67

Анонимен

преди 8 години

До 71Нали знаеш, че колко и да ви е голяма войската - ако нападнете Враца или Перник - ще бъдете пребити?

66

Анонимен

преди 8 години

до мда, прочети ми пост 77

65

мда

преди 8 години

До АнонименНа вас лично нищо просто илюстрирам с написаното от вас, че голям процент от ползвателите на централна градска част уличната мрежа не са хора от същия град...

64

Анонимен

преди 8 години

до 75 Мда, Буса ми е със софийска регистрация, аз съм от Русе.

63

европата

преди 8 години

До ОбективенНе съм изперкал за велосипедите - ела малко по белия свят и ще видиш колко масово се използва - всеки, който живее на 20-30мин ходи на работа с колело, или тротинетка или пеш (ако е хубаво времето). Но си прав, че за това трябват условия, които за съжаление все още липсват в София. И като започнат да се налагат (и събират) глобите от КАТ, вкл. и за преминаване с кола през буслента и велолента, тогава нещата ще се променят

62

Анонимен

преди 8 години

до 69до мда, какво искаше да ми кажеш????????

61

Обективен

преди 8 години

5/ Новопостроеният булевард Ал. Малинов в ж.к.Младост (150 хиляди жители), да се направи отново, но от хора, които разбират, а не само за крадене на средствата за булеварда. Същотъо да се направи и с всичко ремонтирано и новопостроено в последните поне 10 години.

60

Анонимен

преди 8 години

Че то по тази логика за тази такса София, ако е редно да няма дискриминация и трябва да се въведе такава такса и в другите населени места в провинцията, аз тогава като реша да тръгна от Варна до София ще ми излезе с таксите това пътуване една месечна заплата. Тия съвсем откачиха...или по-скоро тази *** идея няма да се приеме, но да е фишек за отклоняване на вниманието на хората от големите глупости които стават в момента в държавата ни. Тиквата изтегли 5 милиарда заем за погасяване на дълг

59

Обективен

преди 8 години

С няколко прости неща може да се подобри значително движението и паркирането в София.1/ Насърчаване на хората да правят подземни паркинги и освобождаване на улиците от паркиралите коли2/ Еднаква такса за паркиране за всички и за цяла София, а не само за Центъра3/ Съобразяване на максимално разрешената скорост с пътните условия, т.е. вдигането на тази скорост за широките улици и булеварди.4/ Премахване на голяма част от светофарите, защото само запушват трафика.5/ Новопостроеният булевард Ал

58

xax

преди 8 години

До СократисХаха, за летищна такса да си чувал и за нискотарифни авиокомпании, които са нискотарифни точно защото не кацаш във Франкфурт, а в Хан? Слаба аргументация.

57

мда

преди 8 години

До АнонименЦитат:"Ей ...софийски ле.к.ета оня ден бях тръгнал към Младост в София, но излизам от Пиротска..." Точно за това говоря и аз в моя пост. огромен процент от колите в центъра на столицата не са дори от тук!

56

xax

преди 8 години

Мислят глупости (не заради идеята, а заради начина по който ще се изпълни) вместо да забранят напълно паркирането по булевардите. Вземете предвид павираните Дондуков и Прага например - грозна настилка, дупки и релси, паркирали коли и булеварда от 3 на 3 ленти, става 1,5 на 1,5. Същото може да се каже и за Раковска, Ботев и Стамболийски. Да речем, че при еднопосочните булеварди като Левски и Патриарха, това е ок.

55

Обективен

преди 8 години

Искам само да ви напомня, че движението и паркирането в цяла София е силно затруднено, като няма никаква разлика между Центъра на София и останалата част на София, вкл. и най-крайните квартали. Проблемът не е в колите от провинцията, а в това, че столичният кмет и столичните общинари са меко казано некадърни и корумпирани и изобщо не ги интересува как ще се развива София и така е от 25 години, т.е. не само при сегашната кметица.

54

Сократис

преди 8 години

Е,доживяхме да се върне феодализмът...По същата логика всеки град може да си приеме местен закон ако тръгнете за Бургас,да си плащате през който град минавате...а защо не и през селата?!Като ви се наложи да пътувате в чужбина освен самолетните билети трябва да си платите и че аерогарата е в София...Иначе по-правилно е София да плаща на всеки пришлец защото ако ги няма пришълците то какво ще остане от София?!

53

Анонимен

преди 8 години

От коментарите се вижда, че вечната разправия кой от къде е, практически безмислена и напълно безполезна върви с пълна сила!Само ако можеше да се коментира толкова разгорещено бюджета за новия дълг от 5 млрд., който ще плащаме всички, и софиянци и провинциалисти!!!!

52

горски

преди 8 години

София е за софиянци. Такса за всички други. Тоца коркодила щото не е софиянка затова така приказва. Кметицата каза, че ще мислим. Нема кво да го мислим. Направо военен пропускателен режим. Този рай трябвя да бъде опазен. И всичката води наоколо е за София. Я преди време как се взе водата на Благоевград от планината. Хахаааааа

51

Анонимен

преди 8 години

Предлагам да се въведе такса за веси град и село за каруците колелетата и патериците така че софиянци като пътуват из страната да плащат

50

Анонимен

преди 8 години

С тази логика нека всяка област сложи бариери на границите си и при преминаване в нейна територия да се заплаща такса. Така да направят и всички общини и всички населени места. В последсвие и всяка улица, а при нужда и всеки имот. Така ще може да си плащаме по една заплата за да да отидем до магазина да речем. Логиката е уникална, изпълнението остава за деПУТатКИТЕ.

49

маке

преди 8 години

големи сте *** отговора на провинцията ке е винетка пловдив варна смолян и так далее и докат се усетите ке имате втора задължителна винетка да не говорим дека само е въпрос на време да се измисли трета четвърта и докат се усетите предното стъкло ке е излепено с лепенки

48

Обективен

преди 8 години

Ясно е, че колите ще се увеличават, което е съвсем нормално, но е неясно защо общината не взима никакви мерки за намаляване на паркиралите по улиците коли, за да имат улиците двойно по-голяма пропусквателна способност! В тази връзка Синя и Зелена зона не само, че се пълна безмислица, но са и дискриминация както за живеещите в районите на тези зони, така и за всички останали. Има някакъв смисъл да се въведе платено паркиране на една и съща цена за всички на територията на цяла София.