11

Bit

преди 7 години

Боже Докарай ме Жив

10

Neven

преди 7 години

Ako putuvate po-chesto s vlak, или поне се замислите. Влака спира на спирки, вратите се отварят. Ако има снеговалеж или навяване то снега влиза вътре. От Бургас до София са поне 10 гари. Сега някой да не очаква един кондуктур по почисва 10 предверия ( 5 вагона по 2 врати) ? Все пак малко обективност. Аз от 20 години ползвам влака София-Бургас, и не бих го заменил с автобус или кола, където човек се чувства като в консервена кутия.

9

BG

преди 7 години

До 7 - виж в Албания не съм бил - сигурно си прав :) Сега от БДЖ ще ревнат че нямали пари, за това било така - ама пари за нови униформи дето всичките си накупиха червени връзки - имаше, да се прави футбулен отбор - също, пари за атракционен влак - също има, но да се направи изолация и да се ремонтират незатварящите се прозорци и врати и отоплението във влаковете - НЯМА ! После - ЕС, Борисов, Световната Банка и прочее са ни виновни че нямаме пътници !

8

ira

преди 7 години

Все пак това беше единствения транспорт който ни докара от Бургас до София в тая Ледена епоха.Автобусите ни прецакаха надеждите да си оберем крушите от България миналия петък.Добре,че влаковете все пак вървят.Стига плюхте бе!!!!И в Стокхолм три дни през ноември не ходихме на работа заради снежна буря.

7

Анонимен

преди 7 години

Навремето съм пътувах доста с БДЖ и не съм бил свидетел на студени вагони в направлението от София за Варна. Старите дизелови мотриси обаче бяха си хладилници :)

6

Анонимен

преди 7 години

Ами като не им пука за пътниците що им ползвате услугите?Нека фалира цялата скапана прогнила фирма да останат малко на улицата да разберат,че комунизма свърши преди 30 години.Претенции големи възможности и способности никакви.Типичните държавни работници.

5

Анонимен

преди 7 години

Слизащите и качващите се трябва да се научат да затварят вратите след себе си...

4

Анонимен

преди 7 години

Гарантирано от политиците от 1989 до днес.

3

Анонимен

преди 7 години

Поне в купетата е топло ... не е вярно,че не се отопляват..

2

МикроБ

преди 7 години

Скоро ще ни карат и да бутаме влаковете, само и само обществото да е съгласно БДЖ да се приватизира на безценица.

1

BG

преди 7 години

Мога да потвърдя че е абсолютно вярно и е във почти всички влакове на БДЖ ! Най - парадоксалното е че влаковете без проблем могат да се отопляват като се пусне парното навреме. Само дето ... на железничари въобще нито им пука нито пък ги е грижа за пътниците ! Е, дано са доволни - България е единствената държава в света с фалирал ! железопътен транспорт !