До АнонименТова че плюя по соца, не значи че живея в соцжилище, но ако живееш в соцжилище със сигурност плюеш по соца. Но това не го разбират хора със соцмислене.
Ладите не са по-евтини, защото са нови и модерни. Новата кола и албанска да е, пак е по-добра от гробниците (които скоро ще бъдат забранени, защото наистина са гробници. Колко хора се загробиха с тях)
Спрете да гледате миналото че съвсем ще изросте*те. Разумния човек гледа към бъдещето.ПС: Не ми обяснявай какво се строи в момента и че никой не го купува. Търся си жилище от няколко месеца и мога да ти кажа че ги изкупуват още на зелено. при това в квартали като Ст. Град и Младост. Дори старите панелки държат доста високи цени и все още ги продават.
Мазепа - ти щом плюеш по соца, значи още живееш в жилище от соца. Тичай веднага и си купи нов апартамент, що се излагаш така.
Като горд собственик на Лада имам доста впечатления от този велик автомобил. Смених го за дори по-стара японска кола и направо все едно навлязох в космическата ера. На величаещите руските возила мога само да им пожелая да покарат 2-3 години лада, след което 2-3 години западна кола от същата епоха (за да е коректно сравнението) и после пак ще си говорим.
До АнонименАми тогава защо Ладите не са по-евтини от евротрошките, че народа да си ги пазарува?
Две трети от днешна София е построена по времето на соца. Ако сега си купиш нов апартамент, ;трябва да се загробиш за цял живот с кредити.Пък и не виждам хиляди софиянци да са се затирили да купуват нови жилища. Пък и синковците им се тъпчат при мама и тате.
На Германия не и трябва да прави смартфон. Германия прави неща в които е най-добра. Германия са индустриална нация, правят машини, ел. двигатели, ДВГ, автомобили и т.н. Японците най-добре правят еклетроника, чипове, микропроцесори и т.н. Руснаците правят ракети и балет. Няма нация в света която да прави всичко добре. Всеки инвестира в сектора в който е най-добър.
Мазепа - ами защото народа има дупки на джобовете и си губи парите.За толкова пари може само трошка да си купи.
Под "деградирал" имаш предвид себе си, нали! Жилищното строителство е в пъти по-голямо от времето на соца и то вече не се строят панелки! Кой мислиш, че живее в тези жилища, марсианци ли? Продажбите на нови коли в България за 2013,14,15 и 2016 г. са 19353, 20356, 23500 и 26370 броя. Как мислиш, само от фирми ли са купувани? А по времето на соца помниш ли как беше и колко коли годишно се продаваха?
Е, компютрите Правец бяха много модерни навремето, те бяха по японски лиценз , както и цветните телевизори "В.Търново".. Не си представяйте, че тогава някъде е имало лаптопи. Изчислителните машини на IBM бяха по десет кубика, сега работата им се върши от един по-мощен компютър.Впрочем, сега защо не произвеждаме компютри?
До Анонимен 87На пазара има и нови Лади и стари евротрошки. Що народа пазарува само от едните, - незнам.
"сега карате"Добре, Олег, купи си Лада Веста. Не, че Лада не е Рено-Нисан, ама явно по-отечествено ти идва.
Господа, колите на снимките не са Руски, а западни автомобили правени по лиценз в Русия по онова време. Чайката е американска, а жигулито е Фиат. И ако искате да знаете точно Руските инжинери им отстраниха всички слабости и ги направиха в пъти по-издръжливи от западният им аналог. Нелепо е да ги наричате "руски ***" и да ги сравнявате със съвременните автомобили пълни с електроника. И не забравяйте, че днес Германия е неспособна да направи смартфон за разлика от Русия.
Е, сега карате европейски коли, нищо че са двайсетгодишни трошки. Трошка, ама европейска.Аз предпочитам нова кола, дори да е лада-веста.
как няма да караш жигулата 30 години, като нова ще имаш след 20. Пералня да искаш, пак се правят списъци и се чака ред. Нямаш избор - кърпиш, брате, че не се знае ново кога ще имаш.
ВАЗ, ГАЗ и ЗАЗ – властелините на пътя през социализма