83

До 77

преди 6 години

Ааая забрайх да ти кажа. Мойто пежо е 2017 деквмври. 4×4. Един цвят купето друг покрива. Ша ми кажеш, че не е джип. Ами не е. Ама е височко и всяко колело тегли. И най важното. Като го цепя ... среден разход 4.2. Като заредя 50 и няколко литра минавам 1200-1300 км....Иде ми да пея марсилезата.

82

Анонимен

преди 6 години

До Без имеАз пък съм беден и карам на метан.100 км извънградско ми струват 6 лева.Смесено 7 лв.

81

Без име

преди 6 години

Умния кара на бензин.Дизела е за тарикати без заплати.Новите дизели са убийствено скъпи за подръжка.Особвнно френските.Плащаш малко за нафта и много за подръжка.Карам японски дизел и то за последен път.Понеже и аз се правя на тарикат и ся си хапя ***

80

Анонимен

преди 6 години

Всякакви уреди могат да се направят механично така,че да издържат и стогодишно използване,но умишлено не се прави.А електрониката се вкарва не само за удобство,но най-вече за да се манипулира уреда и да се следи във всеки един момент действията на уреда,а и да се контролира.Отделно самите компании поставят отдавна проследяващи етикети на продуктите си и във всеки един момент знаят къде е продукта,кой го е закупил,къде се намира в момента и т.н.

79

До 77

преди 6 години

Нов пасат 80 000 лв. Артеон ... 100 и нам си колко хиляди. Абе ей швабен. Тва беше колата на народа....Йофтин ***. Кви са тия цени

78

До 77

преди 6 години

Не карам бмв....Карам само нови пежа....Зареждам ... карам и като излезе новия модел го сменям. Ти си карай пасатора и мечтай за същия ама без ръжда ... щот само това е разликата.

77

Анонимен

преди 6 години

Дизеляци яко и масово изсичане на горите у нас. До 20-30 години страната ни за съжаление ще заприлича на пустиня.

76

Пасаториста

преди 6 години

До 68Карам си бракмата и то с кеф. Сменям я само с по нов Пасат. А за дизайна..... Ти май караш BMW.....

75

До 74

преди 6 години

Ей мишок. Кой се бори и с какво да махне петрола....Децата в технически университет измислиха кола без петрол. Един в редута в софето си ги прави и си ги кара....Мислиш ли че тези технологични гиганти нямат заместител?...Нали има световна политика. Там е проблема....Опитвали се били да търсят заместител на петрола ... ми тия тарамбуки дето са в пустинята и размахват ножове и бомби с бели рокли пясък ли да ядат после? ...Нали тряя да имат пари за бомби.

74

Анонимен

преди 6 години

А екологичната такса замърсяване на въздуха заради затоплянето и топленето кой е плаща.

73

Анонимен

преди 6 години

До АнонименХем си прав,хем не си.Европа действително се опитва да създаде нови технологии и да не са зависими хората от петрола,в което няма нищо лошо,напротив,похвално е.Но от друга страна действително горите намаляват,а производителите не спазват правилата за екология и от там идва замърсяването на въздуха,водите,земята.Това обаче няма нищо общо с планираното остаряване на продуктите,което е свързано с повече печалби и израдходване на ресурси на халос.

72

От 64 недоволен

преди 6 години

ВАЖНО СЪОБЩЕНИЕ....Вече пръднах....Ако усетите задушлива миризма и полъх наподобяващ агнешко яйца и вино ... не са виновни нито немските дизели, нито путин....Аз бях

71

Анонимен

преди 6 години

Всичко е политика ,кой ти мисли за екология .Ще принудят германците да купуват нови коли да върви бизнеса.Глобалното затопляне си е естествен цикличен процес в приридатанито дизела ни кравите фаш.кии както ги набеждават са причина за това явление.Да не говорим че,новите автомобили са еднодневки 5-години и хвърляш щото поддръжката е супер скъпа

70

До 69

преди 6 години

Имам приятел,който работи във фирменият сервиз на "Ауди" в България.Ремонтират едновременно по 40 коли и винаги е препълнен.И то говорим за лимузини,които са на не повече от 5 години,щото цените са много високи и се ремонтират основно скъпи коли.Ясно е колко качествени ги правят.

69

До 69

преди 6 години

И как точно установи, че немските са по-качествени.

68

Анонимен

преди 6 години

До ПасатористаНемските коли са качествени или по-точно - те са по-качествени от френските, италианските и други,но и при тях е създаден срок за използване или подменяне на части.

67

До пасаториста

преди 6 години

Ами аз не бих карал пасат от 2018....Ти смотани шваби не си мръднаха пръста да му сменят дизайна от времето на твоята бракма....Карай си я брат.

66

Факт

преди 6 години

Проблемите със замърсяването в Германия и България са съвсем различни. В Германия имат проблем с замърсяването с въглероден двуокис, т.е. с бензиновите коли и с азотен диоксид, т.е. с дизеловите коли преди Евро 6. В България засега няма проблем със замърсяването заради колите, а само с печките през зимата.

65

Анонимен

преди 6 години

До АнонименВ Германия ако ти се развали някой електроуред или принтер,компютър,направо ти казават да го хвърляш и купуваш нов.Имате късмет,че в България има момчета със златни ръце,които поправят и хората които нямат големи финансови възможности, могат да си поправят уредите.Често се заменят умишлено метални части с пластмасови,или електроника или продукта се програмира така,че да се хвърли след определен период от време.А после реват,че ресурсите на планетата намалявали

64

Пасаториста

преди 6 години

Хора, не си купувайте замърсяващите въздуха немски дизели. Купувайте си "незамърсяващи" въздуха италиански, френски, шведски или китайски дизели. Аман от тези немски дизели. Карам дизелов Пасат 2001г. А дали не бих карал Пасат 2018г. ако можех да си го позволя???