Ама ти няма да го задвижваш с този панел, а ще зареждаш!!!Значи ако ти дава 3 А на час, за 10 часа - 30 А часа, за 100 часа - 300 А часа. Не е много, но по принцип може.
Колкото и да ви е чудно, цената на тока дори може да падне ако станат популярни електромобилите по 2 причини:1. Електромобилите могат да се зареждат в извънпиковите часове (нощем и в по малко натоварените дневни часове). Това ще доведе до по равномерно натоварване на мощностите и ще стане ненужно инвестирането на огромни суми в мощности обслужващи само пиковите часове.2. Производството на по голямо количество ток води до намаляване на цената на единица произведен ток.
Прав е - ват е единица за мощност, но понеже е малка, се използва киловат - 1000 вата. Киловат час е единица за енергия.
Уважаема помия :) виждал съм електрокарако акумулаторната батерия е 48 волта като на електрокарите, необходимите ампери стават 895 А, което пак е много за слънчев панелслънчев панел с размер 2 на 3 метра дава максимум 3 ампера и то ако има слънце, просто нещата са несравнимигоривните клетки и хибридните автомобили са от друг филм, сега коментираме чисто електрическитеа онзи лудия изобретател с водата :)) няма какво да кажа, прибраха го да го лекуват, затова изчезна
Ама и ти не разбираш много!Първо, тяговите батерии не са 12 V, a най-малко 24 V, но по-често 48, а даже и 80.Второ, трябва ти много по-малка мощност.
Първо, сигурен ли си че киловатчасът не е еденица за мощност, произведена за един час?Второ-виждал ли си на живо електрокар?Трето-ако акумулаторната батерия дава 48 волта (ако е киселинна) или 78 волта (ако е алкална),колко ампера са необходими?Четвърто-за горивни клетки чувал ли си?Пето-за хибридни автомобили, за автомобили с така наречените рекуператори?Има един сайт, наречен "Свободна енергия"Влез там и ще видиш, че още през 70-те години са подкарали автобмобил на вода, но е изчезнал открива
Точно за такива като теб, драги анонимен 78, е направена една статия в нета.Напиши "България,която изгубихме" и чети.Ще ти е полезно да помислиш без всякаква идеология за това което някога сме имали и произвеждали, и това, което произвеждаме и изнасяме сега.Даже и да сме били в положение на "догонващи", което не винаги е вярно.Между другото, като не сме технологично дорасли за международния пазар, защо се даде мило и драго от запада, за да унищожи нискотехнологичното ни производство?
киловтачас не е единица за мощност, не се излагай като не разбирашедна средно голяма кола има нужда от двигател около 60 конски силиедна конска сила е равна на 730 вата, значи 60 кс са 43 киловатаако акумулатора е 12 волтов, това означава ток 3580 ампераразбираш ли за какво става въпрос, май не разбираш учил ли си електротехника
Искрено се надявам скоро електромобилите да не станат популярни у нас. Защото наште *** веднага ще сложат акциз на тока. Или пък недай си боже да направят кола работеща с вода - тогава сте сложат акциз и на водата :ш
Истината е друга-имахме база на световно ниво за производство на редица стоки------------------------ База сме имали, но конкурентни стоки не сме произвеждали. Заради червените помии.Всеки може да ограби народа и да накупи последна мода машини, но не всеки може да ги ползва с печалба.
Готвят сигурно поръчки за някой мутро-олигарх като Гриша ганчев - нали той се кани да прави евтини китайски пластмасови джипове, може и ел.автомобили да тръгне да произвежда ловешкия феодал.
Китай не краде технологии, а просто в Китай има заводи на западни фирми, които произвеждат по собствени технологии. Това, което Китай е откраднал и произвел, се купува на никакви цени от шепа прошляци, вследствие на което печалбата е никаква и не дава възможност за инвестиране в нови технологии. Идеологията да се краде и да се подбиват цени води до бунището на историята.
Е,и? И пред десетчленна комисия да защитиш, като живееш в соц. условия, все едно нищо не може да се развие. Няма ли конкуренция и неравенство, няма прогрес. Целия прогрес при соца беше за сметка на крадени технологии и догонване на Запада. Когато руснаците "измислят" нещо, винаги се хвалят, че "не уступает своим западним аналогам", т.е. винаги са в положение на надигащия се на пръсти пигмей.
В заключение, за всички критикуващи тук, ще кажа любимия си стар виц за състоянието в държавата днес: Сват и сватя отишли да копаят лозе заедно.Завалял дъжд, и те се скрили в една колиба на близо.По едно време сватята казала: -Ех, свате, както вали дъжд, и както няма никой...-И многозначително си замълчала.След малко пак: -Свате, вали дъжд и няма никой наоколо...- и очакващо погледнала свата. Трети път-Ех свате, вали и няма никой!?! -Знам, знам, -отвърнал сватът-НО ВЕЧЕ НЯМА С КАКВО....
И като колите почнат да вървят на ток, к'во??? Нали и за генерирането на ток също се отделят големи количества кофти емисии
57,не подценявай нашите инженери, които не са си купували дипломата на времето, а са я получили след защита пред 5 членна комисия....
България рязко се заинтересува от електрическите коли