Абе фактите са си факти, автобуса беше с доста силно извити гуми на дясно, при такова рязко извиване на гумите не е нужно някой да те удра автобуса за да се обърне, просто причината за обръщане на автобуся е рязка маневра на дясно от шофьора, слушах му обясненията на тоя тъмен субект, чудеше се как да прехвърли вината, но друго нещо е по обезпокоително как така пътниците ще изпадат през прозорците, наистина трябва сериозна експертиза, ама се съмнявам че някой ще я направи
Това рено и 4х4 да бута в ляво на автобуса НЕМОЖЕ да го бутне. При Това са в една посока!!!Друго нещо има . На тия експерти така им е по лесно и по бързо и по евтино.
От тук пишещите някой участвал ли е в подобно птп, май не. Аз обаче съм и от моя опит знам какво се случи. Когато някой те бута от ляво ти не можеш да въртиш надясно щото няма накъде и навиваш към този който те бута в момента в който двете коли се откачат става страшно. Завъртях се три пъти в кръг. Не случайно в щатите полицая те бута отзад за да те завърти. Аре не умувайте как може щото може. Да не се оказвате в такава ситуация че като я преживее човек тогава може да пише и говори.
Жената виновна - добре. Но не е ли по-голяма вината на наглия шофьор, говорил през целия път до катастрофата по мобилния без хендсфрии, а в момента на удара най-вероятно си е чесал топ.ките. Защо той не е в ареста и толкова ли е невъзможно да се укрие ?
Какво,да пишем,едно е ясно-да почиват в мир нещастно загиналите,Бог да ги прости!А за Цвета,какво???И в затвора да влезе за нея наказанието е ясно,до живот ще я преследва тая катастрофа,а това е по страшно от смъртта!Жалко,много жалко за нелепо загиналите.Живеем в постоянен стрес,това може да се случи на всеки-абсолютно никой не е застрахован.
Аз не мога да разбере при това тежко ПТП с жертви защо не се направи следствен експеримент.Да се повтори ситуацията за да видим,каккола тон и двеста обръща 20т автобус.Как става това и да се приключва.
До KromНапълно нормалное да тръгнеш да изпреварваш със 110 на магистрала, тя се е намирала зад автобуса доближавала го е, възможно е леко да е намалила ако е имала коли от ляво, след което е минала в ляво за изпреварване, така че няма нищо необичайно в това в моемнта на начало на изпреварването да е била със 110, а това с възможния удара в гумата на оня "експерт" от прокуратурата е пълна глупост, че то в бурдюр си отъркаш гумата при 10-15 км и веднага останат следи, камоли при 90
Познавам Цвети,беше моя служителка преди една година и всичката помия, където се изписа по нейн адрес не е истина. Да,не е най-добрият шофьор но и добре кара за жена. А лек автомобил да обърне автобус това да не е Холивуд. Знам го това защото имам и опит с автобуси и знам какви системи за сигурност имат. Жалко за загиналите сигурен съм че никой не е искал да стане така.
Абе колкото и да се бистри случая, загиналите няма да се върнат. Не мислете, че и на двамата шофьори /на буса и на жената/ им е лесно в момента. Един миг невнимание и животът се превръща в безкрайно мъчение. Шофирането е въпрос на рутина. Според мен момичето си е глътнало граматиката с този волан, паникьосала се е, дала е силно надясно и се е врязала в автобуса. Онзи пък от изненадата е изгубил спокойствие на реакциите и също е направил неправилна маневра. Не можеш върна назад нищо в този живот.
Сутринта слушах адвоката и. Нещо малко е мъгляво. Тя е тръгнала да изпреварва със 110 км. в час. Стоп. За да изпреварваш със 110 то автобуса следва да се е движел с не повече от 90, инак ще изпреварваш маса време. Някой виждал ли е междуградски автобус на магистрала с 90? После, ако го удари в гумата, независимо от 20-те му тона, дали пък няма да го извади от равновесие? Не казвам, че не е възможна вина и при водача на автобуса, ама не сме ли малко пишман експерти? Защо не изчакаме истинските?
Никъде тук не срещнах една друга версия...Веднага след катастрофата госпожицата е споделила с полицай, че по време на изпреварването е чула шум от предно ляво колело. За да чуе по-добре се ОБЪРНАЛА да намали касетофона (кой слуша още касетофони ?). И...тогава ударила автобуса . В паниката си сега ще се бълват всекакви недоказуеми истории...Бог да прости загиналите !
абсолютна вина на водача на автобуса,само неграмотен и некъдърен водач може да обърне автобус който тежи 20тона,колко тежи лекия автомобил сами си отговорете.
Е то в закона пише че по скоростните пътища трябва да има и странични мантинели, къде е мантинелата в случая, още повече че има отводнителна канавка, абсурдно е между аварийната лента и канавката да няма мантинела, иначе много говорят за коланите, ама коланите в автобус както могат да помогнат така и да попречат при евентуална спасителна операция
Как ще спре на магистралата при движещ се отдясно автобус?! Мисли преди да пишеш! От момента когато е забелязали, че има нещо, до момента на безопасното й спиране на магистралата в аварийната лента или в отбивка, при всички случаи минава доста време и се минава значително разстояние.
Странна ти е "логиката". По твоята логика, виновни са и тези, които са направили магистралата - ако нямаше магистрала, тази катастрофа нямаше да се случи. В случая има определена вина на тази с реното, но не виждам как автобуса ще се обърне без шофьора му да направи някакви неправилни действия. Нещата не са черно-бели.
Ето това е трябвало да направи водачката: член 20 (2) Водачите са длъжни да намалят скоростта и в случай на необходимост да спрат, когато възникне опасност за движението.В случая, воланът е неизправен. Мислете и ще спасите човешки животи.
такива съприкостновения борд в борд стават относително често, и почти никога не водят до преобръщане, това е леко ПТП, за което всеки любител шофьор знае как се избягва с лека корекция на волана, но в никакъв случай в посока на автомобила който те изпреварва, а този шофер на автобуса сам си каза, че е навил ляв волан, що за *** трябва да си след като те ударят от ляво при изпреварване да навиеш ляв волан? абсурдно е да се търси вина на жената за жертвите, да виновна е ама за леко ПТП
Чл. 24 Oт ЗДП (1) Водачът на пътно превозно средство не трябва да намалява скоростта рязко, освен ако това е необходимо за предотвратяване на пътнотранспортно произшествие.(2) Преди да намали значително скоростта на движение на управляваното от него пътно превозно средство, водачът е длъжен да се убеди, че няма да създаде опасност за останалите участници в движението и че няма да затрудни излишно тяхното движение.
Цвета, обвинена за ада на "Тракия", помагала на ранените! Версията й...