Един такъв електро-*** като тези купените за 350к броя няма да издържи дори 5 години употреба. Батериите на електро-отпадъци няма да могат да минат 500 хил. км. преди да се наложи смяна, а батерията струва 300 хил. Така след 5 годинки ще папкаме рушветчета за електробуси пак - идеална сделка...
Тези в градският транспорт са садисти. Сигурно така ги наемат на работа:-Садист ли сте?-Не.-Сори не сте за нас.Защото тичаш да хванеш рейса и те ти затварят точно под носа. И после газ.Също ако искате да хванете рейса пред вас на спирката, тоя вместо да отвори вратата да ви улесни чака спрял ония отпред да тръгне и едва после отваря.
В София много често автобусите не спират на спирки на които чакат хора. Също така ако сте на вратата вътре в автобуса и чакате да спре на спирката често не спира. Нещо се е заблеял или говори по телефона. Само в София го има това автобусен шофьор да си е сложил хендсфрийто и да говори по време на цялата си смяна по телефона.Да не говорим за псувните които се раздават от шофьорската кабина.
Вместо да се вземат едни 100 нормални нови дизелови автобуса, с които да се обнови целия градски транспорт в столицата се купува този електро-*** за да се вземат комисионните. Вместо да се купят нови трамвай/тролеи, които също са електрически се купуват тези електро-отпадъци с една едничка цел да се краде. Не се наядоха герберугите вече 10 години...
Интересно досега не съм виждал инвалид с количка да се качва на автобус от градският транспорт. Те здрави хора едвам се качват в автобусите, какво остава за другите. Шофьорите спират на спирка с резки спирачки, отварят вратите само за секунда и после тръгват с *** газ. Кой се е качил, качил. Затова като се отвори вратата и трябва веднага да скачате вътре и после веднага да да се хванете за нещо или някого да не паднете от ускорението. И карането им е такова, газ-спирачка, газ-спирачка.
Фандъкова, кога ще пуснете трамвая по Граф Игнатиев. Трябваше отдавна да сте го направили. Кой пак е виновен за неспазените срокове ?
Интерсено как я сметна тази цена от 350 хиляди, след като сделката е за 16.7 милиона без ДДС, кето прави малко над 20 милиона за 20 е-буса.Хайде на теб оставям пак да сметнеш колко струва 1 брой.
До избирателЦените на автобуси, тролеи и трамваи на са като на 20 годишните трошки "нов внос". 350 хил. лв. за чисто нов автобус си е много добра цена.
От 350 000 до 1 000 000 разликата е 650 000 лв.Тази разлика, умножена по 20 прави точно 13 000 000.13 МИЛИОНА в пеликанската гушка на ГЕРБ и отново никой не контролира.Цялата власт е тяхна и си правят каквото искат.Включително и Прокуратурата и Съдът ги обслужват.Кога освен показни акции ще видим един наистина осъден и тикнат в затора герберастки крадец.Кога ?
Това добре,ама защо държавата и общината не подпомогнат хората с дизели да ги преработят на метан и да не замъсяват и те,а не да вдигат данъци и да забраняват?!
20 е-буса вече из София! Единият струва около 350 000 лева