Хечбекът не е комби. Карал съм седан, хечбек и джип. Всеки си има своите предимства и недостатъци. За България определено джипа е най-подходящ заради лошите пътища и дупките. Не знам защо някои предимства на джипа са ги дали като предимства на хечбека. Например, с по-големите гуми на джипа, неравностите се усещат много по-малко. Шофирането от по-високо е по-приятно. При дупките по пътищата с по-високата кола е по-безопасно и т.н.
Вярно е че кросоуварите излизат на мода .Като дойде по поточната линия това лай.о цялото е облепено с няква хартия за да не се вижда дизайна излизат едни пашибозуци с надписи да не снимаш иначе може да си работиш по нея .Тези коли не са с по голяма проходимост ,най вероятно са със заден мост и се сглобяват на поточните линии за обикновени коли дизайна е по издупен нагоре при колелата особено в задната част.По динамичен дизайн ама ако е по скъп не си струва .
Откога комбито и джипа ги наричаме хеджбек и кросоувър?Отделно автора ще го посъветвам да покара една седмица нещо добро (X5, Q7) и тогава пак да напише статия.
Може ли хечбекът да е предпочитан пред кросоувъра? Ето 10 причини