198

Емил

преди 13 години

Плевнелиев как си мисли,че ще се взима това разстояние без да се привиши скоростта на магистралата не ми е ясно

197

НЕ ЗНАМ КОЙ САМ АЗ

преди 13 години

....Общата стойност на проекта е 62 млн. евро, като 50 млн. от тях са безвъзмездни..... Да,така е ,защото 50 млн.са за Партиини нужди,пък остатъка ще ги връщат и изгладуват още няколко поколения БЪЛГАРИ...........

196

НЕ ЗНАМ КОЙ САМ АЗ

преди 13 години

....Общата стойност на проекта е 62 млн. евро, като 50 млн. от тях са безвъзмездни..... Да,така е ,защото 50 мил.са за Партиини нужди,пък остатъка ще ги връщат и изгладуват още няколко поколения БЪЛГАРИ...........

195

Анонимен

преди 13 години

Какво толкова се радвате на магистралите, като след някоя и друга година ще станат частни.Не разбирате ли че в момента с пари от бюджетния излишък се строят бъдещи частни магистрали, но ни ги пробутват като национални обекти.

194

Моряк

преди 13 години

Супер, крайно време беше Тракия да се завърши.За 20 години крадене, не успяха, ГЕРБ за 2 години я направи.Срам за всички правителства преди ГЕРБ!

193

Charlie

преди 13 години

Ще се радвам да знам, че ще стигна жива и незаразена с хепатит, краста и други болести засега...пък било то и за повечко часове...PS: И да не мирише на пикня в целия влак

192

Анонимен

преди 13 години

Съмнявам се да се пътува, от София до Бургас, за три часа, защото средна скорост, от над 120 км. в час, е невъзможна. Росенчо, със служебната кола, може да го постигне, защото не подлежи на проверки от КАТ, над закона е.

191

Анонимен

преди 13 години

Пак злоба по вечното дерби София - провинция и то пак от страна на НЕ софиянци. Какво плюете по софиянци, комплексари скапани? Да не би софиянците да управляват държавата, управлява я едно наречено правителство. Софиянци ги крали... Комплексарщината не прощава, някой ден ще разберете.П. П. Томас, лекувай се, защото няма да слезе "Бог" от небето да ти оправи психическите проблеми.

190

Сашо

преди 13 години

Явно всички ни правят на бухали!Знаете ли ,че в Судан,в ЧАД или пък що не в Замбия,да не говорим пък за Египет...градските улици са като по конец със по пет платна и да търсиш дупка няма да намериш.БВП на тези държави спрямо населението е в много пъти по малък от нашия..но не крадат,а си вършат работата,нямат няколкостотин хилядна администрация и военните при тях си плащат данъците,но не взимат по 20 заплати накуп,а след това тлъста пенсийка и заплатка,че и наемче,че и..е нема такава държава !!!

189

ТОЯ

преди 13 години

ТОЯ В КОМБИНА С БОКО ТИКВАТА И ЦВРЪЦКО ПАЛАША И ОНЯ ПИЦАТА СА ЛЪЖЦИ ОТ КЛАСА. СНОЩИ ПО ТВ ИМАШЕ РЕПОРТАЖ ,ЧЕ НА ПРОСЛУВУТАТА МАГИСТРАЛА ЛЮЛИН ВЕЧЕ ИМА МНОГО ДЕФЕКТИ-ИЗТРИТА МАРКИРОВКА ОТВОРЕНИ ФУГИ НА МОСТОВЕТЕ. НАЛИ ТИКВАТА КАТО РЕЖЕШЕ ЛЕНТИТЕ СЕ ХВАЛЕШЕ , ЧЕ ТОВА Е НАЙ- КАЧЕСТВЕНИЯТ ПОСТРОЕН НЯКОГА В НАС. ДА ОСТАВИ И ТОВА , ЧЕ БИЛА И НАЙ-ДЪЛГАТА, КОЕТО ПЪК СИЕ ЖИВА ЛЪЖА. ТОЯ *** ТИКВАТА РЕМОНТИРА ПРЕДИ ВРЕМЕ И ЦАРИГРАДСКО, АТО СЕГА ПРИЛИЧА НА ЛУНЕН ПЕЙЗАЖ. КАЧЕСТВОТО СИ Е ГРОБАРСКО-ТИКВЕНО

188

келеша

преди 13 години

софия няма 2 млн, запомнете го. шоплука не е чак такъв мегаполис какъвто искат да го изкарат, за да оправдават с това миризливото му, незавидно състояние.. най-вече боко тиквата ги вкара тези митове за свои оправдания.. дори за столица не е чак толкова населена,но не е и пригодена за това, в момента е по-скоро едно безкрайно гето вонливо, с един не чак толкова отблъскващ център..

187

tondo

преди 13 години

Стига мрънкахте бе лигльовци.Всичко Ви се дава наготово. Всичко се прави за Софиянци. Цялата държава налива пари в София и Ви храни и пак сте недоволни. Това се казва нагли и неблагодарни. Вижте как се живее по малките градове.

186

келеша

преди 13 години

софия официално - 1,25 млн.реално - 1,5-1,6 млн.за варна разликата е много по-малка..

185

Анонимен

преди 13 години

Инфраструктурата е изключително необходима, безспорно. Трябва някой да им каже, че без производство НЯМА работеща икономика. Досега България се издържаше само на гърба на търговията , а даже преди малко чух, че търговци се оплакват - клиенти просто няма

184

келеша ДО 185

преди 13 години

Да, варна със сигурност е с по-голямо население от отчетеното, но колко по-голямо.. Забележките идват от разни изхвърляници, варна била милион, софия била 3 млн., ама след 2 години щяла да бъде 5млн., софия НЯМА 2 милиона, запомнете го това!! Просто не искате да ви се изсипят достатъчно народ и с коли да достигнете 2 млн., пътното ви движение просто ще колапсира!! Това за двата млн са оправдания на тиквата като беше кмет, това е лъжа!

183

келеша до софианец

преди 13 години

София изобщо не е европейска столица, да. Ако това искаш да кажеш. Това е един свинарник!

182

Анонимен

преди 13 години

Магистралата от София до Бургас е 360 км. Ако се кара 3 часа, значи 120 километра скорост. Закона обаче позволява 130 км на магистралата, значи реално от Бургас до София и обратно ще се пътува за 2 часа и половина а който бърза и не се плаши от глоби за 2 часа. Цялата магистрала обаче предвижда след време магистралата да продължи до Калотина и така да стане 449 км.

181

Анонимен

преди 13 години

Варна със сигурност е с по-голямо население от отчетеното от преброяването и не само Варна.Интернет преброяването даде възможност на много хора да се преброят там откъдето са родом,а не там където живеят постоянно.Ето защо София е 1 300 000,Варна уж е 330 000,Бургас 217 000.Пълни глупости са това.Истината е,че през последните години работа има само в тези три града и всичко живо се насочва натам.Който не е ходил само той може да спори и да дрънка глупости.

180

Софианец

преди 13 години

Абе то като чета всичко изглежда много хубаво, но как стоят реално нещата.В европейска столица каквато е София, спирките на градския транспорт са или от соц времето, или са надраскани, или са облепени с всякакви ненужни реклами.Не може на спирки, каквито са тези по Цариградско шосе да има навесче, което да има пейка за макс 7 души и да е с прозрачни стъкла, които през лятото изопщо не облекчават престоя на чакащите. Друг е въпросът, че тези навеси има само една страница, и зимно време или

179

СПАС

преди 13 години

Всеки кабинет да се сменя година за година- така хем ще работят хем немогат да крадат избори за парламент и президент трябва да станат година за година.