81

трябва...

преди 6 години

Трябва да има пълноразмерен градски транспорт за да се намали автомобилния поне наполовина а не закрити нередовни мръсни превозни средства и линии за които да плащаш хлеб и половина .Накртатко Скапания зелен билет нема да доведе до нищо а само израходва средства които могат да бъдат дадени за други цели

80

Пандемия

преди 6 години

Въздухът в София е пълен с фини фандъчести частици - който ги вдиша, става гербераст!

79

Анонимен

преди 6 години

Градския транспорт не беше ли държавна собственост?

78

костана

преди 6 години

А товаа законно ли е зелен билет и изобщо тази система на градския транспорт ? защо контролиорите са държавни общински служители ?

77

Истината

преди 6 години

Велоалеите в София правят въздухът по-мръсен, което не е неочаквано. Всеки с малко ум в главата можеше да го предвиди, но в общината явно няма такива. Масовият градски транспорт е голяма тема, но според мен не толкова скъпият билет и евтините карти са проблемът, а в това, че градският транспорт се влоши много в последните 27 години. Силно разреден, премахнати линии, неудобни превозни средства на градския транспорт и т.н. При това масовият пътник е различен от този преди 30 години.

76

Европеецо

преди 6 години

Ако искат зелен транспорт - велоалеи, много евтини карти за градски транспорт, скъпи данъци за коли.И евентуално газификация с братски мирикански газ, че руския е вражески.

75

Факт

преди 6 години

Повече от ясно е, че даже всички коли да не се движат, замърсяването ще си е пак толкова над нормите, както и ако се движат. Гумите няма да спрат да горят, както и въглищата, дървата и всичко останало, което замърсява в София.

74

Европеецо

преди 6 години

Хората които се возят редовно в адския има карти за месеца или за годината.Най-скъпия вариант е понякога кола с понякога билет от 1лв и едва ли някой прави така.Тоя билет каква работа върши?Да спести едни стотинки на няколко случайно дошли в столицата?Но от герберунгел не може да се очаква интелигентно решение...

73

Анонимен

преди 6 години

При замърсяване от 200-600 мкг/м3, каквото имаше днес, зеленият билет ще го промени с примерно 0,01 мкг/м3 неясно в каква посока - дали към увеличение или към намаление.

72

Анонимен

преди 6 години

В пиковите моменти на трафикът, в София се движат до 50 хиляди автомобила. За повече няма място. На ден не знам дали ще се съберат 2 милиона, но не това е важното, важното е колко коли се движат едновременно, а дали една кола се движи 4 часа или четири коли се движат по 1 час една след друга, на практика е едно и също относно трафикът.

71

Анонимен

преди 6 години

1 лев за едно пътуване или за целия ден?

70

Евгени

преди 6 години

40-50 000 коли казваш :) При силен трафик на ден в София се движат над 2 млн автомобила ;)

69

Анонимен

преди 6 години

И защо се захванаха пак да решават въпроса чрез коллите?Цели квартали миришат на изгоряла гума и пластмаса, понеже любимото малцинство краде кабели и ги кори нощем. Но човека с колата няма къде да мърда. Ще го стрижат, ще си пълнят касичките...Тези 40 000 - 50 000 коли, с които идват хора на работа в София, ако се спрат, замърсяването ще изчезне.При това е нужно много малко - да им се осигурят нормални условия за работа и заплати по родните им места.

68

HeinrichHimmler

преди 6 години

Някой фен на Бойко не ми харесва коментарите, може би му прави фелацио..Искаш Бойко, получаваш мутра и окрадена държава!

67

Анонимен

преди 6 години

Ако ще и бенбен да е, при сегашната организация и регулиране на трафика много хора няма да се откажат от колите.

66

Анонимен

преди 6 години

Ама защо се стесняват с този билет?!?Могат да го продават и по 10 лв. Малко само е нужно, могат да преместят десетичната точка с една позиция надясно.Така куппилия билета ще позеленее и ще имаме вече реализиран проекта "Зелена София".И защо билетът е с десетична точка, а не с десетична запетая, какъвто е Българския стандарт?Авторите на дизайна на билета а и тези, които са го одобрили, в кой свят живеят? Може би в САЩ, където се ползва десетична точка?

65

HeinrichHimmler

преди 6 години

Вигнаха билетчето на 1,60, за да могат да направят еко билет на цена 1 лев.Ние всички падаме от МАРС. БОЙКО, подай си оставката моля и ни избави от гнусните си машинации!

64

Защо няма хигиена?

преди 6 години

Добре че ще се кача в час пик в автобуса или в метрото в смръднята на ***,а и като отвориш прозорец затварят миризливците нали са свикнали и в тях да е така. Не е лошо ако искат някой да ползва тоя транспорт да вземат мерки за чистотата на въздуха и вътре.

63

БОГАТ И КРАСИВ ГУЩЕР

преди 6 години

фалшификаторите потриват ръце....

62

Аз

преди 6 години

Има хора, които никога няма да слезнат от автомобилите, по-лесно е по-удобно е т.н., ако ще и безплатен да е градския транспорт. Затова общината да намали целогодишно цената на билета. Та някои хора по икономически причини да преосмислят нещата. Аз докато разбера днес замърсен ли е въздуха сам запалила колата и няма да се връщам, че да взема градския транспорт. Трябва да се мият улиците и да се озаптят *** да горят всякакъв ***.