Ще падна! Толкоз глупости никое управление до сега не е творило!В кои градове в Европа и Северна Америка има такова ограничение? Не в ограничението е решението, а в приложението на сегашния закон и контрола по изпълнението. Те не са на място. Контролните органи спят.
Кой контролира движението по пътищата КАТ (МВР), кой издава купени книжки КАТ(МВР), на кой му пука за катастрофите на никой! Как според Вас с това продажно МВР ще се оправят нещата? Единствените печеливши ще са тези, които ще демонтират някой друг милион знаци 90 и 50 км/ч. Ето ви една нова кражба от данъкоплатеца!
На много междуградски пътища няма маркировка като падне мъгла губя ориентация на пътя и много дупки по пътищата
Аз живея в Монреал, Канада, тук ограничението на скоростта е 30 км/ч пред училищни зони и паркове, 40 км/ч е в повечето квартали. Глобите за превишена скорост са си доста солени, дори с 10 км отгоре. Системата е с отнемане на точки и глоби но всично се плаща в 30 дневен срок. Проблемът не е в културата и възпитанието. Не може да превъзпиташ 150 националности жиееещи на едно място а в спазването на законите. Когато платиш няколко пъти ще станеш най примерният шофьор. Гаранция
Някои са написали тук по повод неадекватните съждения на законотворците,че ни управляват ***........умници.Ами те са проекция на Обществото.
Значи:Ламби светят - не помогна...Грайфери мерихме - не помогна...Риванолите проверявахме - не помогна...Чакайте да се почешат и да излязат с поредната иновативна идея. Може би трябва всяка кола да е с теглич и да влачи на ремаркето един катаджия, който е застанал в готовност с кочана фишове?
А свободното време на хората? А здравето? А нервите? В големите градове ще се ходи по час до работа. Следва по-малко почивка. По малко пазарене. По-малък оборот на фирмите. По-малко пари /дране/ от данъци.
Много са ентелегентни значи... факторите са много, а те взимат в предвид 2-3.Катастрофите на завои - завоя е калпав, те метнали един знак 60 и за тях проблема е решен. Да, ама не е, щото *** минава с 110. И знак 30 да сложиш - все тая!Катастрофите при изпреварване - ами пробвайте да карате с 90, да видите че всички ще ви изпреварват. Ако сложим ограничение 80, то още повече ще се изпреварва, още повече катастрофи.А в градовете 30 - нямам думи, представете си го! Особено замърсяването: х2
Няма ли кой да каже, че милиционерите не си гледат работата!До кога журналистите само ще ги хвалите, а не се възмутително, че единствената им работа е да видят на гюле и да изнудват нарушителите! Милиционерите са си същите като по тошово време, дори по-зле!Само като Иван видя мутренският вид и се отвръщавамНО ТЕ СТОЯТ ЗАД ГЪРБА НА ВЛАСТТА И САМО НЕЯ ЗАЩИТАВАТ. ОТВРАТТТТ!!!!
До Фактгрешка!..Ти сигурно си от тия,които държат камшика,или го подават на държащите камшика,щом твърдиш това...Мога много да напиша и да ти дам стотици примери показващи че не си прав,но ще мина само с това:-"На сила хубост не става"..-народна поговорка..
Май от ЕС пак са подпукали ГЕРБ, че България не изпълнява изискванията свързани с безопасността на движенито по пътищата и сега ГЕРБ имитира дейност - ето нещо правим, намаляваме скоростта до 30 км/час и не можем да разберем защо катастрофите пак се увличават, затова пак ще намалим скоростта, този път до 10 км/час.Факт е, че когато въпроса е за спазване на правилата, това винаги опира до неизбежност на наказанието при всяко неспазване, независимо дали става дума за кражба или правила по пътища
Най-голямата заблуда е, че начинът на шофиране зависи от манталитет, възпитание, култура, обучение и други подобни дивотии или от размера на наказанията записани в закона. Докато има хора, които вярват в подобни небивалици, катастрофите ще се увеличават.
Какви само руски коли и други дивотии сънуваш?! Явно нямаш понятие какво е било преди 1989 година. Тогава в България масово се продаваха полски коли - два вида полски Фиат (малък и голям), чехословашката Шкода, югославската Застава, имаше и българско Булгаррено, немски Вартбург и Трабант и .... руски коли. От всичките тези коли, само за Лада се чакаше 10 години, другите ги купуваш при първа доставка, които бяха няколко пъти в годината. В градовете и селата карахме по-бързо от сега - до 60 км/ч
това може да го измисли само някой,който си въобразява че с ограничения и забрани стават работите...НИЩО ПОДОБНО!!!!!!Въпрос на манталитет е!..И ако ние-всеки по отделно,не вземем мерки да възпитаме и себе си,и децата си в толерантност и спокойствие на пътя,НИЩО не може да ни спаси!Е,фишовете за превишена скорост ще набъбнат,на...така е с "Амбициозния Тиквобюджет"-бездънната каца требе да са пълни..
Друга добра мярка която може да влезе в сила е да се вдигнат всички данъци и такси за коли над 100 коня както и тези със задно предаване. Също младите шофьори изобщо да нямат право да карат такива мощни коли поне докато не натрупат 5 години опит без нарушения.
Значи, направо да забранят автомобилите и всички да се движим с велосипеди и мотопеди, с макскимална конструктивна скорост до 30км!Истината е, че проблема е в шофьори каращи с доста над разрешената скорост и липсата на контрол.Ако текущите 50км се контролираха и спазваха, и пътищата бяха в адекватно състояние от към безопасност, инцидентите биха били много по-малко!
С 30 км/ч из градовете!? А навиците ни, манталитетът ни?