230

Анонимен

преди 8 години

През комунизма за един виц те вкарваха в концлагер, айде мерси!

229

Анонимен

преди 8 години

през комунизма заплатата беше около 120 лв а билета 6 ст което прави 2000 билета а сега билета е 1.60 и за да купим 2000 билета са ни нужни 3200 лв вие вземате ли толкова ?

228

Анонимен

преди 8 години

За да се повиши цената на билета трябва да са налице едно от двете или и двете неща:а) инфлация-това не е така, напротив в последните години иумаме дефлацияб) инвестиции Такива има, но те са с европейски пари. С една дума-обир!

227

Анонимен

преди 8 години

А защо Мутрата докато беше кмет не вдигна нито веднъж цената на билетчето, та сега Послушницата му Фандъкова да обере калая.

226

Анонимен

преди 8 години

Аз от десетина години не съм дупчил билет. За това време са ме хващали 4-5 пъти контроли, но не съм им плащал. Веднъж дори набих един, ама си го просеше.

225

Анонимен

преди 8 години

Фъндък,кви са тия 1.60? Направо 2лв. трябваше и после Боцито пак да каже дефлация имало.

224

олеле

преди 8 години

Тази даскалица по руски много лъже. Втора линия на метрото е с европари. Мотрисите са купени с европари. Новите няколко трамвайни мотриси - също са с европари. Парите от билети, карти, синя зона - отиват в касата на ГРОБ и Винету!

223

до 282

преди 8 години

Жълти са картите за цялата градска мрежа, без метрото. Аз имам такава. А на баба ми за метрото е синя с две бели ленти и снимка.

222

Анонимен

преди 8 години

А картите за игра са в различни цветове, най-често кафяви.

221

Анонимен

преди 8 години

Картите за метрото са сини, а за градския транспорт жълти.

220

mamitko

преди 8 години

Е тя не отговаря изобщо на въпросите на човека ...

219

Анонимен

преди 8 години

До СофиенецГерберастките крадци за пореден път се оплетоха в лъжите си.

218

Софиенец

преди 8 години

Госпожо кметице, сега кой лъже? Вие казват, че се вземат от данъците на софиянци за доплащане на градския транспорт, а Началникът, че са дотации от републиканския бюджет.А може да си потегнете и Цегемето."Всяка година над 90 милиона отиват само за градския транспорт - дотации от държавата. Другите хора, в другите градове на България, заслужават ли от общия бюджет да се дават тези пари, за да има метро, за да има най-нови модели тролеи, трамваи", каза Той, цитиран от БНР."

217

до 273

преди 8 години

Не е вярно - аз имам карта за ЦЯЛАТА ГРАДСКА МРЕЖА, която обаче не става за метрото.За метрото си купувам отделна - 35 лв на месец.

216

Анонимен

преди 8 години

Новите руски мотриси не са лоши, но старите са трагедия.

215

Анонимен

преди 8 години

Нали греберастите се скъсвате да плювате Русия - защо тогава купувате руски мотриси, а не купите такива от новите си европейски партньори ?Защото руснаците ви ги дадоха БЕЗ ПАРИ, а парите предвидени за тях потънаха в Черните каси на ГРОБ.

214

Анонимен

преди 8 години

До Анонимен 268Метрото не спада към Градския транспорт и не е подчинено на ЦГМ.Затова и картите за Градския транспорт не важат в Метрото.То вярно, че герберастите сте прости, ама чак пък толкова.Метрото е отделна компания и се нарича МЕТРОПОЛИТЕН. Има си и отделен директор, който пак е герберастки крадец естествено, но различен от Самоковската крадла.

213

До 263

преди 8 години

Стига глупости! Мотрисите в софийското метро са руски и повечето са втора ръка, рециклирани от края на 70-те. Отвратителни са! Няма климатик, няма електронна система за отбелязване на местоположение, доста позахабени са вече. Далаверата с тези мотриси е огромна.

212

Анонимен

преди 8 години

До Анонимен 267Метрото може да е отделна компания, но спада към градския транспорт на София.Приходите влизат в общинския бюджет. Печалбата за миналата година от метрото е 17 млн лв чисто (след изплащане на разходи, заеми кредити и т.н) с които се спонсорират автобусния транспорт. Вместо да четеш *** опорни точки, вземи прочети и нещо друго освен в. Дума.

211

Анонимен

преди 8 години

До Анонимен 263Какви мотриси бе герберюго ? Метрото не спада към Градския транспорт в София. То си е отделна компания. Вземи се образовай малко.