19

!

преди 13 години

1-во, тия постоянно пускат бурканите и сирените, дори когато ходят да си вършат частна работа с държавните коли. Защо да им даваме предимство?2-ро,тия бастуни за къде бързат? Да се скрият по-бързо с радар в храстите?

18

ххх

преди 13 години

ИЗПОЛЗВАНЕТО НА СПЕЦИАЛЕН РЕЖИМ, СЕ ПОЛЗВА ЕДИНСТВЕНО И САМО, КОГАТО МИНАВАШ НА ЧЕРВЕНО, ЗА ДА СЕ ПРЕДВИЖИШ ПО-БЪРЗО /ЕВЕНТУАЛНО/, А АКО СЕ НАПРАВИ ПТП, АКО КОЛАТА СЪС СПЕЦИАЛЕН РЕЖИМ Е ВИНОВНА, СИ ПОЕМА ПЪЛНАТА ОТГОВОРНОСТ, БЕЗ ПРАВО НА ОБЖАЛВАНЕ, А ТОВА, ЧЕ ШОФЬОРИТЕ НЕ ДАВАТ ПРЕДИМСТВО Е ОТДЕЛЕН ВЪРОС.

17

шофер

преди 13 години

И кой преценя дали си дал път, как точно си го дал? Или като с коланите - глоба, а ти си спори, ако си нямаш работа. Май бюджета вече се крепи, само на глоби !?

16

до 8

преди 13 години

между другото пътят ми за работа сутрин минава по пътя на линейките, които отиват към болницата. И когато закъсняват също пускат сигнализация на кръстовището да ги пуснат :)

15

Очевидец-а

преди 13 години

Когато шофьорите спрат на линейки на сфетовар само да включват сирената да им направят път, то тогава ще има спреведливост.

14

driv3r

преди 13 години

до Контрола,Дори и при детайлно разглеждане на ЗДвП - там няма да намериш текст за неправилно ползване на сигнализацията за специален режим на движение. Т.е. дори и неправилно да се ползва- няма предвидено наказание. Явно някой им е подсказал, че има пропуск в закона и... гледай какво става по кръстовищата.

13

Анонимен

преди 13 години

мда, естествено това ще важи и за мутрите от НСО

12

Анонимен

преди 13 години

Айде стига бе...аз винаги правя път,но ми е пределено ясно че в по-голямата част от случаите тея лумпели,особенно ушевите не са тръгнали да спасяват живот,а просто искат да минат задръстването.Лично бях проследил една патрулка,която беше с специален режим на движение...за да стигне до голяма верига супермаркети да си вземат цигари ! Бати държавата,честно..

11

new koz

преди 13 години

там където е проблема не се работи, в америка патрулите са с камери, това което пише "Контрола" да се регистрират ако използват специален режим. контрола над контролните органи никакъв го няма а там е проблема, вместо да ги вкарат в релси те им дават още вратички за безчинстваt.

10

new koz

преди 13 години

до Контрола. много си прав тука всичко е с цел ако решът да ти се заядът винаги да има за какво.

9

Контрола

преди 13 години

Хайде стига с тези бели държави за пример. Или като ги давате, поне ги давайте до край. Там всяко включване на светлинен и звуков сигнал от МПС-та със специален режим на движение се регистрира МОМЕНТАЛНО в централата. И се дава отчет защо са пуснати ! Никой не си и помисля да вие и святка както му скимне. Искам да знам каква е глобата за линейка или патрулка, които си пускат сирените и светлините произволно ??? КАКВА ???

8

Хайде, хайде

преди 13 години

На линейка - ясно и очевидно е защо трябва да се дава път. Но за какъв *** да се дава път на патрулка ?! Защото ушев бърза за пазара, та да купи краставици ?!Точно вчера - патрулка, спряла естествено под знак `спирането забранено`, вътре ушев , взел на колене детенце някакво и пуснал светлините на покрива /очевидно впечатлява хлапето/. Това става на една от главните улици в Русе /Борисова/, точно по обед.И ще ме глобявате ако не му дам път, а ?!

7

driv3r

преди 13 години

Основен проблем при линейките е,че водачите им не използват правилно условието за специален режим на движение- те се движат с включена САМО светлинна сигнализация, а не звукова и светлинна включени ЕДНОВРЕМЕННО както е според закона. Друг проблем при линейките е късното включване на сирените при приближаване на кръстовище.Всеки би дал път на луинейка,ако тя се сигнализира на време,а не да се вкл сирената на 30м от кръстовището и да иска път...Една от причините да има ПТП,с линейки е точно тази.Да сте чули да е имало скоро ПТП с пожарен автомобил? Не сте, нали? Това е,защото единствено те- пожарникарите си ползват специалния режим на движение по предназначение. Те включват сирените и лампите на излизане от пожарната и ги спират при пристигане на мястото на пожара. Движейки се по пътя с включена сигнализация така са ясно видими от всички.Водачите на линейки по незнайни причини имат собствена трактовка на това положение на ЗДвП. Пак повтарям: те включват сирените само при приближаване към кръстовище и то в най-последния момент.Карането с влючена САМО светлинна сигнализация не дава статут на специален режим на движение.В белите страни такива водачи на специални автомобили ежегодно преминават тестове на тренажори и преквалификации по теоретична и практическа подготовка...А тук дори на здължителния мед преглед,който е на всеки 5 години за такива водачи едва ли някой ги проверява...Затова сме и на това дередже.А относно автомобилите на МВР и ползването на спец режим на движение от водачите им просто няма да коментирам. Всички виждаме какво правят... А иначе глоби и наказания могат да налагат... Нали е за пари?...

6

Jolly Roger

преди 13 години

1000 лева глоба. В Германия ако ти свърши горивото на аутобан, глобата е 500 евро. Във България цари беззаконие. Всеки прапи каквото си иска и знае, че ще му се размине почти във всеки случай.

5

Fullrange

преди 13 години

Тази глоба е смешна. Редно е да е поне 500 лева и да се гарантира събираемост, защото няма начин да се вразумят *** на пътя.

4

Анонимен

преди 13 години

А като им дадеш път пак никаква работа няма да свършат. Полицаите идват констатират и си отиват лекарите и те.

3

do 1

преди 13 години

Dyrjava na globite li ? Hahaha! Ti mai ne si hodil kym zapadna evropa.

2

Анонимен

преди 13 години

v mnogo ot dyrjavite v evropa za tova ima red i vsichko e podredeno zashtoto globite sa mnogo golemi i taka triabva da byde!

1

Анонимен

преди 13 години

Глобите са основен приход на администрацията в БГ.Както и основния бизнес на българина е да бетонира някоя ливада на морето например и да сложи бариера.Ние сме държавата на глобите и преградите.Самосъзнание е непозната дума за повечето българи.