mvr shefovete i kulturniat minustar ne sa napravili nujnata prevantivna podgotovka za sabitieto. ima ogromni rezervi i zapasi ot hora na razlichna vazrast ot civilna grajdanska zastita, voiska ot zapasa, poharnikari statnj i nestatni, veterani ot mvr i voiskata, komandirivani kat slujiteli, veterani, dobrovolci ot sasedni obstini srestu pochasovo zaplastane ot obstinskia predsedatel, obstinskia savet, kmeta, uchenici i studenti ot automobilnite uchilista, universiteti, shofiorskite uchilista...
Да нелепа ситуация. Аз два пъти съм удрян отзад докъто спирам на червен светофар.Сега поглеждам в огледалото и ако има засилен след мен минавам на жълто, на червено не смея.Два пъти не съм спирал на катажии защото наистина изкачат рязко и има голяма предпоставка за ПТП с трети участници в движението. На няколко пъти съм спирал но доста далеч пак по същата причина. Единия път ми махна да продължа, а единия имахме прерикания, ама по добре така, отколкото.......
Движение в съседни ленти в града не е изпреварване (член 15 от ЗДП), а в случая няма никаква информация, че жената се е опитвала да изпревари ППС движещо се пред нея. Според мен вината си е в катаджията, който е изкочил внезапно на платното за движение без да се съобрази с скоростта на приближаващите ППС.
Истината е, че ако караш с максимално разрешената скорост за съответния участък, рядко можеш да направиш беля.
Изпреварвала е отдясно с превишена скорост в града. Какво има да му мислете 40 години затвор за убийцата
Истината е, че всеки ден в България има десетки милиони нарушения на Закона за движение по пътищата, примерно средно около 200 милиона. Истината е, че тези нарушения са толкова много защото КАТ в България не работи или по-точно КАТ не изпълнява това, което закона изисква от КАТ. В случая - тези двама шофьори нямаше да шофират с превишена скорост, както се твърди, ако КАТ си гледаше работата и всички шофьори бяха убедени, че неизбежно ще бъдат санкционирани от КАТ, ако нарушат правилата.
Чл. 24. (1) Водачът на пътно превозно средство не трябва да намалява скоростта рязко, освен ако това е необходимо за предотвратяване на пътнотранспортно произшествие.(2) Преди да намали значително скоростта на движение на управляваното от него пътно превозно средство, водачът е длъжен да се убеди, че няма да създаде опасност за останалите участници в движението и че няма да затрудни излишно тяхното движение. В този случай водачът на пътно превозно средство, което няма стоп - светлини или те са
Доколкото съм запознат има термин аварийно спиране, а не аварийно изпреварване. Понеже тук коментират и полицаи, нека те да разяснят. Може пък да научим нещо ?
И админа и той е *** след като толелира всякаква *** да се гаври на гърба на един починал човек. Не народ а ***.
"Те събират помощи за семейството му- ееееее то бива простотия...*** нали затуй си е избрал тази професия,предполага се,че е съгласен с рисковете,ко сега да събираме помощи,ми да не е ставал лаладжия оппа катаджия
Държите си обаче да е ясно, че водачът, предизвикал катастрофата е с джипДаже първата статия по темата беше със заглавие ДЖИП удари и уби полицай.Сега джипа ли ще съдят или водача.Не ми казвайте че не е тенденциозно...Има ПТП, има мъртъв човек, кво ми подчертавате непрекъснато тоя джип, като че ли да те прегазят с джип е привилегия ...
2. в населените места, на пътно платно с две и повече пътни ленти за движение в една посока, обозначени с пътна маркировка или пътен знак, по които е разрешено движението на пътни превозни средства със скорост не по-голяма от 80 km/h;
Чл. 15. (1) На пътя водачът на пътно превозно средство се движи възможно най-вдясно по платното за движение, а когато пътните ленти са очертани с пътна маркировка, използва най-дясната свободна лента.(2) Разпоредбите на ал. 1 не се прилагат и водачът на моторно превозно средство може да използва за движение най-удобната за него пътна лента в следните случаи:...2. в населените места, на пътно платно с две и повече пътни ленти за движение в една посока, обозначени с пътна маркировка или пътен з
Очевидно няма причини за задържането на жената, а тук от 24 часа задържане са го продължили с още 72 часа. В случая едва ли има доказателства за извършено нарушение на ЗДП от тази жена, в резултат на което да е пострадал катаджията и няма смислено обяснение защо е задържана. На всеки от нас може да му се случи някой да му изкочи пред колата и това да има фатален край, но това не е причина за задържане.
След 2 дни вече стигнахме до очевидният факт, че жената е карала с "несъобразена скорост", а полицаят е бил "преуморен", в смисъл нарушил е закона. А защо имаме задържане за 72 часа, все едно е извършено углавно престъпление? Полицейски произвол!
В населено място според Закона (ЗДП), няма изискване за шофиране най-вдясно и поради това шофирането в съседни ленти не е изпреварване. Това важи за всички пътища в населеното място, където може да се шофира с до 80 км/час и има две или повече ленти в една посока. Пише го в член 15 на ЗДП. В случая жената с джипа има по закон има право да се движи, в която си иска лента от трите ленти, които ги има на този булевард и тя го е направила. Катаджията явно е нарушил закона и за съжаление това е зав
Нали вие с вашите рушвети научихте, че с 20 лева всеки може да се оттърве и да кара както си иска. Сега какво ревете. Рушвета води точно до това. Чувство за безнаказаност и незачитане на законите. Като направиш забележка на някой нарушител ти казва - викни кат да ми напишат акт. Малко ви е. Трябва по-често да има такива случи с ваши колеги не само с обикновенни хора за да разберете, че сте там за да спазвате и прилагате закона а не да пълните джобовете от джигитите.
Колегите за пометения катаджия: Сърцат, свестен, отговорен... баща