В последната година на дойче марката бачках в леярната на Мерцедес в Еслинген - заплатите бяха между 3 и 5 хиляди марки за повечето работници, а Це-Класата започваше от 27 хил. марки, а Голфът от 15. Сега заплатите са от 3 до 5 хиляди евро, Це-Класата започва от 42 хиляди евро, а Голфът от 29.
Аз си харесах една много яка китайска - отпред е BMW, отзат Prius, а отвътре е кypник. От към екстри е ФУЛ! Има радио, отваряеми прозорци, жабка, седалки, дръжки всякакви и ръчки. И струва само 7000 евро. Да ви пикaм на скъпите немски бpaкми!!!
Като не искате мерцедеси и бенвета, ми карайте български коли бе, ахахахах то нема ахаххахахаха ше ви карам аз китайските ламарини къде гърмят в движение, не мерси.
Британски или италиански истински коли! Сега имам един британски змей SVR, който не яде електричество, но е 600 коня, 305 км/ч има аеродинамиката на гардероб!
Нещата са прости. Адекватните хора винаги караме нови коли. Бедняците бачкатори изкупуват бракмите немски от ЕС и се мислят За гъзари. Покрай ковид и хоум офиса вече колите трябват много по-рядко. Светът не е това, което беше. Вместо на 2-3 години хитрите програмисти сменяме с чисто ново премиум возило на 4-5 години.
Преди 4 год си купих Сузуки Селерио директно от шоурума в Айндховен. Цена с основните екстри - 18 хил. евро. Имах ги спестени и ги дадох без да ке замисля. 4 год. по-късно колата не е мръднала.дори и от нашите пътища, разход 3.5 бензин на 100 км. Да им *** на европейските производители алчни.
В интернет има едно клипче от Китай, как една електричка се засилва автоматично и тоя не можа да я спре и накрая брутално катастрофира и я разцепи. На място бате
Аз гледах в интернет как една китайска електричка изгоря, но не можаха да и отворят вратите, защото се заключила не можаха да изкарат хората. Имаше и едно клипче как гърми колата и се вдига на 2 метра от земята.
Дори арабските страни и югоизточна Азия вече изпреварват Европа, а Китай е светлинни години напред.
Знам ги - отвън имитират европейски дизайни, отвътре имитира TESLA, огромни грозни дисплеи като плазмени телевизори и с батерии. Как се представят китайците при ДВГ? Ами какво ще правят китайската "суперавтоиндустрия", когато балона с електрическите автомобили гръмне, след 5 години???????????????????????
"Няма как да ме убедите, че един китаец с ограничени свободи може да изобрети нещо ново" - сам ще се убедиш. Пожелавам ти да отидеш на една ексурзия за няколко дни в Китай. После ще разказваш какво си видял. Това не ти е оня Китай на Мао от 70те и 80те. Последните 35 години не че не се случи нищо в България, случи се, но мнооооого бавно. През това време обаче светът вървеше напред. Днес Китай вече е световен център на иновации, а Пекинският университет е сред най-реномираните в света.
За огромно съжаление наблюдаваме в реално време "Странната смърт на Европа"по Дъглас Мъри!" В резултат,още преди животът на повечето от днешните европейци да е достигнал края си,Европа вече няма да е Европа и народите на този континент ще загубят единственото място на света,което наричат свой дом! Европа е пред самоубийство.Или поне политиците и са решили да го извършат!" Тъй,че всякакви спорове за коли,марки,батерии,цени и тем подобни са напълно безсмислени!!!
Веднъж си купих китайски инструменти, никога повече, правени от тенекии можеш като нищо да се осакатиш
Каква е рeaлнocттa зa aнeмичния aвтoмoбилeн пaзap в Eвpoпa?