Да сложат светофар. Ограничението е 60, но тировете не го спазват. Навсякъде, те определят скоростта на трафика. Проблемът е в контрола!
Да слагат гърбици(полегнали полицаи). По селата кметовете си ги поставят сами, какво врякат толкова.
Не само камери, а и култура на движението трябва! Да се добави и стриктно спазване на закона, така и глобите и санкциите при нарушение, и ето ти прогрес. Хм, ама как да стане това, като някакви самозвани управници( като про100 Киро, не спазват закона, не само за движение по пътищата, а изцяло)?
Защо не направят тунел под Шипка? Защото някои охранени батковци,софиянци са си направили бензиностанциите и кафенетата и печелят от пътя от Русе,Велико Търново, от подбалканския път ли???А колко много селища има през Хаинбоаз!Знаете ли примерно на едно разстояние от 38 км в областта Лигурия - Италия има 33 тунела.Има добри инженери сигурно и в България!
Срамота, цяла държава, да няма пари да купят една камера за скорост. Обаче имат пари за чертежи за самолети и дарения на наркодиктатори
С 5-те милиарда обрани (гепени) от КТБ, можеше да се направят три магистрали, минаващи покрай селото!ДА БЯХТЕ ПРОТЕСТИРАЛИ ЗА ТОВА, КОГАТО НИ КРАДЯХА!!!
Ако пресичат на пешеходните пътеки които ги има в селото няма да им трябва да бягат. А инцидентите стават на пътя а не със селяните така че каква е тая врява? Някой им навива пружините. Да ходи да дупчи с кангото като е толкова смел. После ще му дупчат на него задния двор с друг вид канго зад решетките. А тази статистика за 7000 тира на денонощие през този проход - хайде да намалите бройката малко. 300 тира на час няма как да пъплят от там.
Народъ гладен, ве, ейй.., ся шъ мажи Асфалтъ, с Маслу и Конфитюр!!! Давай Айрянъ и да го почвами!
Когато Кирил Петков и Асен Василев спряха проекта за тунел под Стара планина никой не рева и не плаши с блокади.
Ученическа раница 80 лева същата ама не пише ученическа в декатлона 15 лв., ако не ви устройва от алиекспрес нашите да се понагълтат с водичка малко да се осъзнаят.
Преди 9-ти септември нямаше проходи и магистрали, яерният път с коловозите спираха волските талиги на бизнеса.
Готовност за бунт на Прохода на републиката: Ще надупчим пътя с кангото!