Защо свързвате Съветската армия с изкуството?Очевидно делото е на талантливи млади хора,които не са имали за идея да навредят исторически на нашите благодарни чуства.Бъде снеизходителни и продължете напред.
прилича ми на клозета, с който сравниха България в Брюксел значи там може да ни сравняват с какво ли не, обаче тука - не. не че съм ЗА орезиляването на паметниците, те си носят своята епоха. Иначе като премахнем всички паметници, ще заприличаме на древните египтяни, които, след като новия фараон се възкачи на трона, робите му са издялквали с длета ликовете на предходния фараон. А защо Софийска община не потърси вандалите, откраднали толкова паметници от всички градини ? щото са роми ?
И като почнете за "фашизЪмот" да бабрете... К'во ви разбират главите от фашизъм на вас? :D Да, фашист съм, щото искам в родината ми да няма подхора, които да я съсипват редом с проститутките в "Народноту събраний". Да визирам ли? Ще визирам - анадолски *** (турци, демек) и обикновени *** НЕ трябва да има. Доган и цялата подчовешка ***, която дърпа конците на управлението от 22 години, трябва да бъдат бавно и мъчително изтезавани, докато не дадат фира.Това е.
Що ми триете псувните? :D Да ви запитам аз, в един момент... Имате ли идея колко от съдържанието и смисъла сте премахнали с изтриването на псувните? :) Дайте малко "свобода на словото" де! Или викате: "Файда... То такова в БеГе не расте."? ;)
Орезиляването на паметника на Съветската армия е поръчково от определени политически среди. Всички грамотни хора знаят, че утре е 70 годишнината от нападението на Фашистка Германия над Русия. И авторката ако принадлежи на поколението, което е чело само комикси да не се излага публично. Поклон пред всички загинали и борили се в борбата срещу нацизма.
Може би Супермен е заминал за Виена, Берлин, където паметниците къде, къде са по-благодатни от този в София. А защо не и в Рим, за да изрисува Колизеума, погубил в гладиаторските битки хиляди хора. А иначе общо взето - нищо ново. Слабостта българска - лесно да тръгваме след силните на деня, но и много лесно да ги изоставяме тържествува и сега. Тежко и горко на сегашните ни и бъдещи приятели, защото "в името на изкуството" или нещичко друго няма вечно приятелство, има само келипир. До сега го разбраха вече и германците и руснаците. Кой ли е следващият?
Не рисувайте върху паметниците,а хващайте сопите и марш след овцете.Работни места колкото щеш.
Помнете 9.Май.1945г-фашагите да се върнат там от къдете изпълзяха-клоаката на историята....!!! Никога фашизъм!!!
Паметник се вдига на загинал или починал човек, тук нямаме загинал нито един съветски войник. Това е идеологически символ на изминала епоха и трябва да се демонтира.
И всички, познати и непонати, се усмихваха един на друг и с неподправен възторг коментираха: Браво, евала на пичовете!. Коментариите са излишни, пичове! Да му е.а мамата, ако не етака!
1,Турци2, Руснаци3, ЕС всички ви ***! значи има за какво)))после боядисвате паметници на ЕС)))) нали трябва на има морален ВРАГ!
"***" ще викаш на нея, *** византийски! Ако не сме били ние преди 1300 години, вашата мизерия нямаше да я има. И благодарение на нас имате земите северно от Солун в днешно време. По време на Междусъюзническата война сме премазали цялата ваша армия с 1 полк. Щото сте предателски изчадния долни, заедно с братята ви сърби.Преди да пишеш византийски глупости, прочети малко история и не изопачавай фактите.
Какви простотии говориш, парадоксална грешка... Хората си бяха наясно, че са под чуждо робство ама какво, да седнат да *** ли? Просто си живуркаха и ги псуваха зад гърба или на маса след няколко ракии. Иначе щяха да имат проблеми с милицията.
Чета вашите коментари и се очудвам много. Превърнахте темата в спор за комунизма и го оплюхте. А нашите родители, които са живели и градили живота си, дома си, гледали децата си - нима са живели в една парадоксална грешка?! Единствено вярно е, че проблема се корени в културата и ценностната ни система. Но само да се възмущаваме и да пишем коментари няма да промени това. На думи всички сме много силни, а на дела - рисуваме върху паметници.
Гротеската като национална психоанализа