23

Анонимен

преди 6 години

В Кьолн има около 800 хиляди частни коли, при малко над 1 милион население, а в Прага колите са малко над 1 милион при около милион и двеста и петдесет хиляди население

22

край

преди 6 години

Западноевропейските градове един по един забраняват движението на дизелови коли. *** потрива ръчички че ще кара евтино трилитрово ауди /малко харчи -много бега/ ОБАЧЕ това става за на село а в София това ще се плати с асмата на децата му.

21

Замърсяването

преди 6 години

Това 560 коли на 1000 жители в София, всъщност е една голяма лъжа. КАТ не публикува такива данни. Това, което публикува КАТ е брой регистрирани превозни средства, в което влизат: всякакви видове ремаркета и полуремаркета, всякакви видове мотоциклети, товарни автомобили, специални автомобили, влекачи, автобуси, трактори, мотокари, електрокари и т.н., както и леки автомобили. В другите държави дават само броя на частните автомобили и така всички градове в България са на първите места по брой

20

Край

преди 6 години

Берлин (около 340 коли на 1000 души) Лондон (307 коли на 1000 души, както и по-близки по население градове като германския Кьолн (420 коли на 1000 души) или чешката столица Прага (490 коли на 1000 души.Това са актуалните данни за броя автомобили За София - 560 на хил. човека.Града просто е задръстен и то със СТАРИ, ГОЛЕМИ ДИЗЕЛОВИ коли.

19

Zamir

преди 6 години

До ЗамърсяванетоNyama da vi spase nishto. Moje da zaginete kato geroyski no nikoy nyama da znae za tova. Zashto se zayajdate ? Mojem zaedno kato sisedi da jiveem mirno. Mir e mnogo hubavo neshto. Ne izkam da vi kaja che ako taka prodiljavate nyama da imate duma za sveta.

18

Замърсяването

преди 6 години

В София замърсяването е с фини прахови частици, а делът на автомобилте в него е минимален. В София колите изглеждат много, защото не се паркират в закрити паркинги, както е навсякъде по света и паркираните коли пречат на движението. Поради огромната некадърност на кмета и екпиът му, в София има изключително лоша организация на движението и паркирането и едно от следствията са огромните задръствания, което е парадокс - по-малко коли, правят по-големи задръствания в сравнение с други градове в ЕС.

17

Анонимен

преди 6 години

До КрайСтава въпрос за лобизма на автомобилните вносители. На N1 данъкът е няколко лева и има ДДС, т.е. стимул. В Германия на всяка следваща кола на едно и също лице данъкът расте прогресивно и т.н. Това с прегледите и газовете е порнография. И новите коли не минават безпроблемно преглед. Сертификактът е ала-бала.

16

Замърсяването

преди 6 години

Много лесно ви изпързаляха и всиччки досега се хванахте на въдичката. В София няма замърсяване с азотен двуокис, което е характерно за немските градове, вкл. и в Берлин, градът в Германия с най-малко автомобили на 1000 жители. На другият полюс в Германия са градове като Щутгард, в които колите са почти три пъти повече от тези в Берлин. ЕК затова ще наказва германия и още няколко държаи от ЕС - замърсяване с азотен двуокис. В София няма такова замърсяване, защото колите са много малко.

15

Анонимен

преди 6 години

В Кьолн частните коли са 790 на 1000 жители.

14

Анонимен

преди 6 години

Има и друга формула. Ако изключим глобалноя фактор ЛОБИЗЪМ - КОРУПЦИЯ да се наложи в пъти по-висок данък на мръсното производство, независимо кой е инвеститора и колко е стратегически, включително концесионери и търговци от дърводобива и да се дотира в залесяване и овщарство.

13

Край

преди 6 години

Някой може ли да обясни защо София има близо два пъти повече коли на 1000 човека от Кьолн /близки са по размери и по градоустройство./.Единственото обяснение е ПОПУЛИЗЪМ. Допуска се да се кара кола дето в нормална страна преглед няма да издържи, допуска се паркиране по тротоари и градинки /щото нема къде/.

12

Край

преди 6 години

Няма мечка дето да се е научила да кара колело само с моркови, трябва и тояга.При "демокрацията" властта не иска да управлява държавата/града държи много да се харесва на най-ниските прослойки от населението за да я избират и да прави ОБЩЕСТВЕНИ ПОРЪЧКИ.Та за това милата ни Фандъкова не иска да ЗАБРАНИ отоплението на *** и колите без катализатори, а в мръсни дни и дизелите под евро 4.Тя иска да дава бонуси със събраните пак от НАС данъци. София - 560 коли на 1000 човека Берлин - 340. ААА?!

11

Добър ден!

преди 6 години

Това е единствената формула. С парите за екология.

10

Анонимен

преди 6 години

У нас ставало със зелено билетче, ама зеленото билетче, ама зелено билетче можело само в почивни дни и ако има замърсяване на въздуха, а предварително за това трябвало да гласува общинския съвет - те хвърляли един боб и ако боба покажел, че ще е замърсено следващия уйкенд гласували "за". Тук така се прави - немците да идват и да вземат пример.

9

Анонимен

преди 6 години

До Кики"Германия да се поучи от Северна Корея:Градски транспорт 0.01щатски цент, Метро 0,03щатски цента"Заплатата там колко щатски цента е? Пропуснал си да го напишеш.

8

Анонимен

преди 6 години

До Кики 5Като пишеш едно друго за Северна Корея излиза, че въздуха е чист едва ли не само защото няма автомобили. Забравил си да споделиш дали пък има такива дето горят гуми и всичко що може да бъде горено.

7

Анонимен

преди 6 години

До Анонимен 6.1 път на 2-3 седмици. Нищо подобно - пуснаха зеленото билетче един-единствен път, можело само в неделя. За 2-3 часа билетчетата свършиха, а се и оказа, че зеленото билетче не важало за багаж, за най-малкия багаж трябваше да се дупчи нормално билетче допълнително - златна мина за контрольорите.Тук с безплатния градски транспорт мисията е невъзможна - българските политици са алчни и веднага ще направят сметката, че това ще им бръкне в джоба, тия пари могат да ги приберат.

6

Анонимен

преди 6 години

Те германските градове даже и не са разположени като нашата столица в "дупка"! Накъде да отиде мръсния въздух от тази "дупка"? Фандъкова измисли няма такава простотия- зелен билет- левче за всички линии за деня и го пуска 1 път на 2-3 седмици! Да вземе да намали билетите на левче ще е в пъти по-добре почти няма да има празни автобуси и тролейбуси и трафика ще понамалее!

5

Кики

преди 6 години

Германия да се поучи от Северна Корея:Градски транспорт 0.01щатски цент, Метро 0,03щатски цента. Като имаме предвид, че частните автомобили са забранени - севернокорейците дишат най - чистия въздух! Колко е важно управляващите да мислят за народа си!

4

Анонимен

преди 6 години

АНГЛИЙСКАТА ПРОПАГАНДА Е ПРИМИТИВНА