39

Наблюдател

преди 9 години

Много внимателно трябва да проучат самоличността на пилота останал в кабината. Може да е бил добре прикрит ИД камикадзе....

38

анонимен

преди 9 години

Четох, че останалият в кабинката пилот е сравнително нов за компанията (2013 г и със стотина летателни часа) и че.... националността му не се знае СЪС СИГУРНОСТ...

37

Анонимен

преди 9 години

Абе незнам дали сте се качвали на самолет скоро ама вече от 90 те години при пилотите се влиза през блиндирана врата която се отваря с код. така е и при тоалетните им в кокпита т.е. няма брави-няма почукване. Добра статия инъче има съспенс 😄

36

Бан Дзаи

преди 9 години

"застопорява се руля" - хахаха, колега приповдигна ми настроението :-)Автопилот му се вика май? А наздраве!

35

Петър

преди 9 години

За съжаление, вече има такива случаи, при които единия пилот "превзема" самолета и се самоубива взимакйки със себе си екипажа и пътниците. Но досега бяха в Югоизточна Азия. Лошо.

34

Умен

преди 9 години

Самоубийство! Изчакал е другия пилот да излезе от кабината, заключил е вратата и се е самоубил. Превъртат тия пилоти. Подобен случай имаше с египетски самолет през 1999 г.

33

Анонимен

преди 9 години

Сега видях в Блиц, че според английската преса, пилот е подал сигнал за бедствие, но вече самолета е бил на фатално ниска височина. Може би в последния момент все пак този, който е бил отвън,е успял да разбие вратата и да влезе и е подал сигнал, но вече е било късно.

32

Анонимен

преди 9 години

Добре де , тука нали коментират и пилоти ? Нека да кажат , като стигне 10 км височина нали се застопорява там по някакъв начин руля ? Единия отива до *** , другия да речем получава масивен инфаркт , е може ли умрял да свали саомолета на 2 км височина с такава парабола ? Няма ли самолета да продължи да си лети на 11 км. височина ? Освен май наистина втория пилот да викал алах акбар ...

31

Анонимен

преди 9 години

45Именно. Другарят по-долу има предвид че втория е камикадзето, а не първи, капиш :D

30

До 43

преди 9 години

И какво ще му пука на втория, затова всички да мислят че е първия като няма оцелели ?

29

Анонимен

преди 9 години

Я си развинтете малко въображението господа. Този, който *** на вратата утрепва първия преди да излезе от кокпита. След това се връща и *** на вратата, за да заблуди разследването, забива смолета надолу и цялата вина ще бъде хвърлена върху първия пилот.

28

asd

преди 9 години

полет 9525 на Germanwings ти е полета колега.

27

8

преди 9 години

До 35В самолета е забранено използването на телефони и интернет. Телефоните се изключват. Много малко авиокомпании позволяват и съответно имат оборудвани самолети при който е безопасно ползването на телефони и интернет.

26

номер

преди 9 години

U49525

25

Щирлиц

преди 9 години

До мъ дааааДобре де,като минат 40дни,девиците вече не са девици.Тогава свалят друг самолет за още една партида?

24

Вуте

преди 9 години

До Сидни Ав$стралия: Защо не отиваш да си пасеш овцете!?

23

А

преди 9 години

Вече има няколко случая на сам пилот оставен в кабината, другия или до тоалетна или нещо друго. Сега какво трябва да се случи за да се предотвратят подобни събития ? Освен авиопроизводителите да предвидят тоалетна в пилотската кабина така че да не се налага излизане от кабината. Иначе как ще предотвратим идеята на някои от пилотите да разбие самолета нарочно. Това е безумно просто.

22

pls

преди 9 години

Пичове , дайте номера на полета .

21

Анонимен

преди 9 години

Добре де, падането е било доста време, все някой пътник не се ли е обадил по телефон, интернет.

20

Сандо

преди 9 години

... а другият пилот е крещял вътре - алаааах акабаааар