104

До 130

преди 9 години

Дали зад волана стои магаре или шофьор, се определя от това далиима КАТ или няма,а в България КАТ няма. Кка магарето в България изведнъж става шофьор извън България? Да не би извън България да имат работещ КАТ, за разлика от България?

103

Анонимен

преди 9 години

Не е важно колко коня има под капака, а какво магаре стои зад волана :)

102

Анонимен

преди 9 години

Странни хора има тук сравняват стара издухана кола с нова и казват, че старата била по-лоша. Амо преоткрихте колелото бе хора, но тук не става дума за това.

101

бай груйо

преди 9 години

Е И СЪС ТЕЗИ СТО КОНЯ НЯМА ДА СЕ УБИЯТ ИЛИ ДА УБИЯТ НЯКОГО ЛИ? ТА НАЛИ ТЕЗИ СТО КОНЯ РАЗВИВАТ НАЙ МАЛКО 180 КМ В ЧАС!! А С ТАЗИ СКОРОСТ ЩЕ СЕ РАЗМАЖАТ КАТО ГЕРБОВА МАРКА В НЯКОЙ СТЪЛБ ИЛИ ЩЕ ПАВИРАТ НЯКОЙ НА АСВАЛТА. НА МЛАДИТЕ ШОФЕРЧЕТА ДА СЕ ДАДЪТ САМО МОСКВИЧИ КОИТО ОТ 80 КМ НЕМОГАТ ДА РАЗВИЯТ ПОВЕЧЕ. НО НЕ МОСКВИЧ 412 А 408 ЗАЩОТО ОСМИЦАТА Е СЪМО 50 КОНЯ. ДОКАТО 412 Е НАД 80 КОНЯ.

100

Анонимен

преди 9 години

Проблема е в тоталното изпростяване на нацията. Един възпитан в отговорност българин, образован и разбиращ отговорността да поддържаш и управляваш МПС няма да кара като *** или да не поддържа колата си. Разделянето на обществото на много незаконно забогатели и работещи бедни виждащи ненаказуемостта на първите, води до изпушването което се отразява и на атмосферата по пътищата. Комплекса на провинциалиста тотално подсилва това чувство на отчаяние и безизходност. Резултата е всеки си прави ка

99

баче кико

преди 9 години

ЧУДЯ СЕ ДАЛИ В ГЕРМАНИЯ БМВ Е 36 ИМА СЪЩИЯ СЕЛСКИ ИМИДЖ КАКТО ТУК В БГ ?

98

морски

преди 9 години

Нали уж като се кара със запалени фарове жертвите на пътя ще станат по- малко!Лъжа!

97

До 112

преди 9 години

Много си прав, но как да го разберат промитите мозъци?

96

До 20543

преди 9 години

Спориш сам с себе си. Издигаш някакви *** тези и с лекота ги оборваш.Ти и аз не караме пияни, но много хора го правят и аз и ти може да загинем заради пиян шофьор. Защо? Защото в България няма работещ КАТ. Същото е и с всичко останало изброено от теб. Само последното не е така - ако ти се живее, ти трябва работещ КАТ, а не сегашният КАТ, който трябва да се закрие.

95

знайко

преди 9 години

путин да нареди:да се произвеждат ЗАЗ,МОСКВИЧ-407,408и.специално за младите шофьори в БГ.а за младите богаташчета да има и ВОЛГИ,ама от тия с 3_те скорости.

94

До 109

преди 9 години

Идеята ти е ясна - ти караш маломощна кола, значи останалите трябва да карат коли не по-мощни от твоята. В България пътища разни - има и по-хубави има и по-лоши. Защо трябва на хубав път да карам маломощна кола и да задръствам останалите, сообено на нанагорнище? Хората в България имат култъра, ти ако нямаш си е твой проблем. Пътищата ни както казах са всякакви, в повечет случаи лоши, но не винаги.Не може от учебния автомобил да се качиш на ГОЛФ 85 коня и после да обвиняваш дървото или дупката,

93

Анонимен

преди 9 години

КАТ са тотално неадекватни и главен виновник за проблемите по пътищата! И все законите им криви! А младите шофьори са високо рискови навсякъде! Как по света се опитват да решават проблема: Училище по безопасност на движението, право на родителите да обучават децата си да шофират и шофоране с придружител до навършване на пълнолетие, отнемане на книжката след всяко(и най-дребно) нарушение и нов изпит, по-висока застраховка ГО... И много възпитание, много пропаганда и здрав контрол!

92

До 99/104

преди 9 години

Тенденцията в България от много години е една и съща: едно семейство - една кола. Това прведено като за теб, означава,ч е българина е беден и няма средства за повече от една семейна кола, а тази кола трябва да му върши работа, както в населеното място, така и извън населеното място, където живее, а малкта кола в общия случай не му върши работа. Тенденцията е това да си остане в сила още много години в България. Това е и една от причините предложението на КАТ за кола до 100кс да е особено вредно

91

До 20543

преди 9 години

Човек спазва правилата, когато държавата му ги налага. Не разбирам защо си мислиш, че без налагане от страна на държавата на правилата /законите/, те ще се спазват? Ако КАТ си вършеше работата, шофьорите в България най-общо нямаше и да си помислят да не спазват правилата, вкл. нямаше да шофират пяини, нямаше да шофират като джигити и т.н. Спазването на правилата се налага, а не става от само себе си като резултат от това, че не си "невъзпитан, ***, безотговорен, нагъл" ...

90

До 99

преди 9 години

Нов голф - имаш богат избор от 25 вида голфове с мощност от 150 к.с. нагоре, от общо 47 вида. Три са под 100 к.с. От начините 48 голфа на склад в София, 4 са под 100 к.с., а останалите са с мощност над 100 к.с. Тези 4 са от твоя вид - 85 к.с. с най-ниско ниво на оборудване. Каква е тенденцията е ясно - все по-мощни автомобили, обратното на катаджийското мислене.

89

До 20543

преди 9 години

Казват, че един човек се манипулира по-лесно, ако го накараш да се чувства виновен. Теб кога те накараха да се чувстваш виновен, като част от колективна вина - *** народ? Аз лично съм на обратното мнение - българите сме много разумни, а проблема е в малкото мафиоти, които са ни яхнаха с лъжи и чужда помощ и направиха така, че държавните структури да не работят, вкл. и КАТ. За състоянитео на движението и паркирането отговорен е КАТ и никой друг, това е повече от ясно.

88

До 99

преди 9 години

Защо пишеш тъпотии?От предлаганите в момента в България нови голфове, само три са с мощност под 100 к.с. от общо 47 варианти и модификации, вкл. ниво на оборудване. Това за теб явно е тенденция към по-малка мощност. Май не си си пил хапчетата.

87

???

преди 9 години

Не виждам нищо полезно в предложенията на КАТ. Само още два повода КАТ да събират глоби.

86

Истината

преди 9 години

Безмислени за българските условия предложения, даже по-точното е вредни предложения на КАТ, но кога ли предложенията на КАТ не са били вредни?!

85

До 95

преди 9 години

Трябва да си много ***, за да си мислиш, че с придружител или шофиране на кола до 100 к.с. ще намали нарушенията в България. В нормалните държави може и да е така, но не и в България. Когато България стане нормална държава, ще се види дали има смисъл от подобни ограничения, най-вероятно няма да има смисъл.