32

уред

преди 6 години

един такъв УРЕД да се постави на КМЕТИЦАТА да знаем с КОЛКО тя замърсява ВЪЗДУХА ни

31

AZ

преди 6 години

Айде всички чалгари с изкормени катализатори, ДПФ-и и чипове сега да съхнат! Хахахахаха!ХА!

30

DARK

преди 6 години

Всички каруци на скрапа или в сервиза.Карам 20 годишна машина която си има работещ катализатор и не пуши на масло като душевно болна.Не е много трудно.Ама повечето спестяват от масло какво остава за техническа изправност на DPF или Катализатор да не говорим , че половината са ги отрязали.

29

Анонимен

преди 6 години

Аз бих глобявал с фишове. На място и веднага. Забравяме за 90% от моторите без ауспуси! А тука да си играеме на спиране от движение,актове,обжалвания и т.н,няма смисъл! Проблема е че повече от две трети автомобили са нередовни!

28

Анонимен

преди 6 години

Управляващите ни да ни повишат първо заплатите и пенцийките за да си купим нови коли които да не замърсяват ако имат желание, щата не всеки мое да си купи нова кола, а отдавна колата е необходимост другари, нали така. Ако не беше необходимост първо вие щехте да се откажите от луксозните държавни коли кито ползвате нон стоп.

27

xa-xa

преди 6 години

До Анонимен 17Понамали пиенето, може и да събереш тогава за по-нова кола.

26

ЙНКБКЙВ

преди 6 години

А СТАРИТЕ АСТРИ ......ОТ ТЯХ ДА ПОЧНАТ

25

Анонимен

преди 6 години

Всичко разбирам, но защо това ще е работа на КАТ с мобилни станции, нали всяка година минаваме т.нар технически прегледи

24

Анонимен

преди 6 години

Старите таралясници на строителните фирми кръстосващи денонощно София може да бъдете сигурни, че никой няма да ги закача.Освен изгорелите газове, разнасят калта из целият град, което също води до влошаване на въздуха!

23

Кюнеца

преди 6 години

А нещо за автобусите ? Нещо за камионите ? Нещо за качеството на горивото ? Нещо за Тец-ове и печки на ***? Само с глоби и по-високи данъци не става ! Иска се и малко акъл. Ама нали всичко се решава по български-от главата за краката...

22

Анонимен

преди 6 години

Не става ясно,автомобилите на евро категорията към която пренадлежат ли трябва да отговарят или всички трябва да отговарят на евро 6.

21

до реалист

преди 6 години

Не си никакъв реалист, ами *** собственик на 20 годишен дизел, който трепери да не му вземат единствената гордост в тоя живот. В София колите са главен проблем, затова махнаха измервателите на въздуха от големите кръстовища. Разходете се която и да е неделя из София, ако ще да е в най-студения зимен ден - въздухът е все едно си в планината, независимо колко комина пушат.

20

Анонимен

преди 6 години

Заслужаваме си и мръсотията, и болестите и всичко. Щом форумните абонати дума не дават да се издума за трошките им. После храчат черно при лекаря си, ама е важно да са яки типове с димящи трошки. И аз карам автомобил, ама след моя не пуши като комин.

19

Реалист

преди 6 години

Поредната имитация на дейност, която няма да спре глобите, които ЕС започва да ни налага заради замърсяването. Всеки нормален човек знае, че през зимата замърсяването е в пъти над нормите и то не заради колите, а заради отоплението. През лятото замърсяването е в нормите.

18

Сандо

преди 6 години

А,тези които караме на газ,няма ли да имаме някакви облекчения?!?

17

Анонимен

преди 6 години

Всички, които непрекъснато искат да се спират коли, са потенциално опасни и трябва да се спрат от движение - зане се къде и какви лекарства трябват.

16

да

преди 6 години

Всички коли на повече от 10 г. трябва да бъдат спрени от движение като потенциално опасни.

15

Анонимен

преди 6 години

Най-смешното е как се връзват някои на лъжата, че колите били най-големия замърсител. През лятото неизмитите улици замърсяват два пъти повече от колите, но Фандъкова и бандата й, прибавят това замърсяване към това от колите, а реално не е така. Второ, от снощи духа доста силен вятър за разлика от предишните дни и съвсем естествено издуха много от замърсяването извън София.

14

до 3

преди 6 години

Що , кюмбетата да не би да пушат като в най-замърсените дни?

13

Анонимен

преди 6 години

Преди да спират коли, трябва МВР да спре кражбите на катализатори. Сега какво става - управляващите мутри чрез държавата ще осигурят нови обекти за крадене на аверите си.