55

До 61

преди 6 години

Не се прави на остроумен.Не ти се получава!

54

До 57

преди 6 години

За новата ти кола данък 2000 лева, а за такава на 10-15 години 100 лева - я пак!Имаш ли си поне елементарно понятие какво е данък МПС?Ако една кола е на над 14 години и е с данък 100 лева, то данъка за същата кола, ако е на възраст 5-14 години е 150 лева, а а ко е ноеяв до 5 години данъка е 280 лева. Това е за кола без отстъпки за екологичност, т.е. колата е с мощност над 100 к.с. Ако има и отстъпки почти няма разлика в размера на данъка.

53

Реалист

преди 6 години

Пак захапахте старите коли. Какво като са стари? Ако са поддържани и коректно си минават ГТП, какво ви пречат? Замърсяват колкото и новите.

52

До 57

преди 6 години

Прав си. Данъкът за кола трябва да е поне 10000 лева на година, а за по-старите коли двойно. Същото трябва да е и за жилищата - не може всеки *** да се шири в някаква барака. Трябва данъкът за 1 квадратен метър жилище да не е по-малък от 100 лева. например къща на село с 4 стаи по 20 квадрата и с 1 декар двор, данъкът да е не по-малко от 8000 лева за къщата и още 1000 лева за двора. В София панлека от 60 квадрата - данък 18000 лева. Да резбере ***, кон боб яде ли. Та прав си ...

51

пенсионер

преди 6 години

Съседа ми е пенсионер има частна фирма и е богат кара лада,и ми казва три модерни западни коли смених 4пъти ме прибира пътна помощ.Казват ми новата кола трябва да видят на компютар в сервиза на пътя нищо немогат да направят.Ладата е нова на пътя мога и палец на делкото да сменя и свепи и съм стар и не бързам.Новите коли са излишно претрупани с електроника и газ не мога да подам на моята като отвоея капака за друго да не пиша.

50

Интересно

преди 6 години

До skunkaДобре, ти като си умен не ми обяснявай за данъци а кажи защо фирмите, които казваш, че са фалирали защо са пропуснали възможността да зареждат големите вериги като те имат политика да купуват стоки бъгларско производство?Дадох ти пример с Елин Пелин.

49

До 53

преди 6 години

Не знаеш какво говориш.В София 1/3 от колите са с Евро 5 или 6, а 30% са с Евро 4.Само 5,3% от колите в София са по модел от преди Евро 2.

48

Анонимен

преди 6 години

*** като няма пари да ходи ПЕШ!!!За кола над 10-15 години данъка трябва да е 1000-1500 лева.Как може на новата ми кола данъка да е 2000 лв а на *** с барутарника 100лв????Сбъркана държава с *** народ.

47

Анонимен

преди 6 години

У Софето има поне към 250000 много богати. Тези си имат къщи покрай Витоша и в гаражите им има всякакви луксозни коли.

46

Мит

преди 6 години

Има и един мит, че колите замърсявали много, особено старите коли. В България наднормено замърсяване има само с ФПЧ - ФПЧ10 и ФПЧ2.5. От това, замърсяване с ФПЧ, което се приписва на колите 90-95% е заради това, че като се движат, прахоляка от улиците се вдига във въздуха. казано с други думи, една кола с Евро 5 или 6 "замърсява" с ФПЧ само с 1% повече от една електрическа кола и около 20 пъти по-малко от един тролей. Тролеят замърсява повече и 25 годишна кола.

45

Анонимен

преди 6 години

Проблема със старите коли е сериозен. И после в София защо замърсяването на въздуха било в пъти над нормите. Ами с такива таралясници такъв въздух.

44

Анонимен

преди 6 години

До бат' ВенциА така, кажи им.Все намат пари, ама сменят телефони за 600-700лв като носни кърпички.По кутия цигари на ден пушат.И в дворовете по две коли, та и по 3.

43

Анонимен

преди 6 години

До ??? 42На *** който пита с какво старата кола е по-лоша от новата няма смисъл даобясняваш.

42

Цецо

преди 6 години

Доста пътувам из страната и честно казано - голф 2, Астра Ф, че даже и легендарните 124-ки са все по-редки. Наистина бяха надеждни и здрави коли, но са много стари (до една гонят 30 години +) и времето си казва думата. По скоро масовката в наши дни е Голф 4, пасати от 2000 година, полицейската Астра и бмв-та 3-ка пак горе долу от тези години - все коли до към 3000 лева за придобиване. Това е колата на българина през 2018-та (изключвам София - там съвсем нормално има повече нови коли).

41

Анонимен

преди 6 години

Нещо за дъщерята на Боко-тиквата с бУгати-ту няма ли?!**Бугати за БОГАТИ хора.

40

Анонимен

преди 6 години

В Амстердам и Брюксел 15% от колите са на възраст над 20 години, но никой не обръща внимание на това. Важното е колата да е в нормите.

39

Анонимен

преди 6 години

Стара кола, изправна, технически добре поддържана - какъв ви е проблема?

38

skunka

преди 6 години

*** си. Нито Лидл,Нито Била, нито Кауфланд,Шел,ОМВ и т.н. не плащат данъци в България,защото осигуряват работни места за местните.Относно онзи #38,ти от къде си,***,изпълнен със злоба?Беден си.Душевно.А със сигурност и материално,не че има значение.

37

Анонимен

преди 6 години

Проблем със старите коли създават само едни псевдоразбирачи, които лесно ще ги познаете по употребяваните думи - таралясници, бракми, ... Иначе проблем няма. Която кола е технически изправна, се изпозлва, която не е изправна не се изпозлва.

36

???

преди 6 години

И какво като е стара колата? С какво е по-лоша от новата?!