Можеше поне някакъв автоматичен отговор да пуснат на единствения национален телефон,а да не звъним като луди 2часа и накрая да разберем от новините,какъв е бил проблемът ! Но ние сме виновни като подписваме договори,според които само ние имаме задължения,а операторите се крият зад национален телефон и няма с кого да се свържеш или на кого да се оплачеш.
Преди години тези нещастници ми преместваха стационарен телефон 3 месеца. И не от Сусурлево в Долно ***, а от един централен квартал на София в друг. Техникът, който дойде ми вика: "Това е работа за 5 мин., но мършите в офиса са заети да лъжат клиентите и да ги прецакват. Имат си и обучения как да излъжеш клиент и да го вържеш с неизгоден договор." ПЪЛНИ НЕЩАСТНИЦИ ! Дано фалират !
Тия от "отдела за корпоративни комуникации на М тел" са най-големите професионалисти в България по ПР. Много добре обесняват всеки път проблемите, никога не слъгват и всичко им се разбира. Браво!
Виваком е най-голямата смешка. По-жалка дори от мутрафонския Мтел. Ясно е, че някой иска да я заграби на ниска цена. Нищо чудно мустакатия да е прав.
Не само с интернета,не работи и стационарния телефон няма и телевизия.Добре,че подписах само едногодишен договор.Ще ги разкарам скоро.
Днес Цветан Василев говори, че подовира преврат във Виваком и виж какво стана? Странно, нали?Потърсете в Google: Цветан Василев подозира преврат във Виваком
До абонат на МТЕЛ - вчера имаше проблем с телевизията на Мтел, та предполагам, че заради това не си могъл да се свържеш. На *88 като звъннеш директно прекъваше, а на стационартните даваше "Претоварено направление".
Лъжат те,лъжете и вие.Какъв интернет само?Нямаше кьорав Виваком във всичко!!!Издънката е върховна!!
Проблема не беше само за Виваком.Макар и за кратко при набиране на мобилни телефони на Мтел ми излизаше:"Претоварено направление, опитайте по-късно"
Системата на мобилния оператор Vivacom се срина