Няма какво да спорите за заплатите - има ги на сайта на НОИ. Примерно средна работна заплата: 1980 - 182,50 лева1985 - 213,67 лева1989 - 274,33 леваТук друго е интересно - работещите в производството взимаха повече, а работещите в сферата на услугите взимаха по-малко. Най-малко взимаха тези, които получаваха бакшиши, т.е. и те не бяха зле - сервитьори, бармани, фризьори и т.н.
Ами поуките са следните: По време на управлението на Тиквата всичко е тиквено! магистралите са тиквени,решенията са тиквени,управлението е тиквено,далаверите обаче и кражбите са чисто по Мутренски!
Дядо ми като шофьор в градския транспорт до 89г. взимаше 1100лева. По линията 260 до Горна баня.
Средната заплата беше около 240 лв, но по повечето заводи и така наречените национални обекти масово се взимаха между 450 и 600 лв, с разните надбавки и допълнителни суми.Говоря за периода 1980-1989, края на соца.
Да лузър съм със 167 работника на които аз давам заплати не съм наемен шеф през 2016год. Чао от мен и успешна 2017.
Заводите след 89 та кой мислеш ,че ги контролира до 97 а когато дойде Костов ? Или си мислиш че 8 год. работиха без да им се търси сметка....хайде малко по сериозно. Луканов подготви приватизацията но го убиха и Костов я извърши. Даже сме си говорили ,че именно Цру го утрепаха за да може те да извършат приватизацията а не Русия..
В Горубсо може да си вземал , например при нас хората които подържаха горелките изкарваха повече от началниците си вземаха по 350 но масово средната беше около 200лв
Отново манипулираш - приватизацията започна и завърши при Иван Костов.И това не е новина. Знае го всяко хлапе както се казва, само ти се правиш на неразбрал.Сори.
Брат ми като ел.техник в коцм димитър ганев на гара искър през 82, като постъпи взимаше начална заплата 380лв. След 5 години взимаше около 600 лева.
И друго да ви кажа аз затова и пазарувах в кореком. Купувах долари от сърбите по морето и като началник имах връзките да пазарувам там. Нафтата ми я караха първо в дома и после в завода. Знам го аз този строй -всеки крадеше той и затова се срина а ние приватизирахме завод за милиони за компесаторки и бонови книжки за хиляди....Между другото приватизацията започна при наследника на Тошо Луканов. Негови хора обиколиха и казаха кои заводи кой ще ги вземе и колко ще отчита....Нищо не знаете .....
Точно 400 лв си вземах и то не през 89-та, а още от 85-та.Технолог в Горубсо Мадан тогава, което днес го няма.
Каква 400лв заплата преди 89 та. Аз като началник цех вземах 240лв и имах 100 подчинени на по 120-180 лв стига лъгахте.
Инфраструктурата на бай ви Тошо са панелни квартали в градовете и къщи без канализация / с външни тоалетни/ по селата. Няма метро, няма пречиствателни станции по морето, няма магазини ,няма небостъргачи...дори един нормален проход между северна и южна България нямаше. А за газ съм чакал по 5 километра опашка. Нафтова печка си купих от кореком и нафта вземах със връзки....лапетиите може да ги лъжете за бай Тошо ама аз лично съм ринал коридор по улицата за да стигнат децата до училище.
При Бай Тошо заплатите си бяха доста добри спрямо тогавашнит цени.Покпуталената способност на българина, респективно стандартът му бяха около 4-5 пъти средно по-високи от сега.Веднага давам пример - при 400 лв заплата тогава, килоглам месо струваше 4 лв, сирене 2.80лв, литър олио 1.20лв, хляб 0.26лв, бутилка ракия (качествена) - 2.80лв, литър бензин 0.25лв, билет за гр.транспорт 0.06 лв.Същите неща сега при заплата 740 лв - месо 9лв, сирене 8лв, хляб 1.20лв, ракия 12лв, бензин 2лв, билет 1.60
нямаше частен собственик на кола 4х4.....................Това абсолютно не е вярно - по времето на соца имах Лада Нива 4х4. С нея ходех на лов до 2007 година. А на тези, които ще се подиграват само ще кажа, че приятелите с коихо излизахме имаха Нисан Патрул и Тойота Лeнд Круизър и там където аз се качвах с Нивата, те не успяхава.
Кой път ще оцелее? Поуките от снежна "Тракия"