abe vdigni zaplatite na 4engeda,POjarnikari ,doktori ,daskali napravi reforma v tezi ministerstva.to do vsqko selo ima arhitekturna zabelejitelnost ama do tam trqbvat i selski pati6ta nesamo magistrali.turizam se pravi s magistrali a selsko stopanstvo s kakvo se pravi .ako razvie i ikonomikata i zemedelieto i jivotnovadstvoto nie za 3 godini sme minali garciq.
бягай където ти видят очите! Тоя мутра се мисли за много оригинален, а пенсионерите да *** в същото време докато страят магистрали...
БЕЗ ПЪТИЩА Е НЕ ВЪЗМОЖНО ДА СЕ РАВИВА: ИНДУСТРИЯ-НЯМА КОЙ ДА СТРОЙ ЗАВОДИ И ДА СЕ ДВИЖИ ИЗ РАЗБИТИТЕПЪТИЩА.НЯМА ДА ИМА ТУРИЗЪМПЪТИЩА И ПАК ПЪТИЩА
Тез магистрали като се направят после ще има такси дето ще се плащат за да се ходи по тях. Ми бензина ще удаи 3 лева. Нови данъци , нови такси. Баси и държавата , баси и Бойкото. Аз напускам България със семейството си и никога няма да се върна тука. Никога!
прод. на 507.С какво се подобри социалното положение в държавата след пускането на пътен възел "Драгичево"?Пенсиите ли нарастнаха, заплатите ли, или Софийските тежкари по-лесно стигат до Боровец или в Гърция, за да заведат метресите си на уикенд?Къде е спешния антикризисен план на държавата?Къде са спешните икономически, митнически, полицейски и военни мерки за стабилизирането ни?Все повече имам чувството че държавата е на автопилот, и Дянков от време на време си играе с копчетата му....
Най-добре се перат и крият пари при строежите. Няма единна цена, никой не знае какво се влага - всички видяхме Околовръстното на Бойко как потъна във вода, как пропадна кръговото при Перник. Каквото е направил Пожарната - все е недоправено, но парите са си прибрани!
Тези магистрали ще се строят минимум 5-6 години.По тях ще работят сумарно не повече от 2000-3000 човека, много огт които е възможно и да са чужди граждани, зависи коя фирма даде повече комисионни при конкурса.Нека някой тук ми обясни разбираемо, с какво ще се подобри положението в държавата ни, в обозримо бъдеше от 1-2-3 години , като започнем да строим магистралите.Къде ще отива печалбата?Та от всичко това държавата ще вземе само 10 % данък и осигуровки на минимални заплати.Има нещо гнило....
Делото срещу бившия военен министър Николай Цонев, съдията Петър Сантиров и финансиста Тенчо Попов беше стопирано заради липсата на независмо вещо лице, което да направи експертиза на водените от тях разговори, записани със СРС.АМА МАНИПУЛИРАНИ СА СРС ТАТА , СЪЩО КАТО ТЕЗИ НА БОЙКО И ТАНОВ НЯМА ИСТИНСКИ СРС-ТА , ЩОМ НА ПРЕМИЕРА Е МАНИПУЛИРАНО КАКВО ОСТАВА ЗА ПО ОБИКНОВЕНИТЕ ХОРА ..... ЕХААА БОКО КВО ПРАИМ СЕГА
Тази ТИКВА стана премиер и само едно и също си бае. Защо този *** не отиде на собствени разноски да види магистралите в Италия и в Германия, дори в Хърватия и тогава да говори с големата си милиционерска уста. А къде е просветата, културата, здравеопазването, нормалните храни. Този човек не знае къде е и какво работи. Не цялата държава се сътои от чалгари и ***. Да си ходи в Банкя и да си говори глупостите на селяните. ПИСНА МИ ОТ НЕОБРАЗОВАНИ МУТРИ!
УФСЪ,по магистралите ще се движи кой-всеки който пожелае-те са обшествено достъпни места и те ще ни направят различни от барутния погреб в който бяхме 20 години!!!
Магистралите се строят с ЕВРО ФОНДОВЕ-разблокирани за ГЕРБ и БГ,за да се построи инфраструктура-отвори сайта на министерството на регионалното развитие,,,,та прочети и си дай отговор на всичко което те интересува!
Стигнахте до велики научни констатации, постепенно! Машиностроене, технологии, производство! Бай Тошо го подиграваха, че бил *** но човека знаеше, че един струг или фреза с ЦПУ струва повече от една влакова композиция със зеленчукови консерви и наистина машиностроене имаше, корабостроене имаше, автомобилостроенето не ни го разрешиха но имахме потенциал! Селско стопанство трябва да има, все пак трябва да се яде, туризма също е необходим но БВП се повишава с МАШИНОСТРОЕНЕ, дами и господа!
Оди се снимай, парите щяха да са от еврофондове ако :))) Магистрала Люлин е финансирана основно от бюджета, а сега ще трябва да бъдат върнати и малкото пари дадени от ЕС поради забавянето и. С Тракия положението е същото, а Хемус се финансира само от наши пари. Междудругото и вожда Тиква ти го каза - парите за увеличение на запланти и пенсии са в магистралите :)) Друг е въпроса, че въпросните магистрали нещо се не виждат :))) Демек парите ги няма, а вие чекайте :)))
bezplatni obqdi nqma!!!vmesto da sedite tuk i da pi6ete gluposti vzemete ne6to da rabotite.lesno e da pla4ete 4e nqma.nikoi nqma da vi dade na gotovo.tezi gotovite svar6iha pak i nikoi ne iska da gi vra6ta.to4no za tova pluete sre6tu pravitelstvoto.nikoi nqma da varne kufar4etata,nikoi nqma da varne razprodadenite predpriqtiq,nikoi nqma da varne parite ot konsultacii,nikoi nqma da varne parite ot siviq biznes.gotovi pari davat samo po izbori na ***.svar6ete ne6to za 5 st.i togava koment....
ПАРИТЕ ЗА МАГИСТРАЛИ НЕ СА ОТ ЗДРАВНИТЕ ФОНДОВЕ,А ОТ ЕВРОФОНДОВЕТЕ,ДАДЕНИ ЗА ПУБЛИЧНО УПРАВЛЕНИЕ НА МИНИСТЕРСТВОТО НА РЕГИОНАЛНОТО УПРАВЛЕНИЕ.ПАРИТЕ СА ЦЕЛЕВИ И НЕ МОГАТ ДА СЕ ПОЛЗВАТ ЗА ЗАПЛАТИ И ПЕНСИИ-ТАКАВА Е ВОЛЯТА НА ЕВРО ДАНЪКОПЛАТЕЦА, ОТ ЧИИТО ПАРИ СА ОТПУСНАТИТЕ СРЕДСТВА!
Какъв туризъм какви пътища какви 5 лева,и след магистралите ще сме зле последната дупка на кавала ама ще имаме магистрали.Кои ще се движи по тях с тези цени на горивата,а те никога няма да поевтинеят.БЪЛГАРИ НА БЪЛГАРИЯ ВЕЧЕ И СЕ ВИЖДА КРАЯ,ама ние какво да правим а?
Борисов: Какъв туризъм, какви чудеса без магистрали!