37

extremist

преди 6 години

"Себестойността на 1 км е около 90 стотинки" - ИНТЕРЕСНО , ЩО ЛИ НА МЕН МИ ИЗЛИЗА ПО-МАЛКО ??? И АКО СЕБЕСТОЙНОСТТА Е 90ст/1км. КАК ВЕЧЕ ДВЕ И ПОВЕЧЕ ГОДИНИ ПОДДЪРЖАТЕ ТАКСА 79ст/1км ??? (ЯВНО ИЛИ ЛЪЖЕТЕ ИЛИ ПЕРЕТЕ ПАРИ ИЛИ ИМАТЕ БОГАТ СПОНСОР , А)

36

Анонимен

преди 6 години

Да освободят цените и да им гледат сеира. Ама да пуснат и Юбер да работи!

35

Анонимен

преди 6 години

Алоууу,бакшита,вместо натодъцът да протестира за минимална заплата и пенсия,чичо бакш ми реве.Смятай,баце,ква държава сме!@@

34

Анонимен

преди 6 години

Аз пък искам само да получавам пари, без изобщо да работя!

33

Анонимен

преди 6 години

В белите вропейски държави, стандарта за таксиметров автомобил е Мерцедес Е - класа. В Гърция за да станеш таксиметров шофьор трябва да платиш около 100000 евра, като лиценза може да се наследява. Затова там таксиметровите шофьори са краен брой, с безупречни автомобили, вежливи и предоставящи услуга на цена, сравнима с тази тук.Тук 50% от малолитражките са директно за скрап а още 40% са неизправни и подлежат на спиране от движение. Предлага се услуга без качество, на висока цена от съмнителни..

32

попмат яко

преди 6 години

Сипва метан за 18лв и кара двеста километра. Само с един средно дълъг курс от 15 километра си избиват 18те лева. И му остава гориво за 185километра. Каквито и поддръжки да имат печелят. Ако не печелеха нямаше да ги има навсякъде.

31

Анонимен

преди 6 години

Решениетио хора е свободният пазар....т.е компаниите предлагащи най приемливи цени на потребителя. Ако има конкуренция цените се регулират от търсенето и качетвото на предлаганото. Но.....в България е все още монопол на една вече остаряла таксиджийска индустрия. Затова изгониха Юбер. В Канада, спец. Монреал където живея решиха много бързо проблема. Хората избират му Юбер и такси. И качеството се подобри и бързината на услугата.....и цените. Все пак потребителя решава коя услуга ще ползва...

30

Истината

преди 6 години

Няколко истини, които повечето пропускат.Освен цена на километър има и първоначална цена, цена на повикване, цена за престой и т.н.Таксиметровата фирма, към която са определя цените и те не могат да ги вдигат сами, както пишат няколко човека тук. Самостоятелните таксита са малко и повече приличат на копърки, отколкото на таксита.В себестойността на 1 км/превоз влизат освен горивото и лизинговите вноски, застраховките и др. Такси от 70000 лева и лизинг за 5 години е с 1170 лв. месечна вноска

29

Анонимен

преди 6 години

Тия нахалници ми писнаха.

28

Анонимен

преди 6 години

Ааааа, ама разбира се, че е "услуга лукс"! То си е направо върхът на сладоледа да ви вози пушещ чичко по потник, в 30 годишна "каляска", а от радиото да се лее новия хит на Азис... ама вие като не разбирате от лукс, кой ви е виновен, а?

27

Анонимен

преди 6 години

Аа тези искали общината да им сложи минимална цена да не им подбиват цената. О от какъв зор? На който му е малко 1 лв да сложи направо 1.60. КОйто иска да кара на 90 стинки, що не? При разлика от 70 стинки в цената няма да им спаднат много клиентите осбенно ако се постараят с обслужването.

26

Анонимен

преди 6 години

Откъде накъде искат държавата или общината да им позволи да ни дерат. Да вдигнат цената в рамките на сегашните лимити и ще видим кой ще оцелее, те или ние.Вечно мрънкащи, миришещи с мръсни коли и с претенции, срам нямат.

25

Анонимен

преди 6 години

90ст на километър им е себестойността?? Я да каже как го смята, изключително съм любопитен.

24

Знаещ

преди 6 години

Оф, пак трябва да се намесвам в този безумен спор. Какво е искането - ами да се сложи "минимална тарифа" ! Че къде то има това бе пичове ? Нали е пазарен механизъм, ... а ? А, ... ама там монополистите слагат някакви тавани на цените ... ? Ами - ето решението на проблемата - регистрирай си ЕООД с капитал 2 лева, регистрирай се като ДЗЛ, плати си патента и си шампион ! А,... не искаш да си плащаш ли ... ?!?

23

Анонимен

преди 6 години

Не съм фен на кака Данче, ама много се радвам, че скоро ще има и 3 лъч на метрото... колкото повече лъчове на метрото, толкова по-малка нужда от услугите на тия. :)) Претенциите им големи, ама като завали силен дъжд и даже телефоните не благоволяват да вдигнат. Та човек и да иска да си плати, няма как.

22

Хитър Петър

преди 6 години

UBER и дотам с таксиджиите и техните искания и циркаджийски истории.

21

Анонимен

преди 6 години

"подчерта, че това все пак не е евтин транспорт, а "услуга-лукс"." лукс е в скандинавските страни, където колите са чисто нови, а шофьорите са облечени в костюми и не миришат

20

Ива

преди 6 години

А какво им пречи да си сложат по-високи цени? Доколкото ми е известно се намираме в условия на пазарна икономика.

19

пътник

преди 6 години

много са ви и стотинките....от централна гара до токуда дали е 40км?ама може да е 40 лв.и то на човек където отива да се лекува с последните си пари...

18

Аре стига бе

преди 6 години

При положение, че карат на газ или метан и най-простия човек може да пресметне - прескъпа е услугата им в момента. Масово се ползват и корейски автомобили. Като ме возят в Майбах, тогава ще платя повече!!!