61

Обективен

преди 7 години

До 1990 година от там, където живеех, стигах за 20-22 минути до Орлов мост с градски транспорт, но към 2005-2009 ми трябваха вече час и половина-два, за да стигна пак до Орлов мост, а понякога и над 2 часа, а това са около 9 км, като проблемът беше да се излезе от Младост на Цариградското шосе. На мен ми е ясно какво трябва да се направи, за да няма тапа там, но "умниците" на Фандъкова решават как да увеличат задръстванията, както преди това го решаваха "умниците" на Мафиянски.

60

Обективен

преди 7 години

В продължение на 27 години до 2009 година живеех в Младост, но след поредица от оптимизации на организацията на движението и на градски транспорт в София, не издържах и се преместих, така че да ходя пеша на работа. Какво се промени? Промени се организацията на движението по централния и единствен булевард на Младост, който свързва всички части на Младост с Цариградско шосе, с което времето за пътуване по него се увеличи между 20 и 60 пъти. 60 пъти е в особени случаи, 20-30 пъти е обикновено.

59

До 68 ахахааах

преди 7 години

Сметни си сам! Примерно от 131 у-ще в Младост 4 до ТЕЦ София-Изток в Дружба. Колко време ще ти е с кола и колко време с градски транспорт. Това е пример от реалния живот, а такива примери колкото щеш.

58

хаахха

преди 7 години

Абе хора вие наред ли сте? Какви 10 минути с кола, да не живеете в Харманли? Това са абсолютни простотии! Пътуването с кола в София е най-ужасното преживяване , дупки, шахти, изнервени шофьори, жълти, зелени, червени и *** зони за паркиране, ... в София нито един транспорт не е измислен да е приятен и ефективен, нито с кола, нито с автобус, нито с колело, просто такава е държавата! На колата плюса е че вътре мириши хубаво(eвентуално) метрото по мръсно, малко по ***, но бързо и евтино

57

Анонимен

преди 7 години

Всеки сам решава с какво му е най-удобно да пътува, но винаги се намират някакви, които смятат, че само те са прави и другите трябва да изпълняват това, което те им наредят. Обикновено такъв тип хора искат всички да се придвижват с велосипеди, вкл. и бабите и дядовците с патериците и бастуните, бременните, инвалидите и децата от детските ясли и градини. Вместо да ходят да се прегледат, те нареждания раздават.

56

До 64

преди 7 години

Не ми хвали метрото!Каква част от София се покрива от метрото? 5% или 10% ...

55

Истината

преди 7 години

До 62 ИстинатаИстината е, че елита на нацията през 1944 година беше с ОФ и никой не го е избил, но това няма връзка с темата.

54

хаахха

преди 7 години

До Истинатакое не му е удобното? С кола в софия е удобно само в неделя! Всичко останало е пълен леш, не ми хвали колите, особено с метрото е 100 пъти по удобно и по евтино! Да за колелата не е подходящо, защото няма добри велоалеи и прочие, а защо точно от тази инфраструктура се спестяват пари? Това е съвсем умишлено, както и да е! Въпреки това хората нямат *** на *** ама палят колите за щяло и нещяло и после се оплакват, като искат по хубаво да заминават в америка все ми е тая.....

53

Истината

преди 7 години

Градският транспорт в София от 27 години става все по-бавен и все по-неудобен. Не разбирам защо има някои, които агитират да се използва по-лош транспорт, вместо по-добър. Не става всеки ден човек да губи по 2-3 или повече часа в пътуване, вместо да пътува по-бързо и по-удобно с кола, а след последното вдигане на цената на пътуване с градския транспорт, и по-евтино

52

Анонимен

преди 7 години

До До 55Да, факт. По-бавно е. Но може би си заслужава. Точно затова написах, че трябва да се промени мисленето на хората. Ако не ти е супер критично да стигнеш бързо, може да се направи такава жертва , в името на по-чистия въздух и по-приятното място за живеене. Правилният път е колите да стават все по-малко, градския транспорт все по-добър и удобен.

