До Каракочевточно така защото у БГ над 30 години само се КРАДЕ ! а не се инвестира в инфрасктура ...
Ами ще пропадне, масово се претоварват камионите за да се правят малко на брой курсове и съответно да се плащат по-малко такси за преминаване. И резултата е такъв. Ама като няма кой да ги контролира ще е така.
Улиците в този квартал са павирани в периода 1958 - 1960-61 год. на миналия век и въобще не са оразмерени за такива натоварвания. Задължение на общината е да ограничи движението на тежкотоварни камиони. Същото се отнася и за ВиК системите. При това развихрило се масово многоетажно строителство, проблемите тепърва предстоят.
До АнонименПри ремонтите често се ползват кадри от Казичене на високо ниво с право да работят извън общежитието без охрана.
Този камион е с брутно тегло пълен около 50 тона ! Какво очакваме по тези улици ?! Трябва забрана за такива машини по кварталните улици защото настилката не е проектирана за такива натоварвания !
Кметът Георги Илиев поправи 3 улици в Редута конкретно за 5 години на власт до тук, 2 от тях вече пропаднаха. Да видим и Атанас Узунов докога ще е цяла, като му гледам ремонтите и на него. Същата работа като гербаджиите, ама нищо, нищо по различно, освен това, че си пише съчинения-размишления всеки ден из фейса.
Само да отбележим, че това е второ брутално пропадане на улица в Редута, ремонтирана по времето на кмета Георги Илиев. И не, той не е от ГЕРБ, а от ДБ. Промяната в София е видима, да. Първата улица е Атанас Щерев, 3 седмици след цялостния й ремонт преди 2 лета пропадна още повече от това сега!
Парите за ремонта са окрадени. Ползвани са некадърни работници събрани от кол и въже. Освен това и нарочно е работено зле, за да има повикване за още ремонти на ремонтите на ремонтите за следващи години.
Там една улижа която я ремонтираха 3 години май беше.Често минавам оттам и знам за ремонтът който отне почти колкото построяването на Йерусалим.
Също такава дупка се появи отново на ул. Каймакчалан на пресечката с ул. Петър Богдан в началото на лятото. Затрупаха я набързо след 2 седмици. Явно цялата улица Каймакчалан е компрометирана след всички некачествени ремонти. Проблемът е, че всички улици в този квартал са еднопосочни и при наличие на дупка трябва да караш срещу движението в съседна улица. Аз лично минамам точно там, където сега е новата дупка, за да мога да обърна на следващата пресчка по ул. Петър Богдан.
Сметки на око - самосвалите с 4 оси тежат около 15-16 тона празни. Този е пълен с пясък, около 20 кубика, като че ли сух, и това са едни 30тина тона. Та при позволено тегло от 8 тона на ос = 32, този е около 45 тона. Не, че и пътят не е компрометиран, но самосвали, бетоновото карат системно силно претоварени и съсипват пътищата.
А защо Фандъкова поднови концесията със "Софийска вода" при това абсолютно неизгодна за софиянци?
И жилищата, за които разправят как цените им само щели да се вдигат, са в същото състояние -еднодневки!
Това е он от банкя, където каза, че е оставил София кукла! 18 год ГРОБ дотова доведе! И даже пак раздава предизборно пари без да има каквото и да е право!
Улица в "Редута" пропадна, в дупката е попаднал камион