24

Инж.

преди 6 години

Рено алпин от българското производство (т. нар. Булгараплин) по настоящем е колекционерска рядкост и се продава много скъпо във Франция. Натрапените ни от Москва москвичи отдавна са изгнили или претопени.

23

Boto

преди 6 години

А за личните постижения да кажа също, че в София се намира компания произвеждаща доста голяма част от дисплей те в новите автомобили може да се поинтересувате.Да ти кажа 3 години бях част от нея и да имам *** в доста неща по европейските, американски и корейски автомобили.За щастие руска техника през тези 3 а и 50-те години на компанията не са пипали.

22

Жо

преди 6 години

МАЛКО ХОРА знаят, че през 1968 г. в Ловеч започваме да сглобяваме двигател в купето на оригиналния ФИАТ 124, който наричаме ФИАТ 124 Пирин. Сглобени са около 200 бр.През 1970 г."съветските другари" започват да правят "Жигули-ВАЗ 2101" и нашите спират доставките от Италия.Въпреки че, външно си приличат, има над 30 съществени разлики между оригиналния ФИАТ 124 и съветската Жигулка- руснаците са "порусначили" двигателя, окачването, колелата, спирачките, съединителя и още много възли и детайли

21

Анонимен

преди 6 години

Западните автомобили имат 100 000 км гаранция. Руските отврати след 100 000 км се разпадат.

20

Мнение

преди 6 години

До Анонимен 18 Ние се опитвахме да произвеждаме автомобили , но големия руски брат не даваше. Те решиха че по линията на СИВ можем да произвеждаме само лагери.Да не би да им скрием шапката. Така де.

19

Анонимен

преди 6 години

Дори в годините на съветското робство, в България е произвеждан Рено Алпин, на светлинни години от руските трошляци. По нареждане на поробителите, производството е прекратено и се започва производство н Москвич.

18

Boti

преди 6 години

Еми аз че съм кадърен кадърен съм и съм го доказал в сферата в която съм не е тук мястото за доказване.Аз се чувствам част от Европа не от Евразия. Предполагам и коментиращите не са сглобявали лично Запорожец.А за захласването говорех генерално и то за някакви такива статиики и коментари представящи се по братския съветски народ и творенията му.

17

Ти да видиш...

преди 6 години

Ей тия руснаци...Ще се издушат бе за едната глупост.

16

Я па я...!

преди 6 години

До Boto 14 Никой не се прехласва. Напротив , коментираме една от многото комунистически мъки.

15

Discovery

преди 6 години

Да пробват с джуджета анорексици... едно 50на ще ги поберат!!!

14

Питър

преди 6 години

До Boto и компанияХората се забавляват и радват на живота, въпреки, че уж целият свят им е поставил санкции. А ние, дето сме все много умни и все много знаем, дето сме най-европейци от всички европейци, можем само да седим пред екраните, да гледаме какво става по света и да хейтваме и мрънкаме на всякакви теми.

13

Boto

преди 6 години

Чудо ли бе да го опишеш. Гиганта на руското машиностроене. Поне евтино ще им излезе като си разделят пътя до морето.А глупавите европейски държави правят някакви коли дето само по 5 човека събират и то за всеки си има седалка. СРАМ!!!Те мисленето на тия им е остаряло все едно са с 40 години назад.Лошото е когато се прехласваме по това!

12

Анонимен

преди 6 години

Комунистическа пръчка, като всичко останало от онова тъмно време.

11

Анонимен

преди 6 години

За мизерните условия в СССР и това е било някакво постижение. Те нямат никаква култура на производство, това им беше лимита.

10

Анонимен

преди 6 години

Тоя съветски *** и за скрап не става.

9

Анонимен

преди 6 години

... а светът зад стената си свиркаше.

8

Анонимен

преди 6 години

Пътуването в това творение беше изключително мъчително. Вътре беше толкова шумно, че не можеше да се разговаря. Радио нямаше защото няма смисъл, нямаше да се чува нищо. На баир прегряваше и трябваше да се спира по няколко пъти за да се изчака да се охлади иначе мотора блокираше... отврат!

7

Анонимен

преди 6 години

Това беше по-гадно дори и от Трабант, а струваше повече и се чакаше много. Да пази Бог от комунистическо "благоденствие".

6

Жо

преди 6 години

ЗАЗ- Завод Автомобилних Зверей.Когато такъв автомобил тръгнеше да преминава през прохода Петрохан, водачът задължително си носеше летвичка, дълга 30 см, с която да подпре вдигнатия капак на мотора. Двигателя беше мотиран отзад и лесно прегряваше.

5

Фен

преди 6 години

До АнонименКарал съм няколко такива купени на търг , нямаше какво друго да купиш!!