51

До 57 неразбиращия

преди 7 години

Не разбираш, защото имаш наблизо метро и си забравил как стоят нещата в действителност. Метрото може да се ползва от малко хора - примерно 1/20 или 1/10 част от пътуванията в София. Какво да правят останалите? Прекачват се, висят с часове по спирките, а в градския транспорт честичко си в близост до едни такива индивиди, от които трябва да бягаш по-далече и вместо за 10 минути с кола, пътуваш час, час и половина с 2-3 автобуса.

50

Анонимен

преди 7 години

Задръстванията в София не са заради многото коли, а заради изключително лошата организация на движението в София. От доста години си мисля, че по-лошо не може да стане с тази организация на движението, а то все по-лошо става.

49

До 55

преди 7 години

Забрави да напишеш и по-бавно, много по-бавно и човека със сигурност няма да използва бавния градски транспорт, а ще пътува няколко пъти по-бързо с кола.

48

Неразбиращ

преди 7 години

Всеки, който е избрал да се качи в колата при условие, че има удобен градски транспорт наблизо, заслужава да чака по 5 часа, а не по 50 минути. Горивото било скъпо, дупки по пътищата... ама се качват и се оплакват после. Аз имам хубава кола, но я използвам само когато е необходимо, а в останалото време си ползвам метрото и си ми е супер. Няма трафик, няма задръствания, няма дупки. Заслужавате си да стоите в задръствания, защото сами сте си го избрали... недейте да се оплаквате.

47

Истината

преди 7 години

Истината е, че градският транспорт в София отдавна не е удобен, а за бързина и разни други работи, които няма да напиша, че ще ме цензурират, да не говорим. Ясно е, че колелото е особено неподходящ транспорт за София, а на мотори се качват предимно комплексари с неизживяно детство. Остават два варианта - да ходим пеша или с кола, вкл. такси и хората си избират варианта, който им върши работа, но винаги има некакви дето не знаят за какво става въпрос и като латерна повтарят за колелото и трошката

46

Анонимен

преди 7 години

До ДаниЧовек, който пътува с прекачване ежедневно със сигурност няма да дава по 6.40 лв на ден. Карта за цялата градска мрежа е 50 лв. 22 работни дни - средно 2.30 лв на ден. Със сигурност по-евтино от таралясника на газ. И по-чито. И по-здравословно. Трябва да се промени мисленето, за съжаление материала наистина е лош...

45

Анонимен

преди 7 години

sofia e malyk grad i ne e napravena za mnogo koli. pitate li se zashto Tato ne davashe koli na vseki i se chakashe po 15 god. eto zatova. dano metroto malko da oblekchi situaziata i tova, che imash kola neznachi, che neprekysnato triabva da si v neia.

44

Анонимен

преди 7 години

Да гласуваме за Марешки. Само Марешки може да се справи със задръстванията в София. Всички други се провалиха - само Марешки!

43

Софиянец

преди 7 години

Много ceляни се домъкнаха в София, много, ние софиянците трябва да се изчистим малко от ceлянията, всякаква паcмина се е домъкнала.

42

До 46-ти

преди 7 години

До Против Бойко ???? Тъй де,ама в "БСП-опа БКП" за разлика от твоя лидер,милиардери НЯМА.Пък кой колко е крал един ден ще излезе наяве.А от бойковата "инфраструктура" патят всички.Дупка връз кръпка и кръпка връз дупка.На всеки шест месеца ПРЕремонтиране.Евтиничко ни излиза ТАЯ ИНФРАСТРУКТУРА...Не му Ща нито инфраструктурата,нито премиерството..."Дупки" в енергетиката,в здравеопазването,в образованието,в труда и ОГРОМНИ ДУПКИ В ДЖОБА.Носи си го на рамо твоя идол!!!!!