Рено алпин от българското производство (т. нар. Булгараплин) по настоящем е колекционерска рядкост и се продава много скъпо във Франция. Натрапените ни от Москва москвичи отдавна са изгнили или претопени.
А за личните постижения да кажа също, че в София се намира компания произвеждаща доста голяма част от дисплей те в новите автомобили може да се поинтересувате.Да ти кажа 3 години бях част от нея и да имам *** в доста неща по европейските, американски и корейски автомобили.За щастие руска техника през тези 3 а и 50-те години на компанията не са пипали.
МАЛКО ХОРА знаят, че през 1968 г. в Ловеч започваме да сглобяваме двигател в купето на оригиналния ФИАТ 124, който наричаме ФИАТ 124 Пирин. Сглобени са около 200 бр.През 1970 г."съветските другари" започват да правят "Жигули-ВАЗ 2101" и нашите спират доставките от Италия.Въпреки че, външно си приличат, има над 30 съществени разлики между оригиналния ФИАТ 124 и съветската Жигулка- руснаците са "порусначили" двигателя, окачването, колелата, спирачките, съединителя и още много възли и детайли
До Анонимен 18 Ние се опитвахме да произвеждаме автомобили , но големия руски брат не даваше. Те решиха че по линията на СИВ можем да произвеждаме само лагери.Да не би да им скрием шапката. Така де.
Дори в годините на съветското робство, в България е произвеждан Рено Алпин, на светлинни години от руските трошляци. По нареждане на поробителите, производството е прекратено и се започва производство н Москвич.
Еми аз че съм кадърен кадърен съм и съм го доказал в сферата в която съм не е тук мястото за доказване.Аз се чувствам част от Европа не от Евразия. Предполагам и коментиращите не са сглобявали лично Запорожец.А за захласването говорех генерално и то за някакви такива статиики и коментари представящи се по братския съветски народ и творенията му.
До Boto 14 Никой не се прехласва. Напротив , коментираме една от многото комунистически мъки.
До Boto и компанияХората се забавляват и радват на живота, въпреки, че уж целият свят им е поставил санкции. А ние, дето сме все много умни и все много знаем, дето сме най-европейци от всички европейци, можем само да седим пред екраните, да гледаме какво става по света и да хейтваме и мрънкаме на всякакви теми.
Чудо ли бе да го опишеш. Гиганта на руското машиностроене. Поне евтино ще им излезе като си разделят пътя до морето.А глупавите европейски държави правят някакви коли дето само по 5 човека събират и то за всеки си има седалка. СРАМ!!!Те мисленето на тия им е остаряло все едно са с 40 години назад.Лошото е когато се прехласваме по това!
За мизерните условия в СССР и това е било някакво постижение. Те нямат никаква култура на производство, това им беше лимита.
Пътуването в това творение беше изключително мъчително. Вътре беше толкова шумно, че не можеше да се разговаря. Радио нямаше защото няма смисъл, нямаше да се чува нищо. На баир прегряваше и трябваше да се спира по няколко пъти за да се изчака да се охлади иначе мотора блокираше... отврат!
Това беше по-гадно дори и от Трабант, а струваше повече и се чакаше много. Да пази Бог от комунистическо "благоденствие".
ЗАЗ- Завод Автомобилних Зверей.Когато такъв автомобил тръгнеше да преминава през прохода Петрохан, водачът задължително си носеше летвичка, дълга 30 см, с която да подпре вдигнатия капак на мотора. Двигателя беше мотиран отзад и лесно прегряваше.
"Запорожец"-ът кола голяма, съветска! Събра 17 пътника