20

65

преди 7 години

До колоездача:как може да питаш защо са звънците.За такива наглеци дето карат по тротоара и трябва да изпреварят човек,и е задължително няколко метра преди това да звънне.Човекът може в последнста секунда да промени посоката и бум.Била дъм свидетел на такова нещо.Дори страшно е.И то си един колоездач,колко аз съм космонавт.По ясно не мога да ти обясня.Приятен ден

19

Анонимен

преди 7 години

Поредната глупост произведена от брюкселските бюрократи.

18

Кретен

преди 7 години

До АмериканМежду другото ходех и с колело на работа преди да започна да работя от вкъщи. Абсолютно непознаване и несъобразяване с правилата за движение. Дори на велоалея успоредно два велосипеда. И нагло вдигнаха скандал на колоездача срещу тях. На бул."България" кара в средата на платното и направил колона след себе си. Трябвало да го приемаме за автомобил??!! Чл.70-82 от Закона за движение по пътияата не се отнася велосипедистите.

17

Петър

преди 7 години

УВАЖАЕМИ ВЕЛОСИПЕДИСТИ, МОЛЯ ВИ ДА НЕ КАРАТЕ В НАСРЕЩНОТО ПЛАТНО.ЧЛ. 80 АЛ. 2 - ВОДАЧЪТ НА ВЕЛОСИПЕД Е ДЛЪЖЕН ДА СЕ ДВИЖИ ВЪЗМОЖНО НАЙ-БЛИЗО ДО ДЯСНАТА ГРАНИЦА НА ПЛАТНОТО ЗА ДВИЖЕНИЕ.ПОСТОЧННО ВИЖДАМ ВЕЛОСИПЕДИСТИ ДА КАРАТ В НАСРЕЩНОТО ПЛАТНО СРЕЩУ ДВИЖЕНИЕТО. НЕ ВИНАГИ МОЖЕМ ДА ВИ ПАЗИМ, МОЛЯ ВИ НЕ КАРАЙТЕ В НАСРЕЩНОТО , ПАЗЕТЕ СЕ И САМИ. АКО ЖЕЛАЕТЕ ПРОМЯНА НА ЗАКОНА НАПРАВЕТЕ ГО , НО НЕ ГО НАРУШАВАЙТЕ. НЕ НИ ВКАРВАЙТЕ В БЕЛЯ, МОЛЯ ВИ.

16

Анонимен

преди 7 години

Аз предлагам всички автомобили да се движат на зад.

15

Луд

преди 7 години

До КолоездаБил съм свидетел на достатъчно ситуации и инциденти в София, които нямаше да се случат ако имаше звуков сигнал. В нормативната уредба го пише. Значи трябва.

14

Ред

преди 7 години

Велоалейте трябва да са на тротоара, а не на уличното платно. В града по големите булеварди НЕ трябва да има пешеходни пътеки, а да се кара с 80 км. Не трябва ИЗОБЩО (по булевардите) да се позволява спирането в дясното платно, понеже на много места 3-лентовите булеварди са станали еднолентови.Преди всяка пешеходна пътека трябва да има спящ полицай (по-висок от сегашните), а не на самата пешеходна пътека. Така никой не се усеща да спре. Постоянен контрол и акция пешеходна пътека от катаджии.

13

Кретен

преди 7 години

Аман от ***! Тези, някои провери ли ги за регистрация в психодиспансер или с дрегер? А защо не с 5? С 30 си убиваш човек акто нищо! Бих искал да им видя аргументите.

12

Колоездач

преди 7 години

Съгласен съм, че някои колеги карат доста безразсъдно. То пък щото шофьоите сте безгрешни :D Иначе не разбирам за какво това звънче трябва да е задължително (не става въпрос за парите, те струват по 2лв). Много по-добре би било да направят огледалата задължителни

11

Пешо

преди 7 години

То сега като е 50 ограничението по Сливница и Т. Александров все едно някой го спазва.А и тия велоалеи там са направени само за статистиката - тесни са и са много близо до колите. На Ломско е хубава алеята.Карам кола всеки ден, карам и колело уикенда - на много малко места велоалеите са направени безопасно, на много места шофьорите не се съобразяват с колоездачите (не са и свикнали), много колоездачи не им пука за велоалеи и правила и се навират между колите.

10

Е

преди 7 години

На снимката жената още малко трябва да покара

9

вело

преди 7 години

Идеята не е лоша, но е възможна, макар и с известен период на адаптация, в развити държави като Холандия, Дания или Швеция. Там колоезденето до работа не е екзотика, инфрастуктурата е на друго ниво, а скоро щв ограничат и замърсяващитв въздуха коли до минимум. В България това ще е по-скоро тежест, излишни разходи и много задръствания. Лошото на ЕС е, че не е хомогенен съюз и една част от членовете се борят със съвсем други проблеми, ние още не сме решили на къде отиваме точно.

8

манго

преди 7 години

А някой да е сметнал колко пъти ще се увеличи замърсяването от газовете на автомобилите ????? Само ялови решения !

7

65

преди 7 години

Не,велоалеи ,авъздушни алеи трябва за тях.Много са нагли,и направо безогговорни и опасни.Нямат място на пътното платно ,карат много бързо.При внезапна повреда на велосипеда,са под гумите.На пешеходна пътека,какви са ?Карат велосипеда между хората_т.е.все едно кола кара на зебра.Да не говорим ,че карат и на тротоара,и малко са тези,които имат звънци.Направо са опасни.

6

zeus

преди 7 години

30 километра в час на Сливница е равносилно на невъзможно движение, освен това една жълта боя не прави велоалея. Не ме разбирайте погрешно, и аз карам колело в града, но това е пълно безумие. Знаете ли за какво замърсяване иде реч с 30 километра в час?

5

Анонимен

преди 7 години

Много са нагли с тия колела-блъскат се бутат пешеходците,нарушават правилникът за движение по пътищата.Оня ден видях една лепенка която ми хареса "убий велосипедист-спаси пешеходец"

4

проверяващ

преди 7 години

тази кака ще го отнесе ми се струваняма жилеткано ако няма звънец може да свири с уста

3

Американ

преди 7 години

Да се наказват и пешеходците които са на велоалея, не само велосипедистите на тротоара.И най-добре е велоалеите да са отделени физически от тези кpeтeни - българските шофьори.

2

Мислител

преди 7 години

Мисля, че за простотия трябва да се наказва. Простотията в ЕС взема епидемични размери. Англичаните затова се махнаха.

1

Първи

преди 7 години

Поредната налудничава норма