през комунизма заплатата беше около 120 лв а билета 6 ст което прави 2000 билета а сега билета е 1.60 и за да купим 2000 билета са ни нужни 3200 лв вие вземате ли толкова ?
За да се повиши цената на билета трябва да са налице едно от двете или и двете неща:а) инфлация-това не е така, напротив в последните години иумаме дефлацияб) инвестиции Такива има, но те са с европейски пари. С една дума-обир!
А защо Мутрата докато беше кмет не вдигна нито веднъж цената на билетчето, та сега Послушницата му Фандъкова да обере калая.
Аз от десетина години не съм дупчил билет. За това време са ме хващали 4-5 пъти контроли, но не съм им плащал. Веднъж дори набих един, ама си го просеше.
Тази даскалица по руски много лъже. Втора линия на метрото е с европари. Мотрисите са купени с европари. Новите няколко трамвайни мотриси - също са с европари. Парите от билети, карти, синя зона - отиват в касата на ГРОБ и Винету!
Жълти са картите за цялата градска мрежа, без метрото. Аз имам такава. А на баба ми за метрото е синя с две бели ленти и снимка.
Госпожо кметице, сега кой лъже? Вие казват, че се вземат от данъците на софиянци за доплащане на градския транспорт, а Началникът, че са дотации от републиканския бюджет.А може да си потегнете и Цегемето."Всяка година над 90 милиона отиват само за градския транспорт - дотации от държавата. Другите хора, в другите градове на България, заслужават ли от общия бюджет да се дават тези пари, за да има метро, за да има най-нови модели тролеи, трамваи", каза Той, цитиран от БНР."
Не е вярно - аз имам карта за ЦЯЛАТА ГРАДСКА МРЕЖА, която обаче не става за метрото.За метрото си купувам отделна - 35 лв на месец.
Нали греберастите се скъсвате да плювате Русия - защо тогава купувате руски мотриси, а не купите такива от новите си европейски партньори ?Защото руснаците ви ги дадоха БЕЗ ПАРИ, а парите предвидени за тях потънаха в Черните каси на ГРОБ.
До Анонимен 268Метрото не спада към Градския транспорт и не е подчинено на ЦГМ.Затова и картите за Градския транспорт не важат в Метрото.То вярно, че герберастите сте прости, ама чак пък толкова.Метрото е отделна компания и се нарича МЕТРОПОЛИТЕН. Има си и отделен директор, който пак е герберастки крадец естествено, но различен от Самоковската крадла.
Стига глупости! Мотрисите в софийското метро са руски и повечето са втора ръка, рециклирани от края на 70-те. Отвратителни са! Няма климатик, няма електронна система за отбелязване на местоположение, доста позахабени са вече. Далаверата с тези мотриси е огромна.
До Анонимен 267Метрото може да е отделна компания, но спада към градския транспорт на София.Приходите влизат в общинския бюджет. Печалбата за миналата година от метрото е 17 млн лв чисто (след изплащане на разходи, заеми кредити и т.н) с които се спонсорират автобусния транспорт. Вместо да четеш *** опорни точки, вземи прочети и нещо друго освен в. Дума.
До Анонимен 263Какви мотриси бе герберюго ? Метрото не спада към Градския транспорт в София. То си е отделна компания. Вземи се образовай малко.
Та за билетчето... Отговорите на кмета Фандъкова