7

Анонимен

преди 6 години

Абе тия, както са тръгнали утре ще ни сложат и такса вдишване и издишване.Така де, знаете ли колко миларди пропуска Борисов, като си дишаме така безконтролно?Каквото има за крадене го поокрадоха за 20 г, ГЕРБ изтегли максимума заеми, които може да се изтеглят и вече е време да търсят друг начин да ни ползват за обогатяването си.

6

Анонимен

преди 6 години

Ново предприятие нови директори и калинки и на края нови суджуци

5

Анонимен

преди 6 години

Държавното предприятие за ТОЛ система на старта!За година приходите му ще са между 800 млн. и милиард....От къде на къде и на какво основание се опитват да ни ограбват за тези пари?!?Първо, плащаме и ще продължаваме да плащаме винетките, на безбожни цени спрямо заплатите. Второ, магистралите са построени по времето на бай Тошо и бяха всенародно дело. Нека първо да ни върнат нашата собственост в магистралите, после да ни искат пъри за тях. Трето - да сложат ТОЛ само на пътя от Борисов.

4

Оруел

преди 6 години

Нали плащаме винетки ве или това не се брои + това има съфинансиране от Европа, а магистралата до морето е станала на вълни и дупки вече, ей не се наядохте ве!

3

Анонимен

преди 6 години

Точно това е начина да няма пари за пътищата! Пътищата ще се поддържат от АПИ. Парите от таксите ще отиват в новото държавно предприятие. Къде е логиката, досега АПИ да може да продава винетни лепенки, а после електронни да не може?Далаверинг?

2

Българина

преди 6 години

А защо трябваше да е частна, пътищата не са бащиния на един човек, това е вечен бизнес като вик и тока. Нека е държавно предприятие. При тол системата няма как да си на загуба просто като няма пари не ремонтираш.

1

шматка

преди 6 години

Като идея не е лошо но порочната практика в Бг е другаЕдни ще лапат парите без да инвестират в инфраструктурата и когато всичко се амортизира ще изчезнат.