Плевнелиев как си мисли,че ще се взима това разстояние без да се привиши скоростта на магистралата не ми е ясно
....Общата стойност на проекта е 62 млн. евро, като 50 млн. от тях са безвъзмездни..... Да,така е ,защото 50 млн.са за Партиини нужди,пък остатъка ще ги връщат и изгладуват още няколко поколения БЪЛГАРИ...........
....Общата стойност на проекта е 62 млн. евро, като 50 млн. от тях са безвъзмездни..... Да,така е ,защото 50 мил.са за Партиини нужди,пък остатъка ще ги връщат и изгладуват още няколко поколения БЪЛГАРИ...........
Какво толкова се радвате на магистралите, като след някоя и друга година ще станат частни.Не разбирате ли че в момента с пари от бюджетния излишък се строят бъдещи частни магистрали, но ни ги пробутват като национални обекти.
Супер, крайно време беше Тракия да се завърши.За 20 години крадене, не успяха, ГЕРБ за 2 години я направи.Срам за всички правителства преди ГЕРБ!
Ще се радвам да знам, че ще стигна жива и незаразена с хепатит, краста и други болести засега...пък било то и за повечко часове...PS: И да не мирише на пикня в целия влак
Съмнявам се да се пътува, от София до Бургас, за три часа, защото средна скорост, от над 120 км. в час, е невъзможна. Росенчо, със служебната кола, може да го постигне, защото не подлежи на проверки от КАТ, над закона е.
Пак злоба по вечното дерби София - провинция и то пак от страна на НЕ софиянци. Какво плюете по софиянци, комплексари скапани? Да не би софиянците да управляват държавата, управлява я едно наречено правителство. Софиянци ги крали... Комплексарщината не прощава, някой ден ще разберете.П. П. Томас, лекувай се, защото няма да слезе "Бог" от небето да ти оправи психическите проблеми.
Явно всички ни правят на бухали!Знаете ли ,че в Судан,в ЧАД или пък що не в Замбия,да не говорим пък за Египет...градските улици са като по конец със по пет платна и да търсиш дупка няма да намериш.БВП на тези държави спрямо населението е в много пъти по малък от нашия..но не крадат,а си вършат работата,нямат няколкостотин хилядна администрация и военните при тях си плащат данъците,но не взимат по 20 заплати накуп,а след това тлъста пенсийка и заплатка,че и наемче,че и..е нема такава държава !!!
ТОЯ В КОМБИНА С БОКО ТИКВАТА И ЦВРЪЦКО ПАЛАША И ОНЯ ПИЦАТА СА ЛЪЖЦИ ОТ КЛАСА. СНОЩИ ПО ТВ ИМАШЕ РЕПОРТАЖ ,ЧЕ НА ПРОСЛУВУТАТА МАГИСТРАЛА ЛЮЛИН ВЕЧЕ ИМА МНОГО ДЕФЕКТИ-ИЗТРИТА МАРКИРОВКА ОТВОРЕНИ ФУГИ НА МОСТОВЕТЕ. НАЛИ ТИКВАТА КАТО РЕЖЕШЕ ЛЕНТИТЕ СЕ ХВАЛЕШЕ , ЧЕ ТОВА Е НАЙ- КАЧЕСТВЕНИЯТ ПОСТРОЕН НЯКОГА В НАС. ДА ОСТАВИ И ТОВА , ЧЕ БИЛА И НАЙ-ДЪЛГАТА, КОЕТО ПЪК СИЕ ЖИВА ЛЪЖА. ТОЯ *** ТИКВАТА РЕМОНТИРА ПРЕДИ ВРЕМЕ И ЦАРИГРАДСКО, АТО СЕГА ПРИЛИЧА НА ЛУНЕН ПЕЙЗАЖ. КАЧЕСТВОТО СИ Е ГРОБАРСКО-ТИКВЕНО
софия няма 2 млн, запомнете го. шоплука не е чак такъв мегаполис какъвто искат да го изкарат, за да оправдават с това миризливото му, незавидно състояние.. най-вече боко тиквата ги вкара тези митове за свои оправдания.. дори за столица не е чак толкова населена,но не е и пригодена за това, в момента е по-скоро едно безкрайно гето вонливо, с един не чак толкова отблъскващ център..
Стига мрънкахте бе лигльовци.Всичко Ви се дава наготово. Всичко се прави за Софиянци. Цялата държава налива пари в София и Ви храни и пак сте недоволни. Това се казва нагли и неблагодарни. Вижте как се живее по малките градове.
Инфраструктурата е изключително необходима, безспорно. Трябва някой да им каже, че без производство НЯМА работеща икономика. Досега България се издържаше само на гърба на търговията , а даже преди малко чух, че търговци се оплакват - клиенти просто няма
Да, варна със сигурност е с по-голямо население от отчетеното, но колко по-голямо.. Забележките идват от разни изхвърляници, варна била милион, софия била 3 млн., ама след 2 години щяла да бъде 5млн., софия НЯМА 2 милиона, запомнете го това!! Просто не искате да ви се изсипят достатъчно народ и с коли да достигнете 2 млн., пътното ви движение просто ще колапсира!! Това за двата млн са оправдания на тиквата като беше кмет, това е лъжа!
Магистралата от София до Бургас е 360 км. Ако се кара 3 часа, значи 120 километра скорост. Закона обаче позволява 130 км на магистралата, значи реално от Бургас до София и обратно ще се пътува за 2 часа и половина а който бърза и не се плаши от глоби за 2 часа. Цялата магистрала обаче предвижда след време магистралата да продължи до Калотина и така да стане 449 км.
Варна със сигурност е с по-голямо население от отчетеното от преброяването и не само Варна.Интернет преброяването даде възможност на много хора да се преброят там откъдето са родом,а не там където живеят постоянно.Ето защо София е 1 300 000,Варна уж е 330 000,Бургас 217 000.Пълни глупости са това.Истината е,че през последните години работа има само в тези три града и всичко живо се насочва натам.Който не е ходил само той може да спори и да дрънка глупости.
Абе то като чета всичко изглежда много хубаво, но как стоят реално нещата.В европейска столица каквато е София, спирките на градския транспорт са или от соц времето, или са надраскани, или са облепени с всякакви ненужни реклами.Не може на спирки, каквито са тези по Цариградско шосе да има навесче, което да има пейка за макс 7 души и да е с прозрачни стъкла, които през лятото изопщо не облекчават престоя на чакащите. Друг е въпросът, че тези навеси има само една страница, и зимно време или
Всеки кабинет да се сменя година за година- така хем ще работят хем немогат да крадат избори за парламент и президент трябва да станат година за година.
С влак или кола – София–Бургас за едни 3 часа