129

Анонимен

преди 6 години

Авторката на статията знае ли какво значи средна възраст?Да направим експеримент: заставаме на кое да е кръстовище, и броим преминаващите. За всеки процент над 50 (щото за средна възраст трябва да са повече), давам по левче. Ако обаче са по-малко 20 и повече годишните, за всеки процент под 20%, тя изпълнява по едно желание на произволен минувач.Средната възраст над 20 години даже и в моргите не се постига.

128

до 129

преди 6 години

И как точно България стана по-богата от членството си до момента?С 500милиона за документи с 500 милиона за цифровизация или с 5 милиарда за "зелена" енергия дето още я изплащаме.С 5 милиарда за превъоражаване ще станем ли по-богати?Само ще ти спомена ,че ние плащаме такси и акцизи имаме ограничение за 2/3 от икономиката ,че трябва да отговарят на ЕС стандартите ,въпреки ,че може да са стоки за 3 свят.Твоя джоб може да се е напълнил ,но на масовия българин ,не е !

127

Край

преди 6 години

В България 510 коли на 1000 жители в Румъния - 308, в Унгария - 377, Словакия 439, Латвия и Хърватия - 390. В тези страни обаче средната възраст на колите е по-малка.РАЗУМА - Спрете от движение дръгелите и ги сплескайте за скрап. Живота ви ще стане по-хубав българчета.

126

Анонимен

преди 6 години

С тия заплати как се купува нова кола ? Драги политици и бизнесмени МОЛЯ ОБЯСНЕТЕ !

125

Анонимен

преди 6 години

До Анонимен 130И Европа има къде да си изхвърля ***.

124

Анонимен

преди 6 години

Цитат: Средно на 1000 българи се падат около 510 регистрирани автомобила, показват данните на европейската асоциация, при среден показател за ЕС - 573 автомобила на 1000 жители.---Значи в България колите са малко. След 10 години средното за ЕС ще стане примерно 650, а България ще е много под средното с примерно 550 коли на 1000 човека.

123

Анонимен

преди 6 години

Новите лади и др. марки от Русия вече са на несравнимо по-добро ниво от старите и се продават в Европа, но у нас освен 20% ДДС имат и17% мито. Стратегическата причина за старите коли у нас е,че правителствата не искат да има много нови коли. Старите горят повече и искат повече части и ремонти, а за тях се прибира ДДС.

122

До 76

преди 6 години

Ами тя БГ затова е бедна, защото такива като теб-червени крaтуни все още не са измрели!Членството на БГ в ЕС и НАТО е най-хубавото нещо, което и се е случвало от 80 год насам.

121

Анонимен

преди 6 години

До кочоМного нашенци си регистрират колите в България, а ги карат навън за са им евтини данъците и застраховките. Успял наистина в чужбина е този българин, който не се връща в България за да му е по-евтино.

120

???

преди 6 години

Не знам откъде ги изкопаха тези коли на над 20 години?! От моите роднини, познати, колеги и т.н., само един кара бензинова кола на над 20 години с газова уредба.

119

Анонимен

преди 6 години

Не виждам в статистиката колко коли са с газови уредби, а в България това е масов случай при по-старите коли.

118

до 110

преди 6 години

Гледам ,че имаш 2 минуса ,не им харесва истината дето всички я знаем много добре.Където са ни парите ,там са ни и колите.Стагнация ,затягаме колани и пестим.Иначе на този малък пазар,с пари от ЕС да не може да излезеш от стагнацията 10 години ,трябва доста некадърно да се управлява.В България нормални коли не се рекламират!Вие гледате ли рекламите ?На 10 реклами една само е за нормални коли ,всички останали са за" Премиум фул сайз " това е аномалия !

117

+++

преди 6 години

В България не може да се проведе смислен разговор на тема стари и нови коли, както и за коли с различни двигатели. Винаги в такива разговори се намират едни, които ги обезмислят с използването на истинноподобни думи или фрази, като: барутници, печки, "Бай-*** иска", бангии, "купуват САМО коли от автоморгите на Европа" и т.н.

116

Хари

преди 6 години

До Анонимен 117каквато културата тук, такава и на пътя, не са ви виновни колите. П.С. - имам две дипломи за магистър, мога да си позволя чисто нова кола, но ще си карам старата на 25г докато е изправна (явно съм ***).

115

+++

преди 6 години

Принципно производството, експоатацията и унищожаването след време на колите с ел.двигатели е по-замърсяващо от това на колите с ДВГ, т.е. бензиновите и дизеловите. Холандците какво правят - изнасят голяма част от замърсяването извън Холандия в други държави, а при тях остава по-чистата част и някакви загубени псевдоеколози им викат браво за това, че тяхната мръсотия идва при нас.

114

кочо

преди 6 години

Един математически въпрос, 510 коли на 1000 души, над 4 млн. коли регистриранр, значи грубо около 8 млн. души. Или нещо не пасва, или няма демографска криза.

113

Анонимен

преди 6 години

Всеки, който твърди, че българина е *** или че народа е ***, не осъзнава, че това се отнася за него, а не за народа или за българите. Второ, в България колите са малко, но не се мисли за инфраструктура, а само се се презастроява на места, където отдаван изобщо не трябва повече да се строи. В България нещата са така, че масово хората, които имат някаква стара кола, която са спряли да ползват, не я продават, но колата продължава да се води в КАТ.

112

Хари

преди 6 години

До Анонимен 117не знам как да ти отговоря щото съм избутал едва средното, вземи прочети малко и тогава коментирай, басове лови с който пожелаеш. Пак стигаме до момента с прoстацитe, защо трябва да обиждаш някой който не познаваш, дори и да съм в грешка това не ти дава право - но явно си някакъв висшист и може да си го позволиш - ***!!!

111

Хари

преди 6 години

също така това че колата е на 20+ години не означава че замърсява повече от нова кола с откраднат катализатор например. Сметенете колко замърсява бензинов мотор или такава с газова/метанова уредба (говоря за обслужван и поддържан автомобил), после пишете статийки. Това никъде не се смята нали? И в Румъния почти не се кара на газ - по евтино е но на някой не му е удобно да караш с по-евтино гориво? Защо? :D и тук да стане така идеално

110

Анонимен

преди 6 години

До ХариАбе Харчооо ама много си *** беее.Бас ловя, че едвам си избутал средното.Не се прави на умен защото всичко написано от теб е брутална тъпня!