продължение: Отделно земният слой върху тръбите е с повишено съдържание на влага, пък е и пропусклив, така че често облицовката на тръбите е влажна и понякога тече вода. Така че не бързай да говориш глупости. Ясно е, че не си инженер, но нямаш и елементарна техническа култура. Така че гледай на дядо си къщата и не й сменяй керемидите.
До к.15: Извинявай, но ти говориш като луд с оная си работа. Сериозен оглед на тунел се прави 2 пъти годишно, а такъв е правен през куп за грош. Отделно през 2009 г. е забелязана корозия на анкерните болтове, които държат гредите на осветителната система, но някой си е питал нещо си. Плюс това вентилрацията на двете тръби не беше добра, което води до ускорена корозия на металните детайли . / to be continued
Не съм минавал през тунел в Европа, който да има теч, липса на осветление или не работеща вентилация. Напротив, безупречни са. И най-старият тунел под Темза в Лондон е сух. Да падат осветителни тела - абсурд. Българските тунели са това, което е обратно на европейските. Лица на социалистическото минало.
Ама немецът си поддържа съоръженията! Не ми разправяй басни, че построил нещо през 35-та година и 80 години нито го смазва, нито му подменя износените части. Заводът в Лом не е зле, ти си зле!
Правил съм 15 години хидроизолаций (Sarnafil) fg i ts)на тунели в Германия, Франция и Швейцария не съм видял нещо подобно в Бг, всички тунели текат и е въпрос на време когато ще умират още хора, за какво качество тази жена не разбрах. Често пътувам по тези тунели и се кръстя когато излизам от тях.
гледах по телевизията, не по вашата, как са строили немчугите, преди сто години там в планината. там в скалите още има работещ асансьор от 1935 година, да не говорим за тунелите и другите съоръжения! кога е строено метрото в Лондон, а преди колко века са прокарвани подземните комуникации в Париж!? .... завод в лом .... мили Боже, колко сме зле!
Абе ей 15, ти чувал ли си случайно, че всяко голямо съоражение се прави да издържи 20 или 25 години без основен ремонт? 32 години особено за тунел при такива тежки експлоатационни условия си е направо като 100 години за някаква селска къща, ако не и повече. Забележи: да издържи 20 години БЕЗ РЕМОНТ! Оттук нататък следва регулярната поддръжка и инспекции, които даже 2 пъти в годината са малко, а трябва всеки месец да се правят. Просто няма такава гавра - в България масово се пести от поддръжка.
На металните съоръжения (като лампата) не им дават 100 години гаранция, подлежат на корозия при липса на поддръжка, не знам дали ти е известно. Да сравняваш строеж и метален стълб е меко казано мало умно. Тунелът паднал ли е? Не е паднал. Значи жената си е свършила работата качествено. Кое падна- метален стълб вследствие на корозия и неподдържане. Кой е виновен- поддръжката.
Соц строежите излязоха много устойчиви и геройски издържаха толкова години без ремонти, че някои си въобразиха, че са и вечни.
За всяко нещо било на кораб ,самолет или на сушата има чек - листи-проверено ,от,дата подпис,срок до следващата проверка.Всичко е опростено до минимум,просто трябва да се извърши съвестно.
Егати и Инженера - направила е един проект който след 32 години падна и уби човек . Мисля че тази жена трябва да се държи отговорна . Обикновено на такива съоръжения се дава гаранция 100 години , като панелките . Прадедо ми е направил къща преди 70 години и още не е протекла или да има паднала керемида .
Стига с тия тунели и ж.п. линии, бе! Аз санирах ли ви панелките? Санирах ги! И още ще санирам, ако ме изберете пак! На тая държава асфалт и стиропор трябват. Станишев да каже що не е ремонтирал Хитрино и тунела преди 10 години.
къде е свитетката и да обясни защо само пари иска свинята а никаква работа не върши????долни крадливи ***
Репортерката да се беше сетила да попита инж. Нинова: на какъв период би трябвало да се правят плановите ремонти и какво би трябвало да включват? Жената сигурно помни много добре и тези подробности. Тя е платила е ужасно високата цена, да няма деца, но да имаме тунели.Има живи и здрави, и с ума си инженер-конструктори на мостове: Питайте ги в какво състояние са примерно подпорите им. Ще се ужасите, колко трагедии предстоят.Само с далавери не става- иска се и ум, и опит, и добросъвестна работа.
До до художника - е да де, като за още много проекти от знайни и не знайни архитекти, и инженери! те проектите са пари, големи мангизи, а изпълнението - на кой му пука!
Жената, строила "Ечемишка": Все едно къщата ми падна