В Швейцария: 80км за 52 франка в двете посоки (85 лв билет) в втора класа вагона беше чист и комфортен и на вид доста нов : 200 км/ч максимална скорост на трасето, 80 км ги взима за 50 минути. Возих се миналото лято в ПЪРВА класа в нашето БДЖ: пълна мизерия но билета беше 12лв (за ПЪРВА класа). Нека да стане по-скъпо но поне да има защо. Аз не бих пътувал пак с влак в БГ.
Литвам ама как ще кацат не знам.Кйто луд се качи на такъв влак да си направи застраховка живот в полза на децата си.Ще му трябва!
Това трябва да се чете така:Във времена, когато влаковете в нормална Европа се движат със 200+км/ч и до 500 км разстояния се конкурират със авиопревозвачите, ние сме изградили 35% от 295км планувани... но нямаме локомотиви и вагони, които да позволяват подобна скорост. Всичко върви по план и съгласно уговорката с автобусните превозвачи, услугата е тромава, не е евтина, разписанията са в неподходящи часове, а задаващия въпроси персонал вече си получи обезщетенията и сега е на борсата.
Само да не изхвърчи, след намесата на *** бригади. Където минат след тях само *** остава. (минете покрай гетотодо Западен парк и вижте какво е останало от "Електрометал" - НИЩО
Само не си мислете, че цените на билетите ще останат същите. Все някой трябва да изплати инвестицията - пътниците на БДЖ.
Влаковете ни литват със 160 км/ч от Пловдив до Бургас