"Напротив, точно Ту-144 е копиран от Конкорд! Факт! Затова й руснаците бързаха да го пуснат в експлоатация преди Конкорд и Ту-144 се оказа пълен провал с множество катастрофи и беше спрян от експлоатация след 3 години!"Как е положението с Конкорд, защо бяха забранени за полети?
Не, в грешка си. Точно обратното - Конкорд е изкопиран от Ту-144. Първия полет на Ту-144 е близо година преди Конкорд да бъде създеден, още не е съществувал, това може да се провери лесно дори в уикипедия. Няма как да се изкопира нещо което не съществува.
С този самолет оперират Куба , Русия , Украйна и Сирия.Лизензът е украински.Самолетите се правят във Воронеж от пияни ***. И освен това се опитаха да продадат няколко на Северна Корея на два пъти по-висока цена от украинския оригинал...Смешното е, че дори "Аерофлот" не ще да лети с тях.От началото на тази година заводът във Воронеж е затворен, защото и Куба, и Казахстан отказаха да направят заявки.
Могат да пишат срещу тази катастрофа само деМбили-иТиодчета които по-далеч от панелката си в Обеля или Люлин не са излизали .Жалко за хората ,а форумните ПРОзТАЦИ да са все това ниво в което са сега -нещастниСи.
Като знам как се кефят путлерсчетаta при всяка американска трагедия и се чудя защо пък мен да ме интересуват разни алкохолици, дето нямам нищо общо с тях
"От хора, живеещи в землянки и масово наливащи се с препарат за вана (Бояришник), няма как да очакваш да сътворят нещо читаво някога!"Ан (Антонов) е украинска самолетостроителна компания.
До Въпроси има ли?Самолетът е произведен в Украйна.А е стопанисван, поддържан, използван и управляван в Русия.Други въпроси има ли?
В Русия разстоянията са големи и всеки ден има стотици полети.Случва се.Като прибавим и руската зима.Жалко,че има хора,които се радват на такава трагедия.Ако изобщо могат да се нарекат хора.
До 10"През 1973 г. Ту-144, участващ в Парижкия авиосалон катастрофира, при което загиват целият екипаж и деветима на земята, а десетки други на земята са ранени. Ту-144 влиза в строя с редовни товарни и пощенски превози през ноември 1975 г., а на редовни пътнически превози -- през ноември 1977 г. Високият разход на гориво, силният шум в салона, ред други затруднения и втора катастрофа при изпитателен полет през май 1978 г. водят до преждевременно снемане от строя, с последен пътнически полет на 1 юни 1978 г..
Започвам да се разочаровам в руснаците алкаши само за водка мислят едно време ги харесвах ама вече ми писнаха
***, прочети малко по темата и тогаз сери в нета.тия работи не ги пишат в Комсомолская правда. Нужна ще ти е друга литература, истинска.
Руски самолет изчезна от радарите, паднал е в Подмосковието