kakvo ia komentirate izobshto taia "novina",be hora???!!!Tova e tipi4no BG stil!!!!Nima oshte ne ste sviknali s absurdite v taja "darjava"?!
Цестит Ви нов Асфалт! Не би трябвало да има проблеми той беше открит официално както му е редът!
Zdraveite, iskam i az da izkaja mnenie,makar da ne e to4no po tazi tema..Predi okolo sedmica bqh po rabota v Sofiq, i mi se naloji da polzvam tramvai - nomer 7, poneje s kola mi be6e dosta po trudno predvijveneto da stigna na vreme.. I za tova re6ih da polzvam tezi uslugi na gardskiq transport. Tova koeto mi napravi vpe4etlenie , 4e vatmankata, koqto be6e jena...dokato kara sa6tevremenno si re6eve6e i karstoslovica...I tai kato az barzah po rabota...se zamislih dali 6te stigna jiva...pri tova dvijenie....i ne be6e li po dobre, dori , ako 6tqh da zakasneq da bqh izplozvala li4en prevoz...???? Tova nikade go nqma....
Тая година ремонтираха и уличките- преки на Шишман, както и Шести септември и Шишман. Понеже не махнаха стария асфалт, а намазаха новия направо отгоре, вече няма тротоари, защото с улиците са на едно ниво. Така поне им е по-лесно за паркиране на аграрите. Но освен това почти всички улични шахти са под новия асфалт и по време на есенните дъждове мазетата се пълнеха с вода и ако следващият ден се падне по-топъл тия мазета се превръщаха в блата, с прилежащата флора и фауна. И смрад. Верно е, че ББ не може да огрее навсякъде, но е длъжен да контролира процеса на ремонтиране, макар и не лично. Изобщо, не случайно в младините му са му викали Боко Тиквата. Много точен прякор, е.баси попадението, бих казал.
Ей скапани общинарчета и ти Гойко Митич кажи докога София ще е град в който се прави всичко за колите но не и за хората, децата, майките... в него... пешеходците си рискуват живота всеки ден като са принудени да ходят по уличните платна защото тротоарите са превърнати в паркинги !!! да не говорим че ако случайно има някакъв незает тротоар той изглежда като след бомбардировка... и не става за вървене освен ако не си лекоатлет. последната изцепка беше ремонта на улицата срещу кооперацията в която живея казва се проф. Вайганд хубаво я "лъснаха" но тротоарите ги оставиха в същия разкопан и разоран вид каквито си седят от 30 и повече години... какви са тия ремонти бе смешници мазни? Вземете направете нещо като хората стига с тоя PR. че ми е писнало от комплексари дето само гледат да се набутат в ефира на някоя телевизия .
А някой (медия, разбирачи) ще каже ли коя е фирмата правила ремонта. Мисля че е задължение на репортера да сподели с нас тази особено важна информация. Иначе всичко намирисва на пропаганда.А иначе кой е виновен:Докато пререждаха паветата и плочките на улиците гладстон и иван шишман (трябва да е било работа на тройната коалиция!!!) забелязах че около работниците, наши по-тъмни сънародници, около 11 часа сутринта вече имаше около каса изпразнени бирени бутилки. И това всеки ден. Надявам се тази така характерна национална черта да обясни всички дразги в този форум.И пак призовавам журналистите - вършете си работа докрай. Вие сте виновни за поне 50% от нещастията в тази страна.
Истината е че се асфалтира изцяло и след това се премахва асфалта със специални машини за да няма неравности около релсите. Такава е технологията , а предполагам че е пусната отсечката по- рано за автомобилите за да се облекчят задръстванията в района.
Само си представете, днес като кмет успя да асфалтира релсите и да блокира трамвайния транспорт, утре като премиер ще пробва да блокира и влаковете, какво значат за него някакви си релси. Това ни чака с такъв премиер!
Вчера сутринта булевардът беше готов, но стоеше затворен и полицаи го пазеха някой да не го открадне. Защото бате бойко трябваше да го открие през деня. Разбира се, че е по-важно да видим кмета по телевизията, отколкото да облекчим трафика в пиков час.
В центъра на Варна асфалтираха наново и изцяло улица Райко Жинзифов (така май се казва). След време на две съседни кръстовища се появиха доста дълбаки и сравнително малки по площ дупки. Чудех се как пък са се получили такива дупки в новия асфалт. Един ден имаше ВиК авария в квартала и видях че работниците си бъркат в дупката с някакъв инструмент и си орварят някаква ВиК капачка. Пък ония предните работници като асфалтирали улицата оставили капачките по 30 см асфалт. Явно ВиК работниците е трябвало собственоръчно да разбият новия асфалт, за да могат да си вършат работата. Въобще: една напред - две назад! А, и не само в София имате безнадежден кмет, ако това успокоя
Kogato zapochnah da cheta statiata se uchudih naistina che moje da se sluchi takova neshto,nooo cheteiki komentarite sam napravo izumena.Kak uvajaemi gospoda i gopsoji iskate da ni upravljavat kadarni i umni hora,kato mantaliteta na povecheto tuk e kato na povecheto upravljavashti za goliamo sajalenie.kak iskate da stane remont?, s valshebna prachka,bez noshten trud,bez zadrastvania bez pari ne stava...koito i da e ne moje da se opravi s balgarskoto i prostashko mislene,zatova sme na tova dereje :(((
Престараха се: Асфалт и по релсите на "Стамболийски"