До ?eлтик ФростА аз ще ги призная,когато автомобилите започнат да зараждат акумулиращата ми печка.
До 42А ти защо ползваш интернет,компютър и мобилен телефон ?Трябва да има единство на думи и дела. Откажи се от тя.
Електромобилите са менте бизнес, Тесла губят между 4000 до 12000 долара на кола според собственика им божеството мъск. докато не гръмне балона
Ако петролът е 10$ и бензин/дизела 1лев,що ти трябва да се главоболиш с батерии и жици?Мисля че цялата работа накрая ще се самобалансира,ще излязат и нови източници на задвижване,по магистралите може да се появят ленти с подаване на ток* и какво ли не.Най-много обаче ще загубят тия,които със забрани решат да управляват развитието!*Идеята на движещите се по магистралата коли да се подава ток по безжичен начин ми е много интересна,но нямам представа как ще стане и как ще се заплаща.
СПЕСТИ СИ ТОАЛЕТНАТА ХАРТИЯ !!ПОЛЗВАЙ ЗА ЦЕЛТА , СОБСТВЕНАТА СИ ДИПЛОМА---ще има страхотно КПД и за тебе и за цела България!ВЕРВАЙ МИ!!!
ЩОМ ИСКАШ ТАКАВА КОЛА ---КУПИ СИ "ЕЛЕКТОКАР" .....СЪЩОТО Е!!!!!ДАЖЕ ЩЕ ТИ Е ПО-ЕВТИНО...ха,ха,хаааааааааааааааа....
Електромотора със силно магнитно поле и не ги екранират нарочно и като седнеш и от сензора подава сигнал на сателита и му променя веднага модулацията на 110 херца и ни облъчват двойно!
През 1899 г. в Щатите имало 12 електромобилни производителя с общ обем на продажбите повече от 1400 единици в година. Електромобилите държали 37 % от пазара. Съществували дори хибридни модели, произвеждани от Woods Electric. При скорост до 25 км/ч те се привеждали в движение от електромотор, а над това от бензинов двигател.
Много голям технологичен скок е нужен при батериите,за да бъдат изместени ДВГ-тата.За сега такова нещо не се наблюдава.Освен това трябва да се построи огромна инфраструктура.Не виждам защо пък задължително целият транспорт трябва да е на ток?Какво пречи да съществуват паралелно и хибридите?Примерно в града задължително на ток,а извън-кой с каквото има,то тогава и разходът е малък.
Едно време нямаше компютри и смартфони, но хората бяха далеч по- морални и по-умни, с далеч повече познания и обща култура от сегашните млади индивиди, които мислят основно за празни работи.
Като забранят колите ДВГ в ЗЕ ще си купя Ламборджини на старо .Тъй де като не могат да го карат за кво им е.Да взема там едни 5000лв и да целува пъка
Ще стане.До преди 25-30 години нямаше фейсбук,скайп,интернет GSM .Някой можеше ли по времето на ,,Бийтълс " да предположи всичко това а и десетките нови технологии и джаджи.Понеже повечето в сайта сте малки и ви се струва далече и невъзможно но МНОГО БЪРЗО ще разберете че съм прав.Аз съм от поколението което учудваше по-възрастните с.........джобните транзистори!?!?!?.А грамофона и магнетофона вече са екзотика.Ще станете свидетели деца!А ти 73 изкарай поне до 7ми клас-научи правописа.
До Blackradio1% любителски 2-4 местни самолетчета не са авиацията, гов ньо. За твое сведение, дипломиран авиационен инженер съм, работещ по специалността, също така любител пилот. Там, където се търси икономическа ефективност, буталните двигатели отдавна не се използват. Има един параметър, който се нарича КПД, той решава всичко. Буталните двигатели са два пъти по неефективни от реактивните.
Добре, че у нас цената на петрола не влияе на цената на бензина. Иначе щеше рязко да падне ;)
Ще сринат пазара но при определени условия, които са трудно изпълними. У нас има движение, естествено корумпирано, което се надява на елколите, и на забраната на ДвВГ. Бързат и искат да трупат големи печалби. Колко АЕЦ ще ни трябват още, кой ще ги плати и как, кой ще произвежда скъпите батерии, които са 2/3 от цената на колата? Как ще печели Вальо Златев и респективно Суджук паша? Колко българи ще могат да карат такива коли? Как мафията която печели милиарди от горивата ще се съгласи някой да им
До Blackradioи реактивните двигатели щяха да заменят буталните ама буталните още се ползУват в авиацията...---------------Къде бе, в коя авиация се ползват буталните двигатели, ***?
Ще сринат ли електромобилите петролните пазари?