Ааая забрайх да ти кажа. Мойто пежо е 2017 деквмври. 4×4. Един цвят купето друг покрива. Ша ми кажеш, че не е джип. Ами не е. Ама е височко и всяко колело тегли. И най важното. Като го цепя ... среден разход 4.2. Като заредя 50 и няколко литра минавам 1200-1300 км....Иде ми да пея марсилезата.
До Без имеАз пък съм беден и карам на метан.100 км извънградско ми струват 6 лева.Смесено 7 лв.
Умния кара на бензин.Дизела е за тарикати без заплати.Новите дизели са убийствено скъпи за подръжка.Особвнно френските.Плащаш малко за нафта и много за подръжка.Карам японски дизел и то за последен път.Понеже и аз се правя на тарикат и ся си хапя ***
Всякакви уреди могат да се направят механично така,че да издържат и стогодишно използване,но умишлено не се прави.А електрониката се вкарва не само за удобство,но най-вече за да се манипулира уреда и да се следи във всеки един момент действията на уреда,а и да се контролира.Отделно самите компании поставят отдавна проследяващи етикети на продуктите си и във всеки един момент знаят къде е продукта,кой го е закупил,къде се намира в момента и т.н.
Нов пасат 80 000 лв. Артеон ... 100 и нам си колко хиляди. Абе ей швабен. Тва беше колата на народа....Йофтин ***. Кви са тия цени
Не карам бмв....Карам само нови пежа....Зареждам ... карам и като излезе новия модел го сменям. Ти си карай пасатора и мечтай за същия ама без ръжда ... щот само това е разликата.
Дизеляци яко и масово изсичане на горите у нас. До 20-30 години страната ни за съжаление ще заприлича на пустиня.
До 68Карам си бракмата и то с кеф. Сменям я само с по нов Пасат. А за дизайна..... Ти май караш BMW.....
Ей мишок. Кой се бори и с какво да махне петрола....Децата в технически университет измислиха кола без петрол. Един в редута в софето си ги прави и си ги кара....Мислиш ли че тези технологични гиганти нямат заместител?...Нали има световна политика. Там е проблема....Опитвали се били да търсят заместител на петрола ... ми тия тарамбуки дето са в пустинята и размахват ножове и бомби с бели рокли пясък ли да ядат после? ...Нали тряя да имат пари за бомби.
До АнонименХем си прав,хем не си.Европа действително се опитва да създаде нови технологии и да не са зависими хората от петрола,в което няма нищо лошо,напротив,похвално е.Но от друга страна действително горите намаляват,а производителите не спазват правилата за екология и от там идва замърсяването на въздуха,водите,земята.Това обаче няма нищо общо с планираното остаряване на продуктите,което е свързано с повече печалби и израдходване на ресурси на халос.
ВАЖНО СЪОБЩЕНИЕ....Вече пръднах....Ако усетите задушлива миризма и полъх наподобяващ агнешко яйца и вино ... не са виновни нито немските дизели, нито путин....Аз бях
Всичко е политика ,кой ти мисли за екология .Ще принудят германците да купуват нови коли да върви бизнеса.Глобалното затопляне си е естествен цикличен процес в приридатанито дизела ни кравите фаш.кии както ги набеждават са причина за това явление.Да не говорим че,новите автомобили са еднодневки 5-години и хвърляш щото поддръжката е супер скъпа
Имам приятел,който работи във фирменият сервиз на "Ауди" в България.Ремонтират едновременно по 40 коли и винаги е препълнен.И то говорим за лимузини,които са на не повече от 5 години,щото цените са много високи и се ремонтират основно скъпи коли.Ясно е колко качествени ги правят.
До ПасатористаНемските коли са качествени или по-точно - те са по-качествени от френските, италианските и други,но и при тях е създаден срок за използване или подменяне на части.
Ами аз не бих карал пасат от 2018....Ти смотани шваби не си мръднаха пръста да му сменят дизайна от времето на твоята бракма....Карай си я брат.
Проблемите със замърсяването в Германия и България са съвсем различни. В Германия имат проблем с замърсяването с въглероден двуокис, т.е. с бензиновите коли и с азотен диоксид, т.е. с дизеловите коли преди Евро 6. В България засега няма проблем със замърсяването заради колите, а само с печките през зимата.
До АнонименВ Германия ако ти се развали някой електроуред или принтер,компютър,направо ти казават да го хвърляш и купуваш нов.Имате късмет,че в България има момчета със златни ръце,които поправят и хората които нямат големи финансови възможности, могат да си поправят уредите.Често се заменят умишлено метални части с пластмасови,или електроника или продукта се програмира така,че да се хвърли след определен период от време.А после реват,че ресурсите на планетата намалявали
Хора, не си купувайте замърсяващите въздуха немски дизели. Купувайте си "незамърсяващи" въздуха италиански, френски, шведски или китайски дизели. Аман от тези немски дизели. Карам дизелов Пасат 2001г. А дали не бих карал Пасат 2018г. ако можех да си го позволя???
Дизелгейт: Как Германия "изнася" скандала у нас?