Почти винаги докато чакам в колоната по Цариградско шосе преди Орлов мост, бус лентата си стои празна, от време на време минава някой в нарушение, но автобуси и тролеи не минават. Изводът е ясен: тази бус лента е вредна и трябва да се махне.
Хората карат в бус лентите, не защото искат да нарушават правилата, а защото бус лентите в София очевидно пречат на движението и създават задръствания.
И като спрат нарушителя, да го проверяват за всичко: алкохол, наркотици, аптечка, гуми, документи, застраховки. ДА ГО ДЪРЖАТ ЕДИН ЧАС, ЧЕ ДРУГ ПЪТ ДА НЕ БЪРЗА ТОЛКОВА
Миналата година много често имаше полиция до бус лентата на Сточна гара.Спираха много но колко глоби направиха?Това да снимат другия път.А иначе какъв тарикат или батка ще си ако не караш там.Или ако не паркираш на инвалидно място.Колкото до организацията имаше добри светофари с броячи но ги махнаха а бяха удобство.Какво ли е наред та и движението да е изключение.
ДА ДАВАТ 20 ПРОЦЕНТА ОТ ГЛОБИТЕ НА КАТАДЖИЙТЕ И ДА ПРАТЯТ ПО ДСВАМА-ТРИМА НА ВСЯКА БУС ЛЕНТА. ВРЕМЕ Е ВЕЧЕ МАЙ-МУН ИТЕ ДА СИ ЗНАЯТ МЯСТОТО.
Еми селски~държавата е виновна. Няма паркинги~няма тротоари. Има закон че община няма да регистрира повече ППС отколкото паркоместа може да осигури. Сигурно не знаеш?
Ти май не си излизал от България, щом не си видял и в други държави същото паркиране по тротоара.
Никой не направи реформа в МВР и резултатите са налице! Най-многобройна на глава от населението полиция в ЕС и най-неефективна! Тая застинала в комунизма организация е просто 1-а финансова "черна дупка" за държавата! Милиарди потъват там, а насреща 1 Голямо Нищо! Обслужващия силов персонал на властта!!
Повечето шофьори се съобразяват с бус лентата на Цариградско шосе, но бус лентата няма място там, когато от дъжд на вятър минава градски транспорт по нея. Отделно, че бус лентата пречи доста, когато МПС ще завива надясно, т.е. ще излезе от Цариградско щосе, но трябва да си чака в колоната за направо да свърши бус лентата, за да може да завие. Подобно е и когато МПС се качват на Цариградско шосе - те нямат място за престроявяване вляво, защото веднага им започва бус лентата, а отляво им е колона
България е единствената страна в света, в която автомобилите се паркират по тротоарите, а пешохдците ходят по платното.Защо се получава така, а селяни ?Какво е вашето обяснение ?Или пак някой друг ви е виновен.
Изберете си едно (може и две):-не бе аз шото бързах-аве къф си ти да ми казваш кво да правя-аве те знаиш ли кой съм аз?-ми те всички така правят-абе тя държавата на кво дередже е ти за мен си се фанал
Да, бе знам - Фандъкова и Борисов за нищо не са виновни. Те само режат ленти.Иначе дежурните виновни ги знаем всички - Орешарски, Станишев и Хан Крум.
Целта на организацията на движението би трябвало да бъде да се повиши пропускателната способност и да няма задръствания. Бус лентата има същата цели: по-голям брой хора да минават с по-малко чакане, но това е до някакъв момент, когато бус лентата започва да пречи и по-малко хора минават през следващото кръстовище и то след по-голямо чакане. Бус лентите в София не могат да свършат и другото си предназначение: да стимулират хората да използват повече гр.транспорт,защото той е неудобен,скъп и бавен
А защо според теб е така, задаваш ли си въпроса ?Защо в провинцията няма болници.Иначе продължавайте да си гласувата за разтривача на Тодор Живковите уши, който една сутрин се събуди първи демократ и европеец, ти да видиш.
Един час на "Цариградско" и... над 25 000 лв. за каране в бус лента