112

Анонимен

преди 8 години

никъде не виждам брутални санкции за минаване на червено и неправилно изпреварване които са поне 70% от причините за катастрофи

111

Съгласен съм

преди 8 години

с направените предложения! Сега дайте да решим в същия стил и проблема с разни ***, движещи се с 5-10 км/ч на градски булевард! Такива мекотели, най-вече в черепната кутия, пречат на забързаните пешеходци, на колоздачите, а на автомобилите направо им разказват играта. Подобни *** следва да им се отнема поне за две седмици правото да се движат по улиците с автомобил. Да маат крачоли и да не докосват автомобил!

110

nqkoi si

преди 8 години

V London taka vav Franciq taka .. ama ne si davate smetka che v drugite durjavi zaplatite sa na svetlinni godini ot nashite otdelno patishtata im nqmat nishto obshto za tam sum suglasen za globi i t.n . Nashite glupaci v kostiumi kato vzemat primer ot drugite da go pravqt kato horata ne samo da tursqt kqra... a na SISI moga da i go nabiq sas zasilka v mirizliviq ***

109

Пепи

преди 8 години

До Мечти, мечти...Ужасно си прав, но за съжаление това е машина за пари покрита от Чадъри -- "сбъдващи мечти"

108

pepi

преди 8 години

" неправителствени организации, експерти, министри " седнали да мисят.... Ти да видиш !!!Ще конфискуват коли. ХАхахаха СЕШНИЦИ това да ви е проблема. Оправете си пропадналите пътища, липсващата маркировка, осветление и т.н.- Направете ги " ЕВРОПЕЙСКИ " и тогава глоби и ясни правила. 1500лв глоба при 300 лв минимална заплата.... чакайте да се плати. Слагат нова настилка още не е маркирана а вече друса.... на седващите избори ПАК.

107

Sisi

преди 8 години

Джигити, няма нужда да ми хвърляте реплики. Ясно е, че държавата трябва да ви озапти, а и вие си го знаете. Всъщност има два проблема - слабата държава и вие дето карате като безсмъртни и убивате невинни. Знам, че сте си свикнали да карате така и ще е много трудна да отвикнете. Това е като с цигарите трудно се спират. Нужно е много камшик, много глоби, много затвор. А ако това няма ефект ще е нужно още повече камшик, глоби и затвор!...

106

МРАВКА

преди 8 години

ПЪЛНО БЕЗУМИЕ ЦАРИ ПО ВСИЧКИ ЕТАЖИ НА ВЛАСТА И ТО Е ЗАКОНОМЕРНО КАТО СЕ ИМА В ПРЕДВИД КОИ НИ УПРАВЛЯВА.ТАЯ *** "КОМИСИЯ" СЪСТАВЕНА ОТ НЕГОДНИЦИ ЗАЩО НЕ СЕ ВЪЗМУЩАВА ОТ СЪСТОЯНИЕТО НА ПЪТИЩАТА В СТРАНАТА? ПОВЕЧЕТО ОТ ТЯХ СА ОСОБЕНО ОПАСНИ ЗА ДВИЖЕНИЕ,ВИЗИРАМ ПЪТИЩАТА ВЪВ ВРАЧАНСКА ОБЛАСТ.АКО ПОПАДНЕШ В ЯМЯ НА ПЪТЯ И СИ ПОВРЕДИШ КОЛАТА ,СПОРЕД К.А.Т СИ КАРАЛ С НЕСЪОБРАЗЕНА СКОРОСТ И ТИ СИ ВИНОВЕН ЧЕ НА ПЪТЯ ИМА ЯМИ .ТОВА СЕ СЛУЧИ НА МЕН ВЪВ ВРАЦА.

105

Анонимен

преди 8 години

До a: А колко доволни ченгета ще плъзнат после с новите си придобивки... И само си викам: "Дано, дано дано!" :-)

104

Гласуващ

преди 8 години

Ако това мине следващата логично стъпка е да се въведат и отрицателни ограничения. Примерно зона с органичение "-50". Който вдигне над 20км/ч му прибират колата. Може да позакърпим бюджета така. Или за по-сигурно "-70". Който мръдне с колата да се конфискува...

103

Аlex

преди 8 години

За мутри, дупетати и тем подобни, това ще важи ли ?!:)

102

Анонимен

преди 8 години

До 110Не само това, ами освен такива глупави намалявания до 40 км/ч на главен път, без да има никаква причина за това (нито кръстовища, нито отбивки и т.н.), много често след такива ограничения няма и знаци за край на ограничението. Веднъж карах на джипиес и изведнъж на главен, равнинен извънградски път подминавам знак за 40 км/ч и след това джипиеса си остана на 40 км/ч за следващите 10-15 км, при положение, че си беше напълно извънградска местност без никакви отбивки или други пътища.

101

ло

преди 8 години

Не виждам какво толкова странно има в това при условие, че в Лондон вдигнаха ламбо, за неправилно паркиарне, а тука некви таратайки за по 2-3000 евро спират дето им падне.

100

a

преди 8 години

Това е едно от нещата, което ще направи живота на хората у нас по-добър.

99

До 118 Sisi

преди 8 години

Законът не се спазва заради добри пожелания или люти клетви като твоите. Спазването на закона се налага с сила от държавата - така е било винаги и навсякъде. Ако закона не се спазва, значи държавните органи, които трябва да наложат спазването му не са на мястото си. В случая първопричината е в КАТ.

98

Мечти, мечти...

преди 8 години

Три са нещата, които трябва да се направят, за да има някакъв ефект:1/ трябва да се подмени изцяло катаджийската идея как да се поставят пътните знаци и маркировка и пътните знаци и маркировка да започнат да съответстват на пътните условия, а сега не е така.2/ трябва да се намалят глобите, които сега не съответстват на доходите в България или поне да има някаква диференциация на глобата според дохода3/ трбява да се закрие КАТ и да се замени с работеща структура с други хора

97

До Sisi

преди 8 години

Джигити има само там, където КАТ не си гледа работата. Крайно време е такива като Sisi (116), най-накрая да го схванат и поне да изливат омразата си в правилната посока, т.е. към основната причина за многото нарушения на правилата за движение в България, а това е КАТ. Тези хора, които тя нарича джигити, нямаше да шофират небезопасно, ако КАТ си гледаше работата, както е по закон.

96

77777

преди 8 години

Във Франция глобата за нещо си била 1500 евро, т.е. какъв процент от средната работна заплата или какъв процент от средната пенсия? Ако там средната пенсия е 2000 евро, това значи в България глобата за същото нещо по примера на Франция, трябва да е да кажем 100 лева.

95

Sisi

преди 8 години

Ах джигити и джигитки, само камшика за вас, солени глоби и затвор! Само така ще се откажете да си чешете крастата и да убивате невинни хора и деца. Нещастници мръсни долни да гниете в ада дано, дано *** смръдливци гнусни!

94

Началника

преди 8 години

Спокойно, това са глупости, нищо от тези измислици няма да влезе в истински закон. Въпросът е да се симулира работа и дискусия за "потенциални" промени.

93

КАТ да се закрие

преди 8 години

По-високите санкции означават само едно - КАТ да "работи" още по-малко, защото за да си изпълни плана за санкциите, вече ще му е достатъчно да хване примерно 3 нарушители, вместо пет нарушители. Като основен резултат от предлаганите промени, се очертава ново нарастване на броя на нарушенията, повече катастрофи, повече ранени и загинали, по-малко санкционирани, по-голям обем на наложените глоби.