕ ГОВОРИ за електрически автомобили е редно да се припомни, какво е автомобил.Автомобили, освен леките коли, са малки и огромни камиони, микробуси, бусове и автобуси. Всички те досега се движеха с двигатели с вътрешно горене.Сега всички видове автомобили ще трябва да се натъпчат с акумулаториКак си представяте огромни камиони и междуградски автобуси, движещи се на акумулатори.Те товари и пътници ли ще возят или тонове акумулатори?

7

Анонимен

преди 5 години

размера на батерията на лаптопа или телефона е несравнима по обем с батерията на кола. Ако досега вредата от литиевите батерии беше незабележима, то е поради обема на използването им. Ако лаптопите и телефоните бяха на дизел и дизела не се използваше за друго, сега щеше да превъзнасяш дизела ;)))Маалко повече рационалност на никого не вреди. особено на тея с претенции за познавачи ;))) не че защитавам Нелито, просто подчертавам очевидни нещица ;)))

6

Анонимен

преди 5 години

"Пътят на човечеството към един по-чист и зелен свят без глобално затопляне според някои експерти преминава през масовото произвеждане на електрически коли."Даааа, а токът за милиони коли ще бъде добиван от ТЕЦ -ове, ако не, светът ще мине на режим 1 час има, 3 часа нема! И в двата случая е все в гъ* ,,,,,,,,

5

Анонимен

преди 5 години

*** Христова, тая статия на лаптопа ли я натракахте? И преди това сигурно ровихте в интернет през смартфона? Мнооого са вредни литиево-йонните батерии, да... горките конгоанчета и бог да прости дълбоководното биоразнообразие...

4

Анонимен

преди 5 години

Кво ми пука. Моята кола нали минава 100 км за 4 лева :)

3

Анонимен

преди 5 години

Как се пише финни или фини