В България магистралата се прави като обикновен път, но по-широк. А германските магистрали са бетонни. Виждал съм. После върху бетона полагат асфалт и стават гладки. Основата е здрава и затова една дупка не можеш да видиш.
Няма нужда сега от проби. Те са правени още преди да се почне работата и се знае, че този материал не е инертен и не става, обаче е икономически много по -изгоден, ама за сметка на качеството. Никъде в евросъюза няма да се допусне да се използва такъв материал освен в Б.Г. С тази *** икономия се рискува пак да си караме по магистрали с дупки, но спокойно батко и братко ще ги ремонтират вечно, иначе ако магистралата е здрава няма далавера.
едно време като войник малко след промените разтоварвахме захар от вагоните така и не разбрах къде отидоха но се оказа след това че заваляло дъжд и захарта се стопи хаха *** тъпата държава и това си мина през съд и тн сега няма прах а минаха 20 години ние сме *** стадото
Аз ли нещо не разбирам,ама ако наистина е пепел дъжда ще я отмие?!?Ако е баластра кво и дреме за дъжда?
Експертите от ДНСК ще вземат проби, но им нямам доверие дали няма да ги маниполират защото са корумпирани. Още преди пробите съм сигурен, че ненормалния насип ще бъде обявен за нормален.
Хайде пак оправдания!!! Аман от глупости вече! Да отиват и да вземат, ако е хубав материал нищо няма да се отмие и да изтече.
Трябва да свикваме.След ГЕРБ всичко ще пепел и дим, а млади пожарникари ще търчат по безкрайните магистрали...
Пробите от "Тракия" изтекоха