Обикновено DHL обслужва Европа за 24 часа що се отнася до малки пратки и документи. Пратката в горепосочения пример е подадена в петък и е доставена в понеделник, при положение че няма уговорка да бъде доставена в събота това също се брои за доставка на следващия работен ден. Така че не е важно дали вашата пратка ще бъде вечерта в Занзибар, ноща в Тамбукту и рано сутринта султана на Бруней ще си драпа или не изпускателния колектор с нея, по-важното е тя да бъде получена НАВРЕМЕ.
Написаната статия отразява умствения багаж на автора и. Всички външни пратки на DHL за Европа минават задължително през Дрезден, просто защото там е централния терминал на DHL за Европа, както и всички външни пратки за Европа изпратени чрез UPS ще минат през Франкфурт (на Майн) аналогично по същата причина. Хората в такива компании си имат тарифи и не се интересуват от цената на самолетните билети на Wizz Air. Като ви излиза по-евтино идете и си я занесете лично.
То в сайта им пише за пътя на пратката и за разпределителните центрове, ама кой да прочете....журналисти
Не работя в DHL но съм наясно с нещата и тази статия въпреки че е с иронична нотка едва ли не умаловажава една невероятна система разработвана дълги години за да се постигне ефективност.
Само DHL...важното е в България някой да ти взима парите...Та то с Wizair отиване и връщане до Валенсия има билети за 65 Евро...
Е да всички сме злобари които работим по офиси и всички сме комплексирани, айде не почвай да се правиш и ти на големия неглежар.
Странно. Аз съм пращал няколко пъти по ДХЛ и честно казано не е имало такива разходки :) това явно е било някво объркване
да бе и после как няма за една стока закупена по интернет от Испания на стойност 70 Евро да ми искат за доставка в България 79 Евро. те тия същите от DHL. де да знам може да минава през Тимбукту .....
абе злобари, не виждате ли ирония и хумористична нотка.или така са ви смачкали в офиса през деня, че сега дай да избивами комплекси.ааа и да не забравя... на връщане да не забравите да псувате, клаксонирате, да давате газ преди пешеходната пътека и тн.логистици...
Алооооо, журналята..... има теми, за които си струва да се напише. Има и такива, които просто могат да ви разсмеят в редакцията - НО ТЕ НЕ СА ОТ ТЕЗИ, ЗА КОИТО СИ СТРУВА ДА СЕ ПИШЕ. Ако аз бях собственик на днес.бг щях да се замисля, точно за какво плащам на журналистите??!!! Опитвам се да си представя що за човек трябва да си, за да си помислиш, че това е новина, която задължително трябва да бъде споделена с обществото в новинарски сайт. За подобни неща са измислили facebook.
Eееее анонимен....като ти чета писанията и май си за графа нещастници. Да не си някой дилър на DHL, та така вътрешно приемаш темата.
Мале какви сте ми разбирачи, ми много ясно че пратката няма да отиде директно към Букурещ, все пак не могат за такава дестинация да правят отделна линия. Гледа се най-ниски разходи, групират се пратки на различните летища. Ако искате директно да отиде в Букурещ закарайте си я сами. Това се нарича логистика както каза колегата по-долу. Аман от нерамотни журналисти и хора коментиращи преди да проверят как стоят нещата. Понаучете малко за спедиция и логистика и тогава пишете статии.
Напълно нормално. Когато пращам пратка за Западна Европа, цената, която ми дават българските превозвачи е 30-40% по-висока от цената, която получателя заплаща на местен превозвач. Ей туй не мога да си обясня!
Не разбирам какво толкова странно има. DHL явно няма превоз директно от София до Букурещ, затова използва обиколен маршрут през други летища. А вие, днес.бг, не се присмивайте много, че помним доста ваши гафове, включително и правописни грешки, каквито само първолак би направил. Нещастници.
Нарича се Логистика, и се смята как излиза най-евтино, с възможно най-малко курсове и общи километри. Може и през луната да мине, ако няма удобен транспорт точно в този момент. Специално DHL знаят какво правят :)
Кой иска да е пратка?