84

Венелин

преди 13 години

Ама ти няма да го задвижваш с този панел, а ще зареждаш!!!Значи ако ти дава 3 А на час, за 10 часа - 30 А часа, за 100 часа - 300 А часа. Не е много, но по принцип може.

83

Боби

преди 13 години

Мдааа, ето един учил електротехникапоздравления :)

82

Анонимен

преди 13 години

Колкото и да ви е чудно, цената на тока дори може да падне ако станат популярни електромобилите по 2 причини:1. Електромобилите могат да се зареждат в извънпиковите часове (нощем и в по малко натоварените дневни часове). Това ще доведе до по равномерно натоварване на мощностите и ще стане ненужно инвестирането на огромни суми в мощности обслужващи само пиковите часове.2. Производството на по голямо количество ток води до намаляване на цената на единица произведен ток.

81

Венелин

преди 13 години

Прав е - ват е единица за мощност, но понеже е малка, се използва киловат - 1000 вата. Киловат час е единица за енергия.

80

Боби

преди 13 години

Уважаема помия :) виждал съм електрокарако акумулаторната батерия е 48 волта като на електрокарите, необходимите ампери стават 895 А, което пак е много за слънчев панелслънчев панел с размер 2 на 3 метра дава максимум 3 ампера и то ако има слънце, просто нещата са несравнимигоривните клетки и хибридните автомобили са от друг филм, сега коментираме чисто електрическитеа онзи лудия изобретател с водата :)) няма какво да кажа, прибраха го да го лекуват, затова изчезна

79

Венелин

преди 13 години

Ама и ти не разбираш много!Първо, тяговите батерии не са 12 V, a най-малко 24 V, но по-често 48, а даже и 80.Второ, трябва ти много по-малка мощност.

78

ГЮНТЕР

преди 13 години

има кинти за консултанти затова

77

Анонимен

преди 13 години

Всичката Мара втасала, само ...

76

Червената помия

преди 13 години

Първо, сигурен ли си че киловатчасът не е еденица за мощност, произведена за един час?Второ-виждал ли си на живо електрокар?Трето-ако акумулаторната батерия дава 48 волта (ако е киселинна) или 78 волта (ако е алкална),колко ампера са необходими?Четвърто-за горивни клетки чувал ли си?Пето-за хибридни автомобили, за автомобили с така наречените рекуператори?Има един сайт, наречен "Свободна енергия"Влез там и ще видиш, че още през 70-те години са подкарали автобмобил на вода, но е изчезнал открива

75

Червената помия

преди 13 години

Точно за такива като теб, драги анонимен 78, е направена една статия в нета.Напиши "България,която изгубихме" и чети.Ще ти е полезно да помислиш без всякаква идеология за това което някога сме имали и произвеждали, и това, което произвеждаме и изнасяме сега.Даже и да сме били в положение на "догонващи", което не винаги е вярно.Между другото, като не сме технологично дорасли за международния пазар, защо се даде мило и драго от запада, за да унищожи нискотехнологичното ни производство?

74

Боби

преди 13 години

киловтачас не е единица за мощност, не се излагай като не разбирашедна средно голяма кола има нужда от двигател около 60 конски силиедна конска сила е равна на 730 вата, значи 60 кс са 43 киловатаако акумулатора е 12 волтов, това означава ток 3580 ампераразбираш ли за какво става въпрос, май не разбираш учил ли си електротехника

73

инед

преди 13 години

Искрено се надявам скоро електромобилите да не станат популярни у нас. Защото наште *** веднага ще сложат акциз на тока. Или пък недай си боже да направят кола работеща с вода - тогава сте сложат акциз и на водата :ш

72

Анонимен

преди 13 години

Истината е друга-имахме база на световно ниво за производство на редица стоки------------------------ База сме имали, но конкурентни стоки не сме произвеждали. Заради червените помии.Всеки може да ограби народа и да накупи последна мода машини, но не всеки може да ги ползва с печалба.

71

Петър Петров

преди 13 години

Готвят сигурно поръчки за някой мутро-олигарх като Гриша ганчев - нали той се кани да прави евтини китайски пластмасови джипове, може и ел.автомобили да тръгне да произвежда ловешкия феодал.

70

Анонимен

преди 13 години

Китай не краде технологии, а просто в Китай има заводи на западни фирми, които произвеждат по собствени технологии. Това, което Китай е откраднал и произвел, се купува на никакви цени от шепа прошляци, вследствие на което печалбата е никаква и не дава възможност за инвестиране в нови технологии. Идеологията да се краде и да се подбиват цени води до бунището на историята.

69

Анонимен

преди 13 години

Е,и? И пред десетчленна комисия да защитиш, като живееш в соц. условия, все едно нищо не може да се развие. Няма ли конкуренция и неравенство, няма прогрес. Целия прогрес при соца беше за сметка на крадени технологии и догонване на Запада. Когато руснаците "измислят" нещо, винаги се хвалят, че "не уступает своим западним аналогам", т.е. винаги са в положение на надигащия се на пръсти пигмей.

68

Червената помия

преди 13 години

В заключение, за всички критикуващи тук, ще кажа любимия си стар виц за състоянието в държавата днес: Сват и сватя отишли да копаят лозе заедно.Завалял дъжд, и те се скрили в една колиба на близо.По едно време сватята казала: -Ех, свате, както вали дъжд, и както няма никой...-И многозначително си замълчала.След малко пак: -Свате, вали дъжд и няма никой наоколо...- и очакващо погледнала свата. Трети път-Ех свате, вали и няма никой!?! -Знам, знам, -отвърнал сватът-НО ВЕЧЕ НЯМА С КАКВО....

67

Анонимен

преди 13 години

И като колите почнат да вървят на ток, к'во??? Нали и за генерирането на ток също се отделят големи количества кофти емисии

66

Червената помия

преди 13 години

57,не подценявай нашите инженери, които не са си купували дипломата на времето, а са я получили след защита пред 5 членна комисия....

65

Анонимен

преди 13 години

Електрически коли ДА БЕ ДА :)